Of www.just-eat.nlquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl is goedkope
Mijn vriendin?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl is goedkope
Ook al ben ik zelf Egyptisch, maar Egyptenaren stonden in de Arabische wereld altijd bekend als de mensen met een supergoed Humor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trouwens, ik wil nog even vermelden dat Egyptenaren fantastische humor lijken te hebben, als je de afgelopen weken een beetje hebt gezien.
Hmm, indicatie dat het niet live is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
AJE: Can't believe that Egyptian state TV running sports bulletin minutes before expected statement. #Jan25 #Egypt
Werkt ze daar dan?quote:
http://www.livestation.com/downloadsquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
Stream van egypt state tv? snel?
Alleen omdat er net berichten waren dat het wel zo zou zijn, rtl4,ndl2quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh, had jij anders verwacht?
Ned2 heeft extra nieuws toch?quote:
stond vooraan op de band waar moebie ook op is opgenomen ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
AJE: Can't believe that Egyptian state TV running sports bulletin minutes before expected statement. #Jan25 #Egypt
wacht eigenlijk al de hele tijd over wie is de mol grapjes! Ik denk dat Ayman de mol is overigens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hij wil wie is de Mol eerst afkijken
Dankquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Toad het volgende:
Over de Nederlandse televisie:
Nederland 2 breekt in als de speech begint.
RTL komt zo met een extra journaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |