Ik heb ook honger, stuur d'r eens hier heen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef raistlin6 het volgende:
Mijn superlieve vriendin heeft eten gebracht naar mijn computerkamer/momenteel mediacentrum.
1-0??quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef KNAK het volgende:
Enkele seconden na zijn "hereby i resign...." zal het denk ik wel lijken alsof Egypte 1 - 0 op een WK heeft gemaakt
Schuilen thuis in de kelders op zo'n moment, denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
En dan stapt ie niet open dan breekt echt de pleuris daar uit, en waar zitten de pro`s??
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef raistlin6 het volgende:
Mijn superlieve vriendin heeft eten gebracht naar mijn computerkamer/momenteel mediacentrum.
Dat is na P&W.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moebi wacht vast totdat de NOS ook is ingeschakeld.
In zijn bunker op batterijen !quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schuilen thuis in de kelders op zo'n moment, denk ik
Dan heb je de laatste jaren het nieuws weinig gevolgd.quote:
50 euro.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik heb ook honger, stuur d'r eens hier heen.
nou hoop het van harte maar denk ook zo je hebt ook voorstanders dat ie blijft zitten hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Die komen niet meer. Het geld is op.
degene met de laatste post.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef schommelstoel het volgende:
En terwijl hij spreekt is het topic vol, wie maakt er dan één aan
Hij wil wie is de Mol eerst afkijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moebi wacht vast totdat de NOS ook is ingeschakeld.
Of www.just-eat.nlquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl is goedkope
Mijn vriendin?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl is goedkope
Ook al ben ik zelf Egyptisch, maar Egyptenaren stonden in de Arabische wereld altijd bekend als de mensen met een supergoed Humor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trouwens, ik wil nog even vermelden dat Egyptenaren fantastische humor lijken te hebben, als je de afgelopen weken een beetje hebt gezien.
Hmm, indicatie dat het niet live is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
AJE: Can't believe that Egyptian state TV running sports bulletin minutes before expected statement. #Jan25 #Egypt
Werkt ze daar dan?quote:
http://www.livestation.com/downloadsquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
Stream van egypt state tv? snel?
Alleen omdat er net berichten waren dat het wel zo zou zijn, rtl4,ndl2quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh, had jij anders verwacht?
Ned2 heeft extra nieuws toch?quote:
stond vooraan op de band waar moebie ook op is opgenomen ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
AJE: Can't believe that Egyptian state TV running sports bulletin minutes before expected statement. #Jan25 #Egypt
wacht eigenlijk al de hele tijd over wie is de mol grapjes! Ik denk dat Ayman de mol is overigens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hij wil wie is de Mol eerst afkijken
Dankquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Toad het volgende:
Over de Nederlandse televisie:
Nederland 2 breekt in als de speech begint.
RTL komt zo met een extra journaal.
Nou neequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ned2 heeft extra nieuws toch?
Hoezo "stonden" ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ook al ben ik zelf Egyptisch, maar Egyptenaren stonden in de Arabische wereld altijd bekend als de mensen met een supergoed Humor.
Morgen zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ned2 heeft extra nieuws toch?
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
*zucht* wat is ie toch leuk he die Ayman
Komen ze zo wel mee geloof ikquote:
Pas als er daadwerkelijk een speech is natuurlijk.quote:
Gewwwwweeeldig...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Toad het volgende:
Over de Nederlandse televisie:
Nederland 2 breekt in als de speech begint.
RTL komt zo met een extra journaal.
te laatquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
Omdat ik altijd de snelste ben.![]()
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Kijk je het op een stream?quote:
Dat staat er echt!quote:
Zo natuurlijk is dat niet. Oh wacht, gaat over dutch tv natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Pas als er daadwerkelijk een speech is natuurlijk.
In het Arabisch misschien meer hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"I quit" zijn maar 5 letters hoor
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hoezo "stonden" ?
weergeenneger@niletvquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee, die werkt alleen voor AJE
81 is hij hè.quote:
Tenten, daar overnachten zequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Daar in het midden hé, die cirkel met die grote lichten eromheen, zit er nog iets speciaals of zijn dat gewoon spandoeken over de menigte heen? Zie het nu pas voor het eerst zo
tentjes?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Daar in het midden hé, die cirkel met die grote lichten eromheen, zit er nog iets speciaals of zijn dat gewoon spandoeken over de menigte heen? Zie het nu pas voor het eerst zo
tentenkamp, daar slapen zequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Dat zijn tentjes, mensen slapen er al een weekquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Oorlogsheld het volgende:
dat zijn toch marktkraampjes in het midden?
83quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
81 is hij hè.
Dat gaat niet zo hard meer.
Wij moeten wrs ook werken tot ongeveer 81.....
Niet alleen tenten waar ze slapen, er zouden daar ook 'gratis scholen' zijn. En een geimproviseerd veldhospital.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |