quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bijna = helemaal niet
Daar heb ik toch niks aan
Eigenlijk vind ik het altijd wel gezellig, maar kan nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Techno het volgende:
Komt wel goed. Ik heb een mannetje ingehuurd om te witten. Want dat haat ik.
Gelukkig, dat is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi
Hier is 't prima... Ik PM je zo nog even
Dat is helemaal niet liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie, het is juist lief van me dat ik mijn boobs uit mijn UI laat
Ik heb nog boobsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig, dat is goed
[..]
Dat is helemaal niet lief
Bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk vind ik het altijd wel gezellig, maar kan niet
Witten is inderdaad niet leukHeb dat zelf door een vriendin gedaan
jij begint over bijnaquote:
Maar dat hoef je lekker niet te doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
Bedankt voor het aanbod.
Klussen vind ik op zich wel leuk en verven ook. Alleen witten dus niet.
Het is een voorzichtige eerste zetquote:
Valt opzich mee, bij vriend van me ook zn hele huis van onder tot boven gedaan. Lekker muziekje op en het is zo gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod.
Dan verf je je muur toch in een andere kleur?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod.
Done thatquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar
----
Alleen behang krabben
Vooral als er 8 lagen op zitten....![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Done that
En toen belde de jaren '70. Het wilde zijn behang terug
Er kwam zelfs roze behang onder uit. Roze!
Dat lijkt me niet handigquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Oew, behanghorror. Bij mij in de gang hadden ze gestuukt over 5 lagen behang heen
Mij ook niet, maar het is netjes blijven hangenquote:
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Oew, behanghorror. Bij mij in de gang hadden ze gestuukt over 5 lagen behang heen
En dat doet het nogsteeds?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het is netjes blijven hangen
Kon je het er niet in een keer vanaf trekken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hier
Geen idee, ik woon er al jaren niet meerquote:
Jij hebt ook onmogelijke murenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hier
Ohh, ik dacht in je huidige woning joh!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon er al jaren niet meer
Dat gaat alleen op slecht gestuukte/gesausde murenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kon je het er niet in een keer vanaf trekken?
Nope. Heb er wel een paar jaar gewoond en het lekker gelaten zoals het wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht in je huidige woning joh!
Truequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt ook onmogelijke muren
Als er prutsers gewoond hebben die niet een een behangetje al willen halen voor ze gaan verven vrees ik voor het ergstequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op slecht gestuukte/gesausde muren
Dat dus.. Weet je nog die schroef voor je dvd kast?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
True
Aan de ene kant zo hard dat je er niet in komt, aan de andere kant zo zacht dat je er met je vinger in kunt boren
Klinkt bekend. Dat soort muren had ik ook. Boor je een gat heb je er meteen een hele 'trechter' naartoe lopenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
True
Aan de ene kant zo hard dat je er niet in komt, aan de andere kant zo zacht dat je er met je vinger in kunt boren
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus.. Weet je nog die schroef voor je dvd kast?
Puddingmuur!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Dat soort muren had ik ook. Boor je een gat heb je er meteen een hele 'trechter' naartoe lopen
"fijne muur, die gaat er best in.."quote:
Of slakken in de muur. Heb je precies uitgemeten waar je het gat wilt boren, is er geen doorkomen aan of schiet je boor een cm opzijquote:
Wist jij trouwens dat ik op de terugweg toch wel opzien heb gebaard met mijn bagage?quote:
Ik verwachtte niet anders. Hoe die buschauffeur alleen al naar je keek toen je instaptequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat ik op de terugweg toch wel opzien heb gebaard met mijn bagage?
In de trein had ik gelijk aanspraak met een treindienstleider, ik mocht nog bij hem langskomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verwachtte niet anders. Hoe die buschauffeur alleen al naar je keek toen je instapte
Briljantquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de trein had ik gelijk aanspraak met een treindienstleider, ik mocht nog bij hem langskomen.
En een kunststudente ging er gelijk foto's van maken voor haar project.
Stuk spoor van 35 cmquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat voor 'n bagage had je bij dan?
Hoe weet jij dat? Hij was inderdaad 35,5 cm.quote:
Ik schatte 'm gisteren al op 35 cm tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Hij was inderdaad 35,5 cm.
Dus 19 kilo.
Het leukst was nog bij Sloterdijk. Daar had ik hem op een bankje neergeploft maar zelf weggelopen. Een gast stond echt zeker 5 seconden in allergrootste verbazing te staren.
Ik zat trouwens in de bus ook nog eens bij iemand die ik kende, dus het kon niet op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schatte 'm gisteren al op 35 cm toch
19 kilo, fucking hell
Vind je het raar?
quote:
Ohh, vandaar die ontsporingen de laatste tijd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Hij was inderdaad 35,5 cm.
Dus 19 kilo.
Het leukst was nog bij Sloterdijk. Daar had ik hem op een bankje neergeploft maar zelf weggelopen. Een gast stond echt zeker 5 seconden in allergrootste verbazing te staren.
Pak 'm beet (quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ohh, vandaar die ontsporingen de laatste tijd!![]()
Maar 19 kilo, damn, das nog een stuk zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |