MTV???quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef raistlin6 het volgende:
Ik denk dat MTV supergoed is als tv zender (als je AJ op hebt staan moet je dat lekker kijken en de tv links laten liggen). Als je toch per se ook tv op wilt kijken zet CNN op, als je alleen de beelden wilt zonder vaag commentaar dan Euronews. Als je goed commentaar wilt en je spreekt geen Engels dan heb je pech.
Ach, het is toch maar rebellerende jeugd hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
Niets op onze belastingbetaalde omroepen en verder ook niet.
Mooi is dat, Nederland...
Het gaat niet om Surinamequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Drifter__ het volgende:
Hij zou geen Egyptenaar zijn als ie op tijd was
Voor mij is het de enigstequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is de mooiste revolutie, die ik persoonlijk meegemaakt hebt.
Ja kom op, als je gaat vragen welke tv zender je op moet zetten naast AJE op de comp, in plaats van even rondzappen, dan vind ik MTV een goede nieuwszender.quote:
Ja, het was een beetje naïef en wishfull thinking dat een Egyptenaar op tijd zou zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Drifter__ het volgende:
Hij zou geen Egyptenaar zijn als ie op tijd was
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Onverlaatje het volgende:
AJ: Minister van Informatie zegt 'Mubarak will not step down'.
vanwege die ene typfout ??? ( nee hoor werkt prima , zou ik eerder zeggen dat er nu iets met me handjes is ....)quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je toetsenbord is wel stuk?
Nee, vanwege 1 herhalende typfoutquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
vanwege die ene typfout ??? ( nee hoor werkt prima , zou ik eerder zeggen dat er nu iets met me handjes is ....)
Trillen ze van de zenuwen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
vanwege die ene typfout ??? ( nee hoor werkt prima , zou ik eerder zeggen dat er nu iets met me handjes is ....)
Dank u, staat nu als achtergrond.quote:
Als achtergrond op m'n pc ingesteld WOWquote:
belsgkuh ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, vanwege 1 herhalende typfout
Tof!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Trillen ze van de zenuwen?
Is dat ook onderdeel van dat flitsende dat je de hele tijd op dat plein ziet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef tass het volgende:
[..]
Als achtergrond op m'n pc ingesteld WOW![]()
En die komt echt niet precies om 9 uur, geloof er niks van, zal eerder half 11 worden Moebie kennende....
Enne 21.15 extra journaal op RTL 4 live beelden van Roel Gaeraerd of hoe je t ook schrijft.
Tweet van hem: "Man verkoopt Egyptische vlaggetjes met knipperende led-verlichting."
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef yavanna het volgende:
#reasonmubarakislate cause the #KFC delivery is late. All bikes are stuck in #tahrir
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Haha, iedereen nu schreeuwen:
WE WANT MUBARAK!
Omdat ze willen dat ie op tv komt. En hij denkt waarschijnlijk: oh, ik mag langer blijven van ze.
Hier wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Trillen ze van de zenuwen?
Zoals al eerder gezegd in de afgelopen weken, we zijn allemaal een beetje Egyptenaar gewordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef RvLaak het volgende:
eigenlijk zijn we gek ook... Meeste hebben weinig tot niets met dat land & toch zo meeleven
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Haha, iedereen nu schreeuwen:
WE WANT MUBARAK!
Omdat ze willen dat ie op tv komt. En hij denkt waarschijnlijk: oh, ik mag langer blijven van ze.
Yup.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd in de afgelopen weken, we zijn allemaal een beetje Gyptenaar geworden
Prachtig gezegd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd in de afgelopen weken, we zijn allemaal een beetje Gyptenaar geworden
HAHAHAquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Badeend1 het volgende:
Meeting with Ghonim to say "Wael I am your father" #ReasonsMubarakisLate
Ey, internet werkt weer... We mogen weer Egypternaren zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zei schneidarrrquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef Toad het volgende:
ah, ze zijn met het sportbulletin bezig bij de staatstelevisie.
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef yavanna het volgende:
Ben gewoon wat zenuwachtig voor de mensen daar.
Fout Rein, ik heb zoveeeeel met dat land, ik zou er gisteren nog gaan wonen als het mogelijk was voor mequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef RvLaak het volgende:
eigenlijk zijn we gek ook... Meeste hebben weinig tot niets met dat land & toch zo meeleven
en daar na het weer zeker, ja die roepen ook tegen mubarak eerst even weerpraatje enzo dan roepen we CUT en je mag je praatje houdenquote:
whahahahah LOLquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef yavanna het volgende:
#reasonmubarakislate He's perfecting his "womans walk" as he intends to leave in a veiled disguise @vitoria_e_certa
Dat flikken ze hier ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef Toad het volgende:
ah, ze zijn met het sportbulletin bezig bij de staatstelevisie.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Ayman
Wie ging er ook alweer spreken?
Jij wel, de meeste niet. Vandaar dat woordquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef tass het volgende:
[..]
Fout Rein, ik heb zoveeeeel met dat land, ik zou er gisteren nog gaan wonen als het mogelijk was voor me
haha de meesten denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]Ik zie hem liever speechen dan Mubarak inderdaad
Ja en sommigen zijn er ook geweest en hebben er vrienden of kennisen en weten wat en mooi volk de Egyptenaren zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd in de afgelopen weken, we zijn allemaal een beetje Egyptenaar geworden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Badeend1 het volgende:
Meeting with Ghonim to say "Wael I am your father" #ReasonsMubarakisLate
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef raistlin6 het volgende:
Mijn superlieve vriendin heeft eten gebracht naar mijn computerkamer/momenteel mediacentrum.
Die komen niet meer. Het geld is op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
En dan stapt ie niet open dan breekt echt de pleuris daar uit, en waar zitten de pro`s??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |