Het gaat niet om Surinamequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Drifter__ het volgende:
Hij zou geen Egyptenaar zijn als ie op tijd was
Voor mij is het de enigstequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is de mooiste revolutie, die ik persoonlijk meegemaakt hebt.
Ja kom op, als je gaat vragen welke tv zender je op moet zetten naast AJE op de comp, in plaats van even rondzappen, dan vind ik MTV een goede nieuwszender.quote:
Ja, het was een beetje naïef en wishfull thinking dat een Egyptenaar op tijd zou zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Drifter__ het volgende:
Hij zou geen Egyptenaar zijn als ie op tijd was
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Onverlaatje het volgende:
AJ: Minister van Informatie zegt 'Mubarak will not step down'.
vanwege die ene typfout ??? ( nee hoor werkt prima , zou ik eerder zeggen dat er nu iets met me handjes is ....)quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je toetsenbord is wel stuk?
Nee, vanwege 1 herhalende typfoutquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
vanwege die ene typfout ??? ( nee hoor werkt prima , zou ik eerder zeggen dat er nu iets met me handjes is ....)
Trillen ze van de zenuwen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
vanwege die ene typfout ??? ( nee hoor werkt prima , zou ik eerder zeggen dat er nu iets met me handjes is ....)
Dank u, staat nu als achtergrond.quote:
Als achtergrond op m'n pc ingesteld WOWquote:
belsgkuh ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, vanwege 1 herhalende typfout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |