Ik kan best liev zijn toch?quote:
Hahaha, jawel hoor, you a pussycatquote:
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jawel hoor, you a pussycat
och arme schatquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?
Monogamie sucks af en toe...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?
Monogamie sucks af en toe...
quote:
Ik heb de hele avond over je geroddeld. Heb een heerlijk hippieavondje met C gehad.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond over je geroddeld. Heb een heerlijk hippieavondje met C gehad.
Mijn goeie Duitse maat, met wie we Deep Green gedaan hebben..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whut?
wie is C ook alweer?
Hoe?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn goeie Duitse maat, met wie we Deep Green gedaan hebben..
Naam vergetenquote:
Ja echt hequote:
RTL5?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef Cue_ het volgende:
30 tot 40 repen chocolade.. 24 kleine zakjes chips.. men dan wordt je toch misselijk
quote:
Tis echt heel overdreven zeg.. hoezo dieet lukt niet. Die kerel kan zelf niet bewegen. Dus je moet hem gewoon geen eten meer gevenquote:
Je kent hem duidelijk nog niet zo goed...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
Oh.. C, die zulke beroerde foto's maakt
Mooie vent is het.quote:
Ja ik kan daar met mijn hoofd gewoon niet bijquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis echt heel overdreven zeg.. hoezo dieet lukt niet. Die kerel kan zelf niet bewegen. Dus je moet hem gewoon geen eten meer gevenIk snap dat niet zo. Beetje bewegen, al is het enkel de armen dat helpt al.
Ja heb 'm eigenlijk amper gesprokenquote:
Het dikker worden snap ik allemaal. Het niet kunnen stoppen snap ik ook. Er schijt aan krijgen, snap ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik kan daar met mijn hoofd gewoon niet bij
quote:
Aan de ene kant denk je: gatver ik eet nooit meer.quote:
Nee ik echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk je: gatver ik eet nooit meer.
En zodra je dat denkt, denk je: Oeh, chocola!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef El_Matador het volgende:
- Warsteiner
- Cheesel
- Energy Drink
- Pisang Ambon
- Hippiebank
- Lavalampjes
- Oranje Dekentje
B, heb je beeld?
Dat heb ik altijd. Hoe meer ik me verzet en niet wil snaaien, des te meer ik naar chocola snak. Binnen een seconde.quote:
Tov.quote:
Maar jij moet hard klussen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
Ik heb al weekend. Lang weekend zelfs.
Dat soort mensen horen nu af te sterven. Dat zou zoveel opluchten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Een gezin (4 man) die 450 euro per maand roken in de maand![]()
En ze staat in het rood.. vet in de schulden. Ze stopt toch maar..
Hangt er vanaf hoeveel je eet, en je hebt ook hele dure chocolade natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
gelukkig is chocola goedkoper dan roken.
Een kinderkamer, Techno?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tov.
Ga zaterdag naar mn zusje. Ze is jarig en houdt een horrorparty.![]()
![]()
Ga ik die Roller Derbydames nog es zien.Ze vielen mee vond ik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kleinkinderkamer, Techno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |