abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92931637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef chocolatelover het volgende:
[..]
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik twee posts in een bericht kan krijgen? Als iemand dit snapt. Ik heb namelijk twee posts nu en ik heb wel eens bij anderen gezien dat die op twee berichten tegelijk reageren en ik weet echt niet hoe ik dat moet doen.
Je bedoelt dus twee verschillende quotes in je bericht zetten, neem ik aan?
Ik doe het altijd zo:

Bij de eerste post die je (als quote) in je bericht op wilt nemen, klik je op het quote-icoontje, zoals je tot zover al deed. Dan krijg je dus het invoervenster. Maar in plaats van daarin je bericht te typen, onder de quote, selecteer je alles wat daar tot zover staat, 'knipt' het eruit met CTRL/X, gaat terug naar de pagina en klikt op het quote-icoontje van de tweede post die je op wilt nemen. Ook dan krijg je het invoervenster, met daarin de (2e) post.
Je zet dan de cursor helemaal aan het begin daarvan, drukt op CTRL/V om de opgeslagen tekst (= de eerste post dus) erin te 'plakken', en scheidt de twee quotes dan goed van elkaar door ertussenin een paar witregels te maken. Zo kan je onder elk van deze twee quotes een eigen tekst typen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Succes ermee. :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_92932629
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Je bedoelt dus twee verschillende quotes in je bericht zetten, neem ik aan?
Ik doe het altijd zo:

Bij de eerste post die je (als quote) in je bericht op wilt nemen, klik je op het quote-icoontje, zoals je tot zover al deed. Dan krijg je dus het invoervenster. Maar in plaats van daarin je bericht te typen, onder de quote, selecteer je alles wat daar tot zover staat, 'knipt' het eruit met CTRL/X, gaat terug naar de pagina en klikt op het quote-icoontje van de tweede post die je op wilt nemen. Ook dan krijg je het invoervenster, met daarin de (2e) post.
Je zet dan de cursor helemaal aan het begin daarvan, drukt op CTRL/V om de opgeslagen tekst (= de eerste post dus) erin te 'plakken', en scheidt de twee quotes dan goed van elkaar door ertussenin een paar witregels te maken. Zo kan je onder elk van deze twee quotes een eigen tekst typen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Succes ermee. :)
Hoeft niet eens met de quick reply functie. Dan kan je quoten en je bericht er onder typen. Daarna weer naar boven scrollen en de volgende post quoten, die komt er dan onder te staan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 februari 2011 @ 21:00:31 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_92933835
Ik at vroeger een keer bij een vriendinnetje thuis, groot gezin, die schraapten allemaal hun bord schoon leeg want daarna werd er op datzelfde bord vla geschonken :{

Nou, wij namen daar thuis wel even een schoon schaaltje voor. Bah!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:03:34 #108
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_92934053
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik at vroeger een keer bij een vriendinnetje thuis, groot gezin, die schraapten allemaal hun bord schoon leeg want daarna werd er op datzelfde bord vla geschonken :{
Ieuw! :{

Zo zijn er ook mensen die na het eten aan tafel gaan zitten roken (dat vind ik niet erg), en vervolgens hun sigaret uitdrukken op hun bord tussen de etensresten! :{
pi_92934497
quote:

dat deed mijn opa ook altijd, maar dat was dan ook de enige persoon die dat mocht doen O+
Ja doei.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:11:08 #110
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_92934599
Mensen die de folie van bv margarine of roomkaas er maar half afhalen en het dan terugvouwen alvorens de echte deksel op de kuip te doen. Het is irritant en het houdt de boel echt niet verser dan zonder.
Ook irritant: mensen die gaan snoepen van je net gechopte ingredienten.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:19:00 #111
296595 foodlover
live and learn
pi_92935104
quote:

Vroeger bij oma werd er eerst erwtensoep gegeten uit een diep bord, daarna draaide je het bord om voor een pannenkoek, ook zoiets.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:24:03 #112
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_92935446
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef foodlover het volgende:

[..]

Vroeger bij oma werd er eerst erwtensoep gegeten uit een diep bord, daarna draaide je het bord om voor een pannenkoek, ook zoiets.
Dan moet je het bord juist niet omdraaien, pannenkoek met restjes erwtensoep eraan is een heel lekkere combinatie!

:@
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_92941722
Mijn moeder pakte altijd een schoon bord na de soep. Mijn vader en ik aten de aardappels en aanverwanten gewoon van hetzelfde bord. Niks mis mee. :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:23:36 #114
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_92944537
quote:
15s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ieuw! :{

Zo zijn er ook mensen die na het eten aan tafel gaan zitten roken (dat vind ik niet erg), en vervolgens hun sigaret uitdrukken op hun bord tussen de etensresten! :{
Ooooh ja, dat vond ik ook altijd zo leuk om te doen toen ik nog rookte!
Heeeeeeerlijk, alleen van het idee al word ik weer vrolijk.
pi_92945299
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder pakte altijd een schoon bord na de soep. Mijn vader en ik aten de aardappels en aanverwanten gewoon van hetzelfde bord. Niks mis mee. :Y)
Ik kwam vroeger wel eens bij mensen bij wie je de vla van je eetbord moest eten. Gat-ver-damme!
pi_92945344
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik kwam vroeger wel eens bij mensen bij wie je de vla van je eetbord moest eten. Gat-ver-damme!
Met de resten van de maaltijd er nog op? :o :r
pi_92945581
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Met de resten van de maaltijd er nog op? :o :r
Ja, en het MOEST ook echt. :r
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:39:54 #118
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_92945590
quote:

[..]

Ik kwam vroeger wel eens bij mensen die nooit afwasten. Ze veegden alles alleen af met wat keukenpapier. :r
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_92945814
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ik kwam vroeger wel eens bij mensen die nooit afwasten. Ze veegden alles alleen af met wat keukenpapier. :r
Hoax!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 03:25:25 #120
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_92951919
Nou, mijn oma deed dat met haar koekenpan.
Oh man oh man, wat vond ik dat goor!
En nog!
pi_92952467
quote:

Mijn oma deed dat ook :'( En ze vond het maar onzin dat ik het bord eerst ging afspoelen onder de kraan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92952559
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 05:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn oma deed dat ook :'( En ze vond het maar onzin dat ik het bord eerst ging afspoelen onder de kraan.
Generatiedingetje denk ik, mijn opa deed het ook.
En ik vond dat goooor, vla met stukjes zuurkoolstamp er in :r
pi_92952603
Mensen die niet kunnen snijden,

of nog erger als ik bij mijn moeder ben die zeurt als ik snijd.

Nee mam, mijn manier van snijden is veiliger dan de manier waarop jij snijdt. Ja ook als dat betekent dat mijn vingers dichter bij het mes zijn dan de jouwe. Nee man ik vind fruit/groente snijden met een koksmes makkelijker dan met een fileermes (daarmee snijdt ze fruit).
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:17:25 #124
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_92953998
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 03:25 schreef RobinOok het volgende:
Nou, mijn oma deed dat met haar koekenpan.
Oh man oh man, wat vond ik dat goor!
En nog!
Ieuw! Ja, mijn ex-schoonmoeder deed dat ook met haar koekenpannen. Ik ontdekte het toen ik een keer alleen was in haar huis en daar mijn eigen eten moest bereiden. Allemaal vieze koekenpannen in de kast! :r
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:04:09 #125
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_92955148
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 05:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is toch donker binnen :P En de koekenpan uitvegen met een keukenpapiertje doe ik ook weleens, want het enige dat je eruit veegt is oud vet, om er vervolgens nieuw vet in te doen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 februari 2011 @ 10:11:35 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92955349
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef MaLo het volgende:

[..]

Haha ja! Ik heb laatst een heerlijk hertenfiletje gehad :9. En net alsof een kalfje niet schattig is :{w.

Overigens moet je ook niet álles willen weten. Heb laatst zeeduivelfilet gehad. Gelukkig wist ik toen nog niet hoe zo'n beest eruit zag, anders had ik het niet met zoveel smaak opgegeten :D.

Andere ergernis: stelselmatig te weinig koken. En dan ook vertellen hoeveel iedereen "mag" nemen. Daar heeft mijn schoonmoeder een handje van. Een voorbeeld: "er zijn voor iedereen twee drumsticks en voor F (onze dochter van 6) is er eentje!"
Ik als volwassen vrouw heb NIET genoeg aan twee aardappeltjes en twee drumsticks en dochterlief heeft ook niet genoeg aan één drumstick }:| .
Dat vind ik inderdaad vreselijk... van die momenten dat je niet kunt wachten om naar huis te gaan omdat je na het eten nog rammelt van de honger (1 pak Knorr Wereldgerechten :X voor vier volwassenen en een kind bijvoorbeeld) of gewoon maar rechtstreeks door gaan naar de friture.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_92957185
quote:

ow herinneringen.. dat deden mn opa en oma ook. zo vies. heb je vla met stukjes aardappel
pi_92957268
Mijn opa en oma doen dat nog steeds, de hele maaltijd uit één diep bord. Zelfs nu ze een vaatwasser hebben! :{
pi_92957372
mn oma krijgt nu eten(aanleunwoning). als ik daar ben eten word er gedeeld.
jawel een halve maaltijd. nee oma dankje ik loop wel ff naar de snackbar.

ze is ook kilo's afgevallen. goh hoe zou dat toch komen? pannenkoeken met vetspek en extra schep van het uitgevakken vet erover, frituur elke avonds aan...
zag laatst op tv iemand die frituurvet bij de stampot ofzo in deed, om het lekker romig te maken.
zoiets zou ik mn oma ook zo zien doen.
pi_92958403
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn opa en oma doen dat nog steeds, de hele maaltijd uit één diep bord. Zelfs nu ze een vaatwasser hebben! :{
Daar had ik nog nooit van gehoord, wat vies :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_92959051
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
Waarom zou je dat dan nog doen? :') Niet dat 'minder afwas' een legitieme reden is. :')

Mensen die alles volledig doodkoken is ook zo fijn. :r Nee, een biefstuk hoort niet een half uur in de Croma. :')
pi_92959200
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef loecje het volgende:
mn oma krijgt nu eten(aanleunwoning). als ik daar ben eten word er gedeeld.
jawel een halve maaltijd. nee oma dankje ik loop wel ff naar de snackbar.

ze is ook kilo's afgevallen. goh hoe zou dat toch komen? pannenkoeken met vetspek en extra schep van het uitgevakken vet erover, frituur elke avonds aan...
zag laatst op tv iemand die frituurvet bij de stampot ofzo in deed, om het lekker romig te maken.
zoiets zou ik mn oma ook zo zien doen.
Je moet het uitgebakken spekvet juist over de stampot heengooien, met name zuurkoolstampot. Helemaal niks mis mee.

En dat brengt mij wel op een andere ergernis, dat hysterische gedoe over vet en dan vooral vet wat er ook uitziet als vet. Dat moet ik de oma's nageven, die hebben nog meegemaakt dat vet waardevol en schaars was en waarderen het gewoon. De industrie waardeert het ook gewoon nog steeds, maar dan als smakeloze makkelijke goedkope smaakdrager en smeuiigmaker van allerlie rommel, en dat eten de meeste mensen dan weer wel.

Mijn ergernis is dan ook jus die een gebonden onduidelijke bruine saus moet zijn met ongedefinieerde smaakjes erin, in plaats van wat het is, mooi dierlijk vet met veel smaak in vloeibare vorm.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_92959325
Iedereen is bang voor vet maar mensen zijn nog nooit zo dik geweest als nu. :')
pi_92960050
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet het uitgebakken spekvet juist over de stampot heengooien, met name zuurkoolstampot. Helemaal niks mis mee.

En dat brengt mij wel op een andere ergernis, dat hysterische gedoe over vet en dan vooral vet wat er ook uitziet als vet. Dat moet ik de oma's nageven, die hebben nog meegemaakt dat vet waardevol en schaars was en waarderen het gewoon. De industrie waardeert het ook gewoon nog steeds, maar dan als smakeloze makkelijke goedkope smaakdrager en smeuiigmaker van allerlie rommel, en dat eten de meeste mensen dan weer wel.

Mijn ergernis is dan ook jus die een gebonden onduidelijke bruine saus moet zijn met ongedefinieerde smaakjes erin, in plaats van wat het is, mooi dierlijk vet met veel smaak in vloeibare vorm.
niets mist met vet.
spekvet over je stampot ja, niet over de pannenkoek waardoor ze in een badje van vet op je bord drijven.
en in de stampot doe je geen frituurvet ( ja die harde blokken) ik weet alleen niet meer welk tv programma dat was.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:40:55 #135
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_92960136
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:38 schreef loecje het volgende:

[..]

niets mist met vet.
spekvet over je stampot ja, niet over de pannenkoek waardoor ze in een badje van vet op je bord drijven.
en in de stampot doe je geen frituurvet ( ja die harde blokken) ik weet alleen niet meer welk tv programma dat was.
Pannenkoeken met stroop, spekjes en een beetje spekvet vind ik anders wel lekker hoor :9
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:41:29 #136
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_92960157
Was dat niet in zo'n programma van Den Blijker waarvoor mensen werden opgegeven door hun omgeving omdat ze niet konden koken maar zelf dachten dat ze het wel konden?
pi_92960457
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:41 schreef RobinOok het volgende:
Was dat niet in zo'n programma van Den Blijker waarvoor mensen werden opgegeven door hun omgeving omdat ze niet konden koken maar zelf dachten dat ze het wel konden?
gevonden http://www.rtl.nl/xl/#/u/d63147de-b702-3d45-b19b-5fcc54f74458
(8:50)
pi_92960578
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:38 schreef loecje het volgende:

[..]

niets mist met vet.
Het lijkt mij ook dat er smaakvoller vet is. Ik ben ook niet zo'n fan van spekpannenkoeken, maar als je dat een lekkere combinatie van smaken vindt, waarom dan niet het spekvet?

Vet en zetmeel is nou eenmaal een geheide combinatie. Frituren drijft erop, kibbeling is ook niks anders dan inferieure vis met zetmeel en vet, calamares hetzelfde principe. Bij oliebollen laat men zelfs het hoofdingredient weg en volstaat een klont meel in het vet.

Allemaal dingen waar ik geen fan van ben overigens, maar als dan wel smaakvol vet open en bloot met zetmeel als aardappelen of pannenkoeken wordt gemend, dan wekt het opeens afkeer op en moet dat worden vermeden. Dat vind ik dus jammer van mooie jus en van stampotten met spekvet en daar erger ik me aan.
pi_92960731
Kibbeling is van oorsprong geen inferieure vis, maar kabeljauwwangetjes.
pi_92961531
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Kibbeling is van oorsprong geen inferieure vis, maar kabeljauwwangetjes.
Oorspronkelij is kabeljauw dan ook geen hoog aangeschreven vis, dat is iets van de laatste tijd sinds hij schaars en duur wordt. Wangvlees is ook van de kabeljauw het mooiste vlees.
pi_92961597
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Oorspronkelij is kabeljauw dan ook geen hoog aangeschreven vis, dat is iets van de laatste tijd sinds hij schaars en duur wordt. Wangvlees is ook van de kabeljauw het mooiste vlees.
Kabeljauw was vroeger niet duur, dat klopt, maar de wangetjes waren geen afval dat toch over was en waar ze dus maar kibbeling van maakten. In tegenstelling tot wat er heden ten dage meestal in zit.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:31:38 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92962089
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kabeljauw was de basis voor hele economieen, en zeker nooit een "visje voor de kat"
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:32:47 #143
45206 Pietverdriet
pi_92962140
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook dat er smaakvoller vet is. Ik ben ook niet zo'n fan van spekpannenkoeken, maar als je dat een lekkere combinatie van smaken vindt, waarom dan niet het spekvet?

Vet en zetmeel is nou eenmaal een geheide combinatie. Frituren drijft erop, kibbeling is ook niks anders dan inferieure vis met zetmeel en vet, calamares hetzelfde principe. Bij oliebollen laat men zelfs het hoofdingredient weg en volstaat een klont meel in het vet.

Allemaal dingen waar ik geen fan van ben overigens, maar als dan wel smaakvol vet open en bloot met zetmeel als aardappelen of pannenkoeken wordt gemend, dan wekt het opeens afkeer op en moet dat worden vermeden. Dat vind ik dus jammer van mooie jus en van stampotten met spekvet en daar erger ik me aan.
Inferieure vis?? Wat is dat??
pi_92962142
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Kabeljauw was vroeger niet duur, dat klopt, maar de wangetjes waren geen afval dat toch over was en waar ze dus maar kibbeling van maakten.
Klopt, de wangetjes waren nog geschikt om met vet en meel wat lekkers van te maken.

quote:
In tegenstelling tot wat er heden ten dage meestal in zit.
Met vet en meel schijnt het toch nog smullen te zijn.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:34:29 #145
45206 Pietverdriet
pi_92962191
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, de wangetjes waren nog geschikt om met vet en meel wat lekkers van te maken.

[..]

Met vet en meel schijnt het toch nog smullen te zijn.
pi_92963001
Ah gut, ben ik niet positief genoeg geweest over je favoriete snack?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:01:04 #147
45206 Pietverdriet
pi_92963160
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:56 schreef Weltscherz het volgende:
Ah gut, ben ik niet positief genoeg geweest over je favoriete snack?
Nee, je weet gewoon niet waar je het over hebt, zoals gewoonlijk
pi_92963494
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, je weet gewoon niet waar je het over hebt, zoals gewoonlijk
Misschien tijd voor "het grote hoe ik maak ik Piet klaar met een vraag naar zijn onmetenlijke wijsheid"-topic? Dan post ik wel in andere topics.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:19:08 #149
45206 Pietverdriet
pi_92963893
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Misschien tijd voor "het grote hoe ik maak ik Piet klaar met een vraag naar zijn onmetenlijke wijsheid"-topic? Dan post ik wel in andere topics.
Dezelfde onzin die je hier post over inferieure vis? Wat is inferieure vis? Een schol met een minderwaardigheidscomplex? Een Heek met astma?
pi_92964193
:D

Keukengewoontes waar Piet zich aan ergert: mensen die maar wat roepen over voedsel of koken, zonder verstand van zaken ;)

En nu weer terug on-topic. bvd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92964227
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dezelfde onzin die je hier post over inferieure vis? Wat is inferieure vis? Een schol met een minderwaardigheidscomplex? Een Heek met astma?
:D :'( :D

tranen over m'n wangen :X :@
Ja doei.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:38:26 #152
45206 Pietverdriet
pi_92964639
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:26 schreef Isabeau het volgende:
:D

Keukengewoontes waar Piet zich aan ergert: mensen die maar wat roepen over voedsel of koken, zonder verstand van zaken ;)

En nu weer terug on-topic. bvd
Ja, sorry, ben een grumpy old man
pi_92964888
Een heek met astma. _O- :') LOL
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:51:55 #154
45206 Pietverdriet
pi_92965268
En visjes als Heek, Wijting, Harder, Horsmakreel, Schar, Koolvis, Schelvis om er maar een paar te noemen zijn echt heel erg lekker.
Kookergernis, hoe we met vis omgaan.
pi_92966816
Mijn gietijzeren wok schoonmaken met afwasmiddel ffs...!! :(

Japanse messenset in de vaatwasser flikkeren........... |:(

Bestek wat uit de vaatwasser komt niet nadrogen / poeleren. Lang leve roest op RVS.. :')
pi_92966939
Hmm... voor we verzanden in een vis-discussie, het ging hier over ergerlijke keukengewoontes!

Ik heb de meeste al wel langs zien komen... Ik ben niet een figuur wat zich heel gauw ergert aan dingen, maar soms...
- brood smeren, en dan met je mes nog vol boter in de jam. Toen was m'n potje ineens nog maar twee weken houdbaar ipv maanden ;(
- mensen die liever lang doen met een snijplank dan met een mes (glazen snijplank :X je hoort gewoon dat messen dat niet fijn vinden...)
- mensen die alle groentes tegelijk in de pan flikkeren en dan veels te lang laten "bakken". Als ik soep wil gooi ik het niet in een koekepan ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')