abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95091725
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef ddx het volgende:
Ok wordt dagje ikea dus :)
Als je het slim aanpakt valt dat best mee :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95092291
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef ddx het volgende:
Ok wordt dagje ikea dus :)
Is toch leuk een dagje ikea.... neem je tussendoor lekker wat te eten in het restaurant. of je gaat vroeg dan neem je een ontbijtje
pi_95092460
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op zaterdagen gaan we zelfs al om 09:00 uur open ^O^
nog beter *O*
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:47:12 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_95092497
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef loecje het volgende:

[..]

nog beter *O*
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
zaterdag tussen 9 en 10 uur is het heerlijk rustig :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_95092535
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef loecje het volgende:

[..]

nog beter *O*
Veel mensen die 's ochtends vroeg voor de deur staan komen voor het ontbijt bijvoorbeeld. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere winkels is, maar in Hengelo valt het op zaterdagochtend best mee het eerste uur...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95092571
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kun je wat specifieker zijn met een linkje bijvoorbeeld?

[..]

Je kunt je vragen ook eventueel stellen vide informatielijn.
Linkjes:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00084325 (60x250)

en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79894662 (150x236)

Inmiddels al ontdekt dat de pax-kasten in heel Nederland niet beschikbaar zijn op het moment, en dat de website geen info kan geven over de leverdatum.
De jaloezieen liggen geloof ik nog wel in Amsterdam (is ruim een uur rijden).
Het is zeker niet mogelijk om intern te bestellen? (Dus ze naar Duiven laten komen zeg maar)

Ik heb net de info-lijn gebeld (om half 9), maar die waren natuurlijk om 8 uur naar huis. Dat ga ik dus morgen nog even proberen!

Het badkamermeubel dat ik had uitgezocht ga ik morgen meteen halen, want tot nu toe is alles wat ik had uitgezocht al op geweest, en er staan er nu nog 8...
pi_95093081
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Marlou1983 het volgende:

[..]

Linkjes:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00084325 (60x250)

en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79894662 (150x236)

Inmiddels al ontdekt dat de pax-kasten in heel Nederland niet beschikbaar zijn op het moment, en dat de website geen info kan geven over de leverdatum.
De jaloezieen liggen geloof ik nog wel in Amsterdam (is ruim een uur rijden).
Het is zeker niet mogelijk om intern te bestellen? (Dus ze naar Duiven laten komen zeg maar)

Ik heb net de info-lijn gebeld (om half 9), maar die waren natuurlijk om 8 uur naar huis. Dat ga ik dus morgen nog even proberen!

Het badkamermeubel dat ik had uitgezocht ga ik morgen meteen halen, want tot nu toe is alles wat ik had uitgezocht al op geweest, en er staan er nu nog 8...
Ow ja dat is wat nieuws inderdaad, de informatielijn is niet meer tot 21:00 geopend :?...

Ik kan morgen de verwachte levertijden wel even voor je nakijken :)
Het is inderdaad helaas niet mogelijk om artikelen tussen vestigingen uit te wisselen...
pi_95093250
Bedankt. ik vlieg dus ff tussen 9 en 10 door ikea Groningen
weet precies wat ik wil halen en waar ik dat kan vinden dus dat winkelt heerlijk als het rustig is
pi_95093309
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ja dat is wat nieuws inderdaad, de informatielijn is niet meer tot 21:00 geopend :?...

Ik kan morgen de verwachte levertijden wel even voor je nakijken :)
Het is inderdaad helaas niet mogelijk om artikelen tussen vestigingen uit te wisselen...
O, als je dat zou willen doen? Alvast bedankt!!
En dan maar hopen dat ze de kast ergens in de komende twee weken nog binnenkrijgen, want de levertijden bij andere winkels zijn voor onze begrippen extreem lang ;-), en we verhuizen over twee weken...
pi_95093609
Er is hier denk ik niet toevallig iemand die 'bij de website van Ikea werkt'?

Ook de informatie over de informatielijn klopte namelijk niet: die zou tijdens de openingstijden van de winkels geopend moeten zijn....
Verder zou het prettig zijn als de nieuwe vloeren bijvoorbeeld ook gewoon op de website stonden (ik zie net wél dat alle vloeren die eruit zijn nu van de website zijn gehaald, dat was vorige week ook nog niet!)

De website en de gids voegen eigenlijk niks meer toe, want een hoop producten zijn niet meer te krijgen, en een hoop nieuwe producten kun je alleen in de winkel vinden...

Zo, genoeg geklaagd, hopen dat mijn 'probleem' nog op tijd wordt opgelost!
pi_95094293
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je het slim aanpakt valt dat best mee :?
Nu zeg je opeens of het heel erg is ?
(En met dagje bedoel ik niet van 9 tot 9 hoor)
En zoals MaMaLief al aangeeft gewoon tussendoor nog even langs restaurant.
pi_95138175
Ik heb een vraag aan de Ikea medewerkers.
Is deze lamp ook dimbaar met een externe dimmer bijvoorbeeld 1 van klikaan/klikuit?
pi_95140114
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Marlou1983 het volgende:

[..]

O, als je dat zou willen doen? Alvast bedankt!!
En dan maar hopen dat ze de kast ergens in de komende twee weken nog binnenkrijgen, want de levertijden bij andere winkels zijn voor onze begrippen extreem lang ;-), en we verhuizen over twee weken...
De witte LINDMON's komen nog wel weer binnen, maar pas begin juli :{

De PAX ANSTAD zijn er nu nog in 3 maten:
150x236 / 200x236 / 300x236. De laatste maat gaat/is uit het assortiment. Duiven heeft er op dit moment nog 6 stuks van. De overige maten hebben geen leverproblemen.
pi_95140174
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef ddx het volgende:

[..]

Nu zeg je opeens of het heel erg is ?
(En met dagje bedoel ik niet van 9 tot 9 hoor)
En zoals MaMaLief al aangeeft gewoon tussendoor nog even langs restaurant.
Nee absoluut niet. Je geeft zelf aan dat je er een dag voor uit moet trekken, volgens mij is dat met gemak sneller te doen.
pi_95140343
@Bartjebart: dank je wel voor het uitzoeken!
Ik ben eigenwijs geweest (omdat er best haast achter zat, ivm eventueel bestellen bij een andere winkel), en heb vanochtend ook de infolijn gebeld. Daar werd gezegd dat de Lindmon in die maat eruit ging, en waarschijnlijk uiteindelijk in alle maten. Het maakt niet uit, want juli is hoe dan ook te laat....

De kast is inmiddels gekocht! (2x 1.50 meter). Er waren nog 6 kasten van 75 centimeter, dus ik ben blij dat ik vandaag geweest ben!
  woensdag 6 april 2011 @ 22:12:04 #216
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_95142712
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Zo ja, hoe duur zijn ze?
pi_95142906
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef MellaBella het volgende:
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Zo ja, hoe duur zijn ze?
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, helaas niet meer...
pi_95182227
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Marlou1983 het volgende:
Er is hier denk ik niet toevallig iemand die 'bij de website van Ikea werkt'?

Ook de informatie over de informatielijn klopte namelijk niet: die zou tijdens de openingstijden van de winkels geopend moeten zijn....
Verder zou het prettig zijn als de nieuwe vloeren bijvoorbeeld ook gewoon op de website stonden (ik zie net wél dat alle vloeren die eruit zijn nu van de website zijn gehaald, dat was vorige week ook nog niet!)

De website en de gids voegen eigenlijk niks meer toe, want een hoop producten zijn niet meer te krijgen, en een hoop nieuwe producten kun je alleen in de winkel vinden...

Zo, genoeg geklaagd, hopen dat mijn 'probleem' nog op tijd wordt opgelost!
Ik zal volgende week eens voor je kijken, de verantwoordelijke personen voor de website zitten op dezelfde afdeling :)

Ik weet dat ze wel bezig zijn met het plaatsen van de nieuwe vloeren op de website, maar heb geen idee hoe lang het nog duurt.
pi_95282266
Vandaag zoals gezegd dagje ikea (haarlem) gedaan.
Was er iets van 11 uur ofzo, eerst ff rustig rondlopen boven om juiste info te vinden ed.
Helaas net te laat bij de pax kasten, 1 van de 2 sets deuren (tonnes) waren helaas niet meer op voorraad.
Die moet binnenkort dus maar eens gehaald worden. (waren er vandaag al aantal verkocht, achteraf dus eerst de kast moeten regelen of naar amsterdam moeten gaan)

Daarna even geluncht.
's middags was beneden nog ff rondkijken en spullen verzamelen in magazijn.
Uiteindelijk 6 karretjes vol met dozen ed.
Rond 17:00 bij de kassa en daarna naar de bezorg balie, waar er nog wat extra spullen bijkwamen.
Uiteindelijk zo'n 850kg aan dozen, die maandagavond bezorgd worden.

Daarna even gaan eten en nog wat kleine spulletjes gehaald. (toch ook weer winkelwagentje vol)
Ging uiteindelijk rond half 8 richting huis.

[ Bericht 3% gewijzigd door ddx op 09-04-2011 23:46:38 ]
pi_95283135
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef ddx het volgende:
Vandaag zoals gezegd dagje ikea (haarlem) gedaan.
Was er iets van 11 uur ofzo, eerst ff rustig rondlopen boven om juiste info te vinden ed.
Helaas net te laat bij de pax kasten, 1 van de 2 sets deuren (tonnes) waren helaas niet meer op voorraad.
Die moet binnenkort dus maar eens gehaald worden. (waren er vandaag al aantal verkocht, achteraf dus eerst de kast moeten regelen of naar amsterdam moeten gaan)

Daarna even geluncht.
's middags was beneden nog ff rondkijken en spullen verzamelen in magazijn.
Uiteindelijk 6 karretjes vol met dozen ed.
Rond 17:00 bij de kassa en daarna naar de bezorg balie, waar er nog wat extra spullen bijkwamen.
Uiteindelijk zo'n 850kg aan dozen, die maandagavond bezorgd worden.

Daarna even gaan eten en nog wat kleine spulletjes gehaald. (toch ook weer winkelwagentje vol)
Ging uiteindelijk rond half 8 richting huis.
Je bent gewoon 8,5 uur in Ikea geweest? :o
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_95284546
vandaag ff snel bij de ikea geweest.
helaas had ik weer dingen die volgens de computer wel op voorraad zijn maar niet in de winkel aanwezig.
  zondag 10 april 2011 @ 21:48:03 #222
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_95320046
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef Cyan het volgende:

[..]

Je bent gewoon 8,5 uur in Ikea geweest? :o
en op een zaterdag :')
pi_95335967
Eindelijk tijd voor nieuwe werkkamermeubels...Billy en/of Effektiv...
Wat een uitzoekwerk is dat :P.

Ik ben aan het puzzelen met een hoekstuk van Billy. Dat is volgens de planner alleen 40cm breed te krijgen. Is het misschien ook mogelijk om in plaats van een Billy-40cm een Benno als hoekstuk te gebruiken? Hoe wordt zo'n hoekstuk aan de andere kasten gemonteerd?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95340009
Kan iemand mij vertellen wanneer de Lagan massieve keukenbladen er weer zijn? Zowel de lange als de korte?

Want in de winkel hebben ze het over een leveringsprobleem, en dat het ieder moment kan aankomen...

Btw, ik wacht al 9 weken ! }:|
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  maandag 11 april 2011 @ 15:47:23 #225
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_95344997
Binnenkort wil ik voor een keuken langs bij de Ikea, nu maakt het voor mij qua rijden niet veel uit of ik naar Amsterdam of Haarlem ga.
Kan iemand mij hier overtuigen waarom ik juist wel of juist niet naar A'dam/Haarlem moet gaan om een keuken uit te kiezen?
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_95351860
quote:
Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef WheeleE het volgende:
Eindelijk tijd voor nieuwe werkkamermeubels...Billy en/of Effektiv...
Wat een uitzoekwerk is dat :P.

Ik ben aan het puzzelen met een hoekstuk van Billy. Dat is volgens de planner alleen 40cm breed te krijgen. Is het misschien ook mogelijk om in plaats van een Billy-40cm een Benno als hoekstuk te gebruiken? Hoe wordt zo'n hoekstuk aan de andere kasten gemonteerd?

Met 2 metalen plaatjes, eentje aan de onderkant, en 1 aan de bovenkant, bovenste schroef je vast.

Benno kan ook wel, maar dan zal je dat verbindingsstuk aan moeten passen...
pi_95352445
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Dengaman het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer de Lagan massieve keukenbladen er weer zijn? Zowel de lange als de korte?

Want in de winkel hebben ze het over een leveringsprobleem, en dat het ieder moment kan aankomen...

Btw, ik wacht al 9 weken ! }:|
Volgens mij gaat dat nog wel even duren...
Een week of 4 / 5
pi_95352492
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Binnenkort wil ik voor een keuken langs bij de Ikea, nu maakt het voor mij qua rijden niet veel uit of ik naar Amsterdam of Haarlem ga.
Kan iemand mij hier overtuigen waarom ik juist wel of juist niet naar A'dam/Haarlem moet gaan om een keuken uit te kiezen?
Haarlem is wat rustiger over het algemeen.
pi_95354900
Zie net op ikea.nl dat de Tundra weer verkrijgbaar is maar in een beperkt aantal nieuwe kleuren.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20213519

Die kleur lijkt exact op de antieke kleur van het Tundra laminaat wat ik in mijn huiskamer heb liggen. Kan iemand verifiëren of dit zo is? en hebben ze iets gewijzigd aan het kliksysteem of is dat gewoon hetzelfde gebleven.

Moet eigenlijk een paar pakken halen om het e.a. te fixen, helaas wat waterschade opgelopen op mn vloer die er net 1.5 jaar in ligt :(
Damn, those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
pi_95355894
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:30 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Met 2 metalen plaatjes, eentje aan de onderkant, en 1 aan de bovenkant, bovenste schroef je vast.

Benno kan ook wel, maar dan zal je dat verbindingsstuk aan moeten passen...
Is het verbindingsstuk zo groot dat het de hele diepte van de 40cm-brede Billy zou beslaan?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_95357594
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Drumfire het volgende:
Zie net op ikea.nl dat de Tundra weer verkrijgbaar is maar in een beperkt aantal nieuwe kleuren.

Die kleur lijkt exact op de antieke kleur van het Tundra laminaat wat ik in mijn huiskamer heb liggen. Kan iemand verifiëren of dit zo is? en hebben ze iets gewijzigd aan het kliksysteem of is dat gewoon hetzelfde gebleven.

Moet eigenlijk een paar pakken halen om het e.a. te fixen, helaas wat waterschade opgelopen op mn vloer die er net 1.5 jaar in ligt :(
Volgens mij is de kleur ook anders hoor. We gaan in de winkel een vloer in een roomset vervangen omdat de oude versie uit het assortiment is.
pi_95362942
Zo vanavond zijn alle spullen die ik zaterdag gekocht had bezorgt.
Ze waren uurtje bezig met uitladen/omhoog brengen. (71 pakketjes)

Gelukkig voor hun heb ik een grote lift. (zelfs pax kasten van 236) pasten erin :)
pi_95362962

[ Bericht 100% gewijzigd door ddx op 11-04-2011 21:24:06 ]
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:24:08 #234
240917 Mula
pi_95362989
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Drumfire het volgende:

Ik heb hier een pak van de oude en de nieuwe variant liggen en zo op het eerste gezicht zit er geen verschil tussen. Maar goed, zelfs maar een heel klein beetje verschil gaat opvallen als je planken gaat vervangen in je oude vloer. Misschien eens op marktplaats kijken? Daar worden geregeld pakken of gedeelten van pakken aangeboden!
pi_95367865
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb hier een pak van de oude en de nieuwe variant liggen en zo op het eerste gezicht zit er geen verschil tussen. Maar goed, zelfs maar een heel klein beetje verschil gaat opvallen als je planken gaat vervangen in je oude vloer. Misschien eens op marktplaats kijken? Daar worden geregeld pakken of gedeelten van pakken aangeboden!
Heb al op marktplaats gekeken maar voor de kleur die ik zoek moet ik gem. 100 kilometer rijden. Het is een vrij donker gedeelte waar ik de vloer moet repareren dus denk dat ik het er maar op ga wagen.

dank voor de info! :)
Damn, those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
pi_95368872
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Mula het volgende:

[..]

Is de "klik" hetzelfde?
pi_95369140
quote:
Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Is het verbindingsstuk zo groot dat het de hele diepte van de 40cm-brede Billy zou beslaan?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40104109

Volgens mij niet, maar is dat niet te vinden op de site van ikea?

Ze zijn ¤4.- pst

[ Bericht 13% gewijzigd door JohnB52 op 11-04-2011 22:51:43 (Link toegevoegd) ]
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 23:39:43 #238
240917 Mula
pi_95372212
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is de "klik" hetzelfde?
Dat ga ik nu bekijken. Ben zelf ook wel nieuwsgierig! :)
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 23:57:43 #239
240917 Mula
pi_95373179
Ok, ik heb even snel gekeken. Pin me er niet op vast, maar: volgens mij past het NIET!

Een plank heeft een lange zijde met uitsteeksel die je in de uitsteeksel-loze zijde van een andere plank klikt. Het lukt prima om nieuw op oud vast te klikken (dus nieuwe met uitsteeksel in oude uitsteeksel-loze plank). Ik zie zo met lamp aan geen kleurverschil en er is geen naad te zien.

Andersom is een probleem, dus uitsteeksel van de oude soort klikken in een plank van de nieuwe soort. Het is net of dat kleine randje (aan de kant waar geen uitsteeksel zit) ietsje minder ver uitsteekt. Het lukt me niet dat goed in elkaar te klikken. Er blijft een kier over.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 00:04:43 #240
240917 Mula
pi_95373584
Ik ben trouwens vergeten te kijken of de korte zijdes van oud en nieuw wel in elkaar te klikken zijn.

Mocht dat wel het geval zijn, dan kan je dus wel overstappen van oud naar nieuw zolang je er maar rekening mee houdt dat oud en nieuw niet inwisselbaar zijn: rij met oud afmaken en volgende rij met nieuw beginnen.
pi_95379597
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40104109

Volgens mij niet, maar is dat niet te vinden op de site van ikea?

Ze zijn ¤4.- pst
Ah, kijk, die had ik nog niet gevonden, thanks! Dat ziet er in ieder geval wel te doen uit. Met een beetje kunst en vliegwerk moet dat wel vast blijven zitten lijkt me.
  vrijdag 15 april 2011 @ 02:57:22 #242
67385 ROG
Go on, say it.
pi_95527700
Is er een productie-/leveringsprobleem met de Pax (Komplement) lades 50cm/100cm breed in de kleur wit?

Linkje voor het gemak: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50214584 (andere kleuren zijn wel voorradig)

Thanks!
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:05:35 #243
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_95529451
was gistermiddag (16.00) bij ikea amsterdam, heb het nog nooit zo rustig gezien bij een ikea.
pi_95535469
Ik heb eindelijk die uplights buitenlampjes met zonnecel gekocht, ze zijn mooi! O+

Jammer dat er zo'n draadje aanzit, dat beperkt het toch een beetje.
pi_95546699
Argh gisteravond geprobeerd om poten aan m'n sultan atna te monteren, krijg ik er een bout niet in :(
Schroefdraad waar bout in moet is niet helemaal lekker.

Maar wel weer goede service, ze komen het binnen paar dagen netjes aan huis omruilen.
pi_95581373
Volgens de website kan een sokkel/bodemplaat met pootjes van Effektiv maximaal 4 lage of 2 hoge opbouwdelen hebben. Dat komt neer op 1.60 meter opbouwhoogte + 14 centimeter van het onderstel.
De diverse combinaties die kant en klaar worden getoond gaan alleen soms tot wel 2.56 meter (3 hoge opbouwdelen). Meer dus dan wat per onderstel wordt aangegeven.

Wat is nu precies het maximum wat je op zo'n onderstel kan zetten? Ik zou bij voorkeur tot nabij de 2.00 meter willen komen, 5 lage opbouwdelen op elkaar dus.
pi_95596865
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef WheeleE het volgende:
Volgens de website kan een sokkel/bodemplaat met pootjes van Effektiv maximaal 4 lage of 2 hoge opbouwdelen hebben. Dat komt neer op 1.60 meter opbouwhoogte + 14 centimeter van het onderstel.
De diverse combinaties die kant en klaar worden getoond gaan alleen soms tot wel 2.56 meter (3 hoge opbouwdelen). Meer dus dan wat per onderstel wordt aangegeven.

Wat is nu precies het maximum wat je op zo'n onderstel kan zetten? Ik zou bij voorkeur tot nabij de 2.00 meter willen komen, 5 lage opbouwdelen op elkaar dus.
Als je bij de informatie bij de opbouwdelen kijkt staat daar:
quote:
Voor het bouwen van een combinatie die hoger is dan 174 cm (overeenkomstig 2 hoge of 4 lage opbouwdelen met bodemplaat); completeer met de EFFEKTIV opbouwrail die de combinatie aan de wand bevestigt.
Je kunt dan http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90179748 deze gebruiken en hoger doorbouwen
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:24:27 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95602124
Zou dit stevig genoeg moeten zijn voor een computer?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09872828
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_95602669
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tuurlijk. wat weegt een peeceetje nou
pi_95611699
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je bij de informatie bij de opbouwdelen kijkt staat daar:

[..]

Je kunt dan http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90179748 deze gebruiken en hoger doorbouwen
Aha, die link had ik nog niet gelegd, dankjewel!
pi_95611827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik heb dat bureau maar dan in andere kleuren. hieraan had ik mn pc (lomp en groot) hangen met een Ikea Summera Computer beugel.
maximale belasting van het blad is 50 kg volgens de site
pi_95616587
Weet iemand hoe deze verlichting gemonteerd moet worden? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167176

Volgens Google moet op deze pagina een montagehandleiding te downloaden zijn maar ik zie niet waar :(

Kan het alleen tegen een muur boven een spiegel, of is er ook een manier om deze boven een kastje met spiegeldeuren te monteren?
Klussen deel 1 en 2
  zondag 17 april 2011 @ 13:17:58 #253
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95617521
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 09:24 schreef loecje het volgende:

[..]

ik heb dat bureau maar dan in andere kleuren. hieraan had ik mn pc (lomp en groot) hangen met een Ikea Summera Computer beugel.
maximale belasting van het blad is 50 kg volgens de site
Weet jij misschien of die summera beugels nog te koop zijn bij Ikea, ik zie het namelijk niet op de website staan. Alleen op de internationale website.
  zondag 17 april 2011 @ 13:30:39 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95617942
Ligt het aan mij of zijn bepaalde producten onzichtbaar op de website van Ikea maar wel te vinden in het zoekscherm.
pi_95617951
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30090438

staat bij galant Accessoires misschien dat je hem daarom niet kon vinden?
ik had het gemonteerd zoals het 2e plaatje maar dan aan de korte kant en de pc naar binnen (onder het bureau)
nu heb ik dezelfde beugel aan mn tvmeubel vast gemaakt zodat de pckast vrij van de grond staat. multi functioneel dus en niet duur
  zondag 17 april 2011 @ 13:34:35 #256
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95618059
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef loecje het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30090438

staat dat het voor galand onderstellen is maar het klem systeem werkt op elk blad.
ik had het gemonteerd zoals het 2e plaatje maar dan aan de korte kant en de pc naar binnen (onder het bureau)
nu heb ik dezelfde beugel aan mn tvmeubel vast gemaakt zodat de pckast vrij van de grond staat. multi functioneel dus en niet duur
Ja, ik had het inmiddels ook al weten te vinden, maar alleen via het zoekscherm. Als je bijvoorbeeld op bureaus &werkplekken klikt zie je geen galant optie staan. En het rubriek ''oplossingen voor desktopcomputer'' bestaat niet in het overzichtslijst.
pi_95625359
wat een kutsite hebben ze, de keukenplanner werkt niet met google chrome, en blijkbaar ook niet met IE9.

zucht ;(
pi_95656320
quote:
4s.gif Op zondag 17 april 2011 16:21 schreef Markster het volgende:
wat een kutsite hebben ze, de keukenplanner werkt niet met google chrome, en blijkbaar ook niet met IE9.

zucht ;(
Je kan voor Chrome IE tab downloaden, bij mij doet ie het prima :)
Klussen deel 1 en 2
pi_95657002
Oke, keuken getekend bij ikea.nl en dan verder....
Hoe is jullie ervaring met ikea keukens ? Wat zijn de tips en trucs ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95668331
Via de site kan ik niet achter de levertijd komen van de KIVIK banken in grijsbruin voor de vestiging Delft. Kan één van de experts me dat vertellen?

Ik ben wel benieuwd naar deze banken:
2-zits + chaise longue: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29875133
3-zits: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09874158
2-zits: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99884761

[ Bericht 63% gewijzigd door forestlife op 18-04-2011 15:15:19 ]
pi_95674255
Van het weekend 2 besta bankjes in elkaar gezet.
Met daarbij 2 volledig uitschuifbare lades. (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40118597)

Knullige is alleen dat als je alles schroefjes monteert zoals in de handleiding staat, de lade aanloopt in het midden.
(schroefje is om te zorgen dat de rails juiste lengte heeft, maar schroefje steekt te ver uit)
Nu dus maar zonder schroefje gemonteerd en binnenkort maar eens bij ikea vragen/kijken hoe ze het daar hebben opgelost.
pi_95677353
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef forestlife het volgende:
Via de site kan ik niet achter de levertijd komen van de KIVIK banken in grijsbruin voor de vestiging Delft. Kan één van de experts me dat vertellen?

Ik ben wel benieuwd naar deze banken:
2-zits + chaise longue: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29875133
3-zits: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09874158
2-zits: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99884761
TULLINGE bekledingen hebben een vreemd lange levertijd. Op dit moment is de verwachting dat dit nog een week of 6 gaat duren volgens mij.
  maandag 18 april 2011 @ 19:39:50 #263
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_95681261
Wie kan mij vertellen wat de maten zijn van het televisiemeubel "Liatorp"?

Het gaat om de open vakken :)
pi_95749666
Ik was gisteravond bij Ikea in Eindhoven en zag dat ze de pax kastinrichting ook in het grijs hebben in 50 en 100 cm breed. Weet iemand of deze er ook nog komt in 75 cm breed en zoja wanneer ongeveer?
pi_95795740
Wel apart, wilde met koninginnedag naar Ikea Delft, is ie dicht, dan toch maar naar Ikea Breda, die is van 11:00 tot 17:00 open...
pi_95795869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:57 schreef JohnB52 het volgende:
Wel apart, wilde met koninginnedag naar Ikea Delft, is ie dicht, dan toch maar naar Ikea Breda, die is van 11:00 tot 17:00 open...
*jaloers* op IKEA Delft...
Maar Delft is steeds meer niet meer standaard open. 2e kerstdag bijvoorbeeld zijn zij ook gesloten. Zal in zekere zin wel iets te maken hebben met het Concept Center idee...
  donderdag 21 april 2011 @ 13:00:48 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_95802128
Delft moet dichtblijven omdat het op de Koninklijke vluchtroute ligt, als er dan file staat op de A4 met IKEA klanten kan Bea niet snel wegkomen. Is al jaren zo :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_95816384
Is inderdaad al jaren zo, dat er een file staat met Ikea klanten! :X
pi_95862276
Hoi hoi, een poos geleden was ik eens bij Ikea en toen wilde ik graag een TVÄTTA droogrek (staande versie) meenemen. Maar ze hadden ze toen niet meer op voorraad. Inmiddels kan ik het droogrek op de website van Ikea ook niet meer vinden.

Weet iemand toevallig of dit droogrek nog terugkomt in de collectie? Want ik zou hem nog steeds graag willen.

(Ik heb online gezocht naar soortgelijke droogrekken, maar nergens te vinden, als iemand een goed alternatief heeft, iets dat erop lijkt, dan zou ik daar ook al erg blij mee zijn!)

Ter illustratie, dit is het TVÄTTA droogrek dat ik zoek:

Alvast super bedankt!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 april 2011 @ 20:31:15 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95863598
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95863908
quote:
Das een hele andere ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 april 2011 @ 20:44:13 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95864342
maar het LIJKT er (een beetje :P ) op :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95864597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef DJMO het volgende:
maar het LIJKT er (een beetje :P ) op :)
Buiten dat het een wasrek is helemaal niet joh ;)
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:59:54 #274
67385 ROG
Go on, say it.
pi_95868656
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 02:57 schreef ROG het volgende:
Is er een productie-/leveringsprobleem met de Pax (Komplement) lades 50cm/100cm breed in de kleur wit?

Linkje voor het gemak: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50214584 (andere kleuren zijn wel voorradig)

Thanks!
Niemand? :)
pi_95872942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef ROG het volgende:

[..]

Nee, de artikelnummers zijn veranderd =) bel even met het 0900 nr om de actuele voorraad op te vragen.
pi_95873096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef ROG het volgende:

[..]

De witte kleur van PAX/KOMPLEMENT is vernieuwd. Over het algemeen zijn de nieuwe witte laden nu gewoon op voorraad in de winkels.

Ow wacht... je had ook het nieuwe artikelnummer. Waarschijnlijk zijn er toch nog wat opstartprobleempjes met de nieuwe, wittere, folie. Dat kan nog wel even gaan duren ben ik bang. Maar volgens mij komen er zo nu en dan wel voorraden bij de winkels binnen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bartjebart op 22-04-2011 23:22:34 ]
pi_95884910
Kan iemand eens kijken (vd medewerkers) wat deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50030028

dit jaar in Delft kost? Vorig jaar was ie namelijk 29,95...
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:34:44 #278
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95886257
Dombas kledingkasten zijn nu in de aanbieding! De laatste resten worden verkocht.

Deze week aanbieding bij Ikea Amersfoort voor 49 euro.

Maandag tussen 11 en 14 uur voor slechts 29 euro. Bij Ikea Haarlem

Ik woon dichter bij Haarlem maar wegens gebrek aan een auto of rijbewijs hebben mijn ouders maar even uitgeweken op weg naar hun vakantieadres.

Toch balen die 20 euro die je misloopt dan ;) Maar dit is sowieso geen geld.

Wilde de kast sowieso al hebben, ook toen hij nog 70 euro was.

Er zijn nog 423 stuks in Haarlem en daarna is de kast uit het assortiment.
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:45:06 #279
67385 ROG
Go on, say it.
pi_95886540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De witte kleur van PAX/KOMPLEMENT is vernieuwd. Over het algemeen zijn de nieuwe witte laden nu gewoon op voorraad in de winkels.

Ow wacht... je had ook het nieuwe artikelnummer. Waarschijnlijk zijn er toch nog wat opstartprobleempjes met de nieuwe, wittere, folie. Dat kan nog wel even gaan duren ben ik bang. Maar volgens mij komen er zo nu en dan wel voorraden bij de winkels binnen.
Nice, thanks! Vond het al vreemd dat die lades als Nieuw werden aangemerkt maar snap 't nu door je toelichting, super. :)
pi_95887923
Zomeraccessoires ongeveer nu in de winkel.
pi_95956030
quote:
Soortgelijke was ik ook al tegengekomen, maar ik wil graag een houten.
Misschien moet ik er anders zelf eentje maken, volgens mij is het ook weer niet heel moeilijk om dat te doen :)
pi_96057551
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:44 schreef JohnB52 het volgende:
Kan iemand eens kijken (vd medewerkers) wat deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50030028

dit jaar in Delft kost? Vorig jaar was ie namelijk 29,95...
Ik heb het zelf al uitgezocht: ook 49,95 net zoals in de rest van NL...

Zijn er in delft wat betreft t tuinassortiment nog artikelen lager geprijsd dan in rest van NL?
pi_96073659
Gisteren op site van ikea de http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30152799 in de aanbieding gezien bij Ikea Delft, voor 39,95, zolang de voorraad strekt, ik kijk nu op ikea.nl en ik kan de aanbieding nergens meer vinden....

Jullie n idee hoe dit nou weer kan?

edit: ik doe de search functie op ikea.nl typ in vyssa spelevink , en kom links de zoekresultaten tegen, klik op IKEA vestigingen, en daar zou ie ook bij moeten staan, maar klik de link aan, en er staat dan geen matras |:(

[ Bericht 31% gewijzigd door JohnB52 op 28-04-2011 00:06:27 (info bijgevoegd) ]
pi_96074482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:02 schreef JohnB52 het volgende:
Gisteren op site van ikea de http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30152799 in de aanbieding gezien bij Ikea Delft, voor 39,95, zolang de voorraad strekt, ik kijk nu op ikea.nl en ik kan de aanbieding nergens meer vinden....

Jullie n idee hoe dit nou weer kan?

edit: ik doe de search functie op ikea.nl typ in vyssa spelevink , en kom links de zoekresultaten tegen, klik op IKEA vestigingen, en daar zou ie ook bij moeten staan, maar klik de link aan, en er staat dan geen matras |:(
Gokje... aanbieding is verlopen?
pi_96074515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf al uitgezocht: ook 49,95 net zoals in de rest van NL...

Zijn er in delft wat betreft t tuinassortiment nog artikelen lager geprijsd dan in rest van NL?
Daar kom je, ben ik bang, alleen achter door in de winkel artikelprijzen te vergelijken met bijvoorbeeld internet.
pi_96074665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gokje... aanbieding is verlopen?
Nee, op=op of tot 8 mei
pi_96075251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nee, op=op of tot 8 mei
Nja ik denk wel dat ie er bewust vanaf gehaald is...
pi_96078546
Ik ga er wel even n belletje aan wagen...
pi_96082093
Gebeld: bij ikea delft was ie idd in aanbieding, van 59,95 voor 39,95....aan bieding is afgelopen...

Dame vd ikea hotline vertelde me dat ie sinds vandaag blijvend in prijs is verlaagd naar 34,95! En alleen bij ikea delft. Rest van Nederland blijft ie 59,95
  donderdag 28 april 2011 @ 21:37:11 #290
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_96109731
Ik meld me ook. :W

Mijn vriend en ik krijgen binnenkort de sleutel van ons eerste huisje, en dan gaan we ook shoppen bij de Ikea.

Ik heb mijn verlanglijstje al klaar! O-)
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
pi_96122479
Zag gisteren bij de ikea haarlem een nieuwe boxspring setje met ook een hoofdeinde erbij.
de matrasbodem was deze :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40160384

Ik kan alleen het hoofdeinde (in zelfde bekleding) niet vinden op de ikea site ?
Iemand idee welke maten/kleuren leverbaar zijn ?
(heb gewoon witte matrasbodem van 140x200 staan nml)
pi_96128259
Wat is dit nou voor actie?

quote:
Activiteiten bij IKEA Barendrecht
Stoelenactie:
Tegen inlevering van 4 stoelen krijg je als IKEA FAMILY lid een cadeaupas t.w.v. 20.- Locatie: rechts van de ingang op het parkeerdek.
Is het dan echt de bedoeling dat je bijv 4 eetkamerstoelen inlevert oid? :D
pi_96256440
Even een vraagje, kan je de Ektorp ook demonteren?
pi_96352704
In de OP staat dat IKEA Delft mogelijk afwijkende voorwaarden heeft voor de transport service. Is dit inderdaad zo? Wat is er dan anders? Op de site van de IKEA wordt over mogelijke afwijkende prijzen gesproken. Weet iemand dit?
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_96353729
Ik denk dat als je de zoekfunctie gebruikt je het antwoord zelf vind...

Wellicht verschil in kgs of postcodegebied?
pi_96355199
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef Ansu het volgende:
Even een vraagje, kan je de Ektorp ook demonteren?
Alleen als die al gedemonteerd geweest is...
Heb je nog een oude versie dan ben ik er bang voor dat je deze niet met fatsoen uit elkaar kunt halen.
pi_96355325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:49 schreef loezzie het volgende:
In de OP staat dat IKEA Delft mogelijk afwijkende voorwaarden heeft voor de transport service. Is dit inderdaad zo? Wat is er dan anders? Op de site van de IKEA wordt over mogelijke afwijkende prijzen gesproken. Weet iemand dit?
IKEA Delft is als Concept Center steeds bezig om het IKEA Concept door te ontwikkelen. Daar hoort ook bij dat ze tests uitvoeren om bijvoorbeeld het functioneren van de IKEA thuisbezorgservice te verbeteren. Helaas is het niet altijd mogelijk om deze tests op internet te publiceren/communiceren. Als het goed is kunnen de medewerkers van de telefonische klantenservice je hier meer over vertellen en anders sowieso in de winkel.
pi_96357735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

IKEA Delft is als Concept Center steeds bezig om het IKEA Concept door te ontwikkelen. Daar hoort ook bij dat ze tests uitvoeren om bijvoorbeeld het functioneren van de IKEA thuisbezorgservice te verbeteren. Helaas is het niet altijd mogelijk om deze tests op internet te publiceren/communiceren. Als het goed is kunnen de medewerkers van de telefonische klantenservice je hier meer over vertellen en anders sowieso in de winkel.
Ok bedankt voor je reactie. Ik zal eens even contact opnemen! (en anders maar eens langsgaan, maar dat kwam er de afgelopen dagen niet van)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_96415219
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef ddx het volgende:
Van het weekend 2 besta bankjes in elkaar gezet.
Met daarbij 2 volledig uitschuifbare lades. (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40118597)

Knullige is alleen dat als je alles schroefjes monteert zoals in de handleiding staat, de lade aanloopt in het midden.
(schroefje is om te zorgen dat de rails juiste lengte heeft, maar schroefje steekt te ver uit)
Nu dus maar zonder schroefje gemonteerd en binnenkort maar eens bij ikea vragen/kijken hoe ze het daar hebben opgelost.
Bij de ikea even gekeken, ze hebben er zelf ook last van.
Schroefje moet deel van de lade wegslijten dus, lag genoeg zaagsel in de showroom modellen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:40 schreef ddx het volgende:
Zag gisteren bij de ikea haarlem een nieuwe boxspring setje met ook een hoofdeinde erbij.
de matrasbodem was deze :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40160384

Ik kan alleen het hoofdeinde (in zelfde bekleding) niet vinden op de ikea site ?
Iemand idee welke maten/kleuren leverbaar zijn ?
(heb gewoon witte matrasbodem van 140x200 staan nml)
Staat nu ook op de site :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70192067

Jammer dat er alleen 160 en 180cm versie van is...
En kleur wit zou ook leuker zijn.
pi_96416922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Alleen als die al gedemonteerd geweest is...
Heb je nog een oude versie dan ben ik er bang voor dat je deze niet met fatsoen uit elkaar kunt halen.
Hoe weet ik of ik een oude heb? Heb hem tweedehands gekocht namelijk :) ach zie het van 't weekend vanzelf met verhuizen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')