Volgens mij schrijf ik als een vent. Al heb ik wel vier handschriften ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik schrijf niet als een wijf want daarvoor is de verhouding tussen de letterhoogte en x-hoogte te groot en de hoogte-breedteverhouding óók.
Ja, maar morgen moet ik er om 03:30 al uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
En je kwam pas om 3 uur vanmiddag je nest uit?
Ja, maar waar zijn die handen daarvoor geweest?quote:
Ah zo, dacht al even dat je een marmotje was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, maar morgen moet ik er om 03:30 al uitMag weer fijn werken..
En ik lag er pas om 4 uur in ofzo, gewekt tot 01:00 bij thuiskomst film gekeken
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah zo, dacht al even dat je een marmotje was.
12 uur slapen en 6 uur wakker zijn? Naah, dat zou ik niet redden, dan slaap ik op een gegeven moment niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah zo, dacht al even dat je een marmotje was.
Oj erg altijd he!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
kentekenbewijs deel 3 gevonden, nu de reservesleutel nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Als je hem écht niet kan vinden, gewoon zeggen dat het al de reservesleutel isquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
kentekenbewijs deel 3 gevonden, nu de reservesleutel nog
ja, en grootste deel van m'n hebben en houden zit in verhuisdozen... oh joyquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Hi,
In order to update your SAP record please be so kind and submit the following details of your children (if you have children!):
First Name
Last Name
Birthday
Thank you,
Regards,
SabineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh oh
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
mijn geweten, wat doe jequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je hem écht niet kan vinden, gewoon zeggen dat het al de reservesleutel is
quote:
Baas van het bedrijf:stuurde terug: "Nice one"quote:
Oh als je een schoon geweten wilt; zeggen dat je hem niet kon vinden, maar door zoekt, en inlevert zodra je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn geweten, wat doe je
Maar ik heb nog tot dinsdag, dus ik kan nog ff zoeken
Wel slecht Engels trouwens hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baas van het bedrijf:stuurde terug: "Nice one"
Van mij? Ja he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel slecht Engels trouwens hoor![]()
Successquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van mij? Ja he.
Morgen videosollicitatie met Saudi-Arabie.![]()
Oj, spannend!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van mij? Ja he.
Morgen videosollicitatie met Saudi-Arabie.![]()
Ik heb nog geen uitnodiging ontvangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Ben al een mooi afscheidsfeestje aan het plannen
Binnenkort cavia eten bij Mataquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Haha, dank jullie allemaal, maar ik ga die baan niet nemen, Ik wil weten wat ik waard ben, dat is het
Lijkt me niks mis mee toch?
Colombia gaat het worden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Haha, dank jullie allemaal, maar ik ga die baan niet nemen, Ik wil weten wat ik waard ben, dat is het
Lijkt me niks mis mee toch?
Colombia gaat het worden.
Nicequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
zo-eentje, alleen heb ik er andere velgen onder http://www.speurders.nl/o(...)j-2003-71485943.html
Ja. het is nog niet helemaal zeker, maar ik heb mijn voorstel ingediend en nu gaat de bal rollen. Heel vet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Ripley het volgende:
Columbia, tof! Maar laat je jeliefje dan achter?
Hoe lang eigenlijk?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. het is nog niet helemaal zeker, maar ik heb mijn voorstel ingediend en nu gaat de bal rollen. Heel vet.
Ja, zij kan helaas niet mee.![]()
![]()
Maar ik blijf niet zolang weg.
quote:
Ja, ik wil weten hoe het is. En knuffelmeisje is het gewoon voor mequote:
Maar je komt tussendoor toch wel een paar keer terug?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik wil weten hoe het is. En knuffelmeisje is het gewoon voor me![]()
Ja, en zij daarheen. Daarom ga ik morgen ook solliciteren. Het meest prestigieuze oliebedrijf ter wereld vraagt een 32-jarig lekker blowend minigeoloogje om via video te solliciteren...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je komt tussendoor toch wel een paar keer terug?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en zij daarheen. Daarom ga ik morgen ook solliciteren. Het meest prestigieuze oliebedrijf ter wereld vraagt een 32-jarig lekker blowend minigeoloogje om via video te solliciteren...1 dag van tevoren he?
Ik wil een hoog salaris bedingen. Kan knuffelmeisje ook wat rustiger aandoen enzo
Ik kan best liev zijn toch?quote:
Hahaha, jawel hoor, you a pussycatquote:
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jawel hoor, you a pussycat
och arme schatquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?
Monogamie sucks af en toe...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?
Monogamie sucks af en toe...
quote:
Ik heb de hele avond over je geroddeld. Heb een heerlijk hippieavondje met C gehad.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond over je geroddeld. Heb een heerlijk hippieavondje met C gehad.
Mijn goeie Duitse maat, met wie we Deep Green gedaan hebben..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whut?
wie is C ook alweer?
Hoe?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn goeie Duitse maat, met wie we Deep Green gedaan hebben..
Naam vergetenquote:
Ja echt hequote:
RTL5?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef Cue_ het volgende:
30 tot 40 repen chocolade.. 24 kleine zakjes chips.. men dan wordt je toch misselijk
quote:
Tis echt heel overdreven zeg.. hoezo dieet lukt niet. Die kerel kan zelf niet bewegen. Dus je moet hem gewoon geen eten meer gevenquote:
Je kent hem duidelijk nog niet zo goed...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
Oh.. C, die zulke beroerde foto's maakt
Mooie vent is het.quote:
Ja ik kan daar met mijn hoofd gewoon niet bijquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis echt heel overdreven zeg.. hoezo dieet lukt niet. Die kerel kan zelf niet bewegen. Dus je moet hem gewoon geen eten meer gevenIk snap dat niet zo. Beetje bewegen, al is het enkel de armen dat helpt al.
Ja heb 'm eigenlijk amper gesprokenquote:
Het dikker worden snap ik allemaal. Het niet kunnen stoppen snap ik ook. Er schijt aan krijgen, snap ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik kan daar met mijn hoofd gewoon niet bij
quote:
Aan de ene kant denk je: gatver ik eet nooit meer.quote:
Nee ik echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk je: gatver ik eet nooit meer.
En zodra je dat denkt, denk je: Oeh, chocola!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef El_Matador het volgende:
- Warsteiner
- Cheesel
- Energy Drink
- Pisang Ambon
- Hippiebank
- Lavalampjes
- Oranje Dekentje
B, heb je beeld?
Dat heb ik altijd. Hoe meer ik me verzet en niet wil snaaien, des te meer ik naar chocola snak. Binnen een seconde.quote:
Tov.quote:
Maar jij moet hard klussen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
Ik heb al weekend. Lang weekend zelfs.
Dat soort mensen horen nu af te sterven. Dat zou zoveel opluchten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Een gezin (4 man) die 450 euro per maand roken in de maand![]()
En ze staat in het rood.. vet in de schulden. Ze stopt toch maar..
Hangt er vanaf hoeveel je eet, en je hebt ook hele dure chocolade natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
gelukkig is chocola goedkoper dan roken.
Een kinderkamer, Techno?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tov.
Ga zaterdag naar mn zusje. Ze is jarig en houdt een horrorparty.![]()
![]()
Ga ik die Roller Derbydames nog es zien.Ze vielen mee vond ik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kleinkinderkamer, Techno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |