Dat is ook smerig. Doe ik niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
En mensen die met een afgelikte lepel (of mes) weer in het potje jam gaan (of ander product), terwijl iederéén daarvan moet eten.![]()
Walgelijke gewoonte vind ik dat.
Jouw tong is scherper dan je messenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik ook. Aan messen likken. En aan flessen ook. [ afbeelding ]
Je bedoelt dus twee verschillende quotes in je bericht zetten, neem ik aan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef chocolatelover het volgende:
[..]
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik twee posts in een bericht kan krijgen? Als iemand dit snapt. Ik heb namelijk twee posts nu en ik heb wel eens bij anderen gezien dat die op twee berichten tegelijk reageren en ik weet echt niet hoe ik dat moet doen.
Hoeft niet eens met de quick reply functie. Dan kan je quoten en je bericht er onder typen. Daarna weer naar boven scrollen en de volgende post quoten, die komt er dan onder te staan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Je bedoelt dus twee verschillende quotes in je bericht zetten, neem ik aan?
Ik doe het altijd zo:
Bij de eerste post die je (als quote) in je bericht op wilt nemen, klik je op het quote-icoontje, zoals je tot zover al deed. Dan krijg je dus het invoervenster. Maar in plaats van daarin je bericht te typen, onder de quote, selecteer je alles wat daar tot zover staat, 'knipt' het eruit met CTRL/X, gaat terug naar de pagina en klikt op het quote-icoontje van de tweede post die je op wilt nemen. Ook dan krijg je het invoervenster, met daarin de (2e) post.
Je zet dan de cursor helemaal aan het begin daarvan, drukt op CTRL/V om de opgeslagen tekst (= de eerste post dus) erin te 'plakken', en scheidt de twee quotes dan goed van elkaar door ertussenin een paar witregels te maken. Zo kan je onder elk van deze twee quotes een eigen tekst typen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Succes ermee.
Ieuw!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik at vroeger een keer bij een vriendinnetje thuis, groot gezin, die schraapten allemaal hun bord schoon leeg want daarna werd er op datzelfde bord vla geschonken
dat deed mijn opa ook altijd, maar dat was dan ook de enige persoon die dat mocht doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik at vroeger een keer bij een vriendinnetje thuis, groot gezin, die schraapten allemaal hun bord schoon leeg want daarna werd er op datzelfde bord vla geschonken
Nou, wij namen daar thuis wel even een schoon schaaltje voor. Bah!
Vroeger bij oma werd er eerst erwtensoep gegeten uit een diep bord, daarna draaide je het bord om voor een pannenkoek, ook zoiets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Nou, wij namen daar thuis wel even een schoon schaaltje voor. Bah!
Dan moet je het bord juist niet omdraaien, pannenkoek met restjes erwtensoep eraan is een heel lekkere combinatie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef foodlover het volgende:
[..]
Vroeger bij oma werd er eerst erwtensoep gegeten uit een diep bord, daarna draaide je het bord om voor een pannenkoek, ook zoiets.
Ooooh ja, dat vond ik ook altijd zo leuk om te doen toen ik nog rookte!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ieuw!
Zo zijn er ook mensen die na het eten aan tafel gaan zitten roken (dat vind ik niet erg), en vervolgens hun sigaret uitdrukken op hun bord tussen de etensresten!
Ik kwam vroeger wel eens bij mensen bij wie je de vla van je eetbord moest eten. Gat-ver-damme!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder pakte altijd een schoon bord na de soep. Mijn vader en ik aten de aardappels en aanverwanten gewoon van hetzelfde bord. Niks mis mee.
Met de resten van de maaltijd er nog op?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger wel eens bij mensen bij wie je de vla van je eetbord moest eten. Gat-ver-damme!
Ja, en het MOEST ook echt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met de resten van de maaltijd er nog op?![]()
Ik kwam vroeger wel eens bij mensen die nooit afwasten. Ze veegden alles alleen af met wat keukenpapier.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger wel eens bij mensen bij wie je de vla van je eetbord moest eten. Gat-ver-damme!
Hoax!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger wel eens bij mensen die nooit afwasten. Ze veegden alles alleen af met wat keukenpapier.
Mijn oma deed dat ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Generatiedingetje denk ik, mijn opa deed het ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn oma deed dat ookEn ze vond het maar onzin dat ik het bord eerst ging afspoelen onder de kraan.
Ieuw! Ja, mijn ex-schoonmoeder deed dat ook met haar koekenpannen. Ik ontdekte het toen ik een keer alleen was in haar huis en daar mijn eigen eten moest bereiden. Allemaal vieze koekenpannen in de kast!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:25 schreef RobinOok het volgende:
Nou, mijn oma deed dat met haar koekenpan.
Oh man oh man, wat vond ik dat goor!
En nog!
Het is toch donker binnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn oma deed dat ookEn ze vond het maar onzin dat ik het bord eerst ging afspoelen onder de kraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |