Nee ok, dat geef ik je. Ik kook altijd voor 1, dus ik gooi de rijst vaak op mijn bord, met de deksel erover heen, ga dan de pan en de rest van de vaat wassen, als laatste die deksel en dan als ik daarmee klaar ben eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Paar minuten ja, maar niet 15+ minuten, dan vind ik het te veel afgekoeld.
Waar ik me trouwens ontzettend aan erger in een restaurant en wat me iets te vaak overkomt:
- Je bestelde eten komt op tafel, maar je moet nog wachten op de saus/mayonaise/bijgerechten/zout. Soms duurt dat echt lang en moet je er meerdere keren om vragen!
Waarom ben ik niet verbaasdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef Weltscherz het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon geconcentreerder afwasmiddel? Ik gebruik het niet, omdat ik vaak even 1 bord afwas
Niets mis met kopshouten snijplankenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Mensen met een 20 jaar oude houten snijplank mogen ze van mij wel kapot maken...
Hoezo? even de bandschuurmachine er over en hij is weer vlak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Mensen met een 20 jaar oude houten snijplank mogen ze van mij wel kapot maken...
Inderdaad, gewoon op z'n warmste stand!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, ergernis van mij, mensen die hun koelkast op lauw hebben staan
Of de keerzijde, mensen die de koelkast op de "vriezer" stand zetten (bij voorkeur net nadat ze jouw groentes tegen het koelelement hebben geduwd)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, ergernis van mij, mensen die hun koelkast op lauw hebben staan
Student?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Of de keerzijde, mensen die de koelkast op de "vriezer" stand zetten (bij voorkeur net nadat ze jouw groentes tegen het koelelement hebben geduwd)
Jij doorziet iedereen ook meteen he?quote:
Klaar met je bordje afwassen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef Weltscmerz het volgende:
[..]
Jij doorziet iedereen ook meteen he?
De kruimels van vanochtend zijn eraf, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het toets der kritiek van de Nederlandse bond van huistrutten zou kunnen doorstaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klaar met je bordje afwassen?
Ah dat ken ik. Ofja, wij hebben geen afzuigkap (quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef Gripper het volgende:
Wie men liefheeft kastijdt men, zeggen ze altijd. Dus erger ik me aan bijna niemand (**) , behalve aan mn eigen vriendin, als ze bijvoorbeeld:
- de afzuigkap niet aanzet (Ze heeft een hekel aan het geluid) , en het hele huis vervolgens blauw staat.
- het hele aanrecht smerig maakt, overal kledders eten, pakjes, papiertjes, spatels etc, voor 1 gebakken ei![]()
Verder is het natuurlijk een schatje![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
- Mensen die god gaan bedanken voor het eten als ík uitgebreid boodschappen heb gedaan, als ík de mooiste en duurste stukken vlees heb gekocht, en als ík urenlang in de keuken heb gestaan! En dan gaan ze god bedanken...
Dat hoeven ze maar 1 keer te proberen, haal het eten prompt van tafel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
- Mensen die god gaan bedanken voor het eten als ík uitgebreid boodschappen heb gedaan, als ík de mooiste en duurste stukken vlees heb gekocht, en als ík urenlang in de keuken heb gestaan! En dan gaan ze god bedanken...
Gewoon effe ter info hoor, waarom vind je dat vervelend?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef Tanin het volgende:
-Olijfolie in het kookwater bij spaghetti koken
Ik vind dat best veel, wij doen met 1 kopje rijst met z'n tweeën en dan hebben we meer dan voldoende.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef Yu-Kee het volgende:
Per persoon: 1 kopje rijst, 1 1/2 kopje water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |