Je kan het dus welquote:
Daar hebben wij toch niks meequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb ze bij de hand
Er hebben een paar tussen gezeten.. maar ik was dan ook niet altijd aanwezigquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al de 3e op rij geloof ik, toch?
Owww!! dan ben ik happy voor jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen wel en dan zit het nog geweldig
Thanksquote:
Ik heb echt het makkelijkste haar van de wereldquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe doe je dat? Vandaag en morgen goed haar hebben?
Na, und?quote:
Dat hoef ik niet te proberenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen wel en dan zit het nog geweldig
Hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Ik heb zo vast weer vaat...
Dat is wel heel relaxed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt het makkelijkste haar van de wereld
Je niet druk maken....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe doe je dat? Vandaag en morgen goed haar hebben?
Ja, is het.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel heel relaxed!
Ik mag eigenlijk ook niet klagen, maar m'n kappersbeurt morgen helpt wel weer even.
Enkel bijpunten. Gelukkig raakt het door de lengte nu niet meer door de knup.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, is het.
Wat ga je laten knippen? Of gewoon bijpunten?
Kun je me niet gewoon op mijn woord geloven?quote:
Ah, okequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel bijpunten. Gelukkig raakt het door de lengte nu niet meer door de knup.
En ik laat het weer eens verven
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat verklaard mijn bad hairday vandaag
Maar serieus ja?
Wat als ik nou nee zeg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je me niet gewoon op mijn woord geloven?
Weet je.. je haar moet eraan wennen. Dat is mijn idee in ieder geval. Toen ik het eindelijk weer wat langer wou, ging het enorm klitten! Ging naar de kapper, stukje eraf (klein beetje) en toen weer langer laten groeien. Daarna nergens meer last vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, okeIk heb eigenlijk ook weinig last van klitten in m'n haar, ondanks de redelijke lengte. Maar ik heb er eigenlijk nooit last van gehad, ook niet toen ik 't nog tot m'n kont had hangen.
Mensen moeten aan je haar zitten? Dan is het goed?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]Mijn ervaring is dat als iedereen aan mijn haar zit ...dat het goed zat.... doet niemand het dan valt het niet op
maar goed... ik ben dan ook kappersmodel geweest
Dan weet ik ook weer wat ik aan jou hebquote:
Zou best kunnen jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je.. je haar moet eraan wennen. Dat is mijn idee in ieder geval. Toen ik het eindelijk weer wat langer wou, ging het enorm klitten! Ging naar de kapper, stukje eraf (klein beetje) en toen weer langer laten groeien. Daarna nergens meer last van
Idd, als mijn haar goed zit moet niemand eraan zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen moeten aan je haar zitten? Dan is het goed?
Die verpesten het toch juist?
Tot nu klopt deze theorie...quote:
Yeps...quote:Dan is het goed?
quote:Die verpesten het toch juist?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Zou best kunnen jaAl heb ik nooit echt last van klitten gehad. Wel eens doordat ik gewoon ruw was met m'n haar, maar niet door slapen of zo.
Neem je morgen een bodyguard mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, als mijn haar goed zit moet niemand eraan zitten
Neequote:
Wou gaan vragen van "tja hoe vaak komt het eigenlijk voor dat iemand aan je haar zit"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk ga er gewoon niet van uit dat men aan m'n haar gaat zitten
Nee, dat heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou gaan vragen van "tja hoe vaak komt het eigenlijk voor dat iemand aan je haar zit"
Tot ik mij bedacht.. mijn collega zit regelmatig aan m'n haar. Even aaien of kusje op doen
Ik hou wel wijselijk m'n mondquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan weet ik ook weer wat ik aan jou heb
Took some time to catch on huhquote:
Afgeleid he, haar, bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Took some time to catch on huh
Woei!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
Afgeleid he, haar bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uit
simpele zielquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Afgeleid he, haar, bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uit
Doe maar duur, wat voor een?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Ik heb zojuist een andere auto gekocht![]()
Wat voor?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
quote:
Avond, nice, wat voor?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Seat Ibiza uit 2003.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |