Je kan het dus welquote:
Daar hebben wij toch niks meequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb ze bij de hand
Er hebben een paar tussen gezeten.. maar ik was dan ook niet altijd aanwezigquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al de 3e op rij geloof ik, toch?
Owww!! dan ben ik happy voor jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen wel en dan zit het nog geweldig
Thanksquote:
Ik heb echt het makkelijkste haar van de wereldquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe doe je dat? Vandaag en morgen goed haar hebben?
Na, und?quote:
Dat hoef ik niet te proberenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen wel en dan zit het nog geweldig
Hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Ik heb zo vast weer vaat...
Dat is wel heel relaxed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt het makkelijkste haar van de wereld
Je niet druk maken....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe doe je dat? Vandaag en morgen goed haar hebben?
Ja, is het.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel heel relaxed!
Ik mag eigenlijk ook niet klagen, maar m'n kappersbeurt morgen helpt wel weer even.
Enkel bijpunten. Gelukkig raakt het door de lengte nu niet meer door de knup.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, is het.
Wat ga je laten knippen? Of gewoon bijpunten?
Kun je me niet gewoon op mijn woord geloven?quote:
Ah, okequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel bijpunten. Gelukkig raakt het door de lengte nu niet meer door de knup.
En ik laat het weer eens verven
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat verklaard mijn bad hairday vandaag
Maar serieus ja?
Wat als ik nou nee zeg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je me niet gewoon op mijn woord geloven?
Weet je.. je haar moet eraan wennen. Dat is mijn idee in ieder geval. Toen ik het eindelijk weer wat langer wou, ging het enorm klitten! Ging naar de kapper, stukje eraf (klein beetje) en toen weer langer laten groeien. Daarna nergens meer last vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, okeIk heb eigenlijk ook weinig last van klitten in m'n haar, ondanks de redelijke lengte. Maar ik heb er eigenlijk nooit last van gehad, ook niet toen ik 't nog tot m'n kont had hangen.
Mensen moeten aan je haar zitten? Dan is het goed?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]Mijn ervaring is dat als iedereen aan mijn haar zit ...dat het goed zat.... doet niemand het dan valt het niet op
maar goed... ik ben dan ook kappersmodel geweest
Dan weet ik ook weer wat ik aan jou hebquote:
Zou best kunnen jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je.. je haar moet eraan wennen. Dat is mijn idee in ieder geval. Toen ik het eindelijk weer wat langer wou, ging het enorm klitten! Ging naar de kapper, stukje eraf (klein beetje) en toen weer langer laten groeien. Daarna nergens meer last van
Idd, als mijn haar goed zit moet niemand eraan zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen moeten aan je haar zitten? Dan is het goed?
Die verpesten het toch juist?
Tot nu klopt deze theorie...quote:
Yeps...quote:Dan is het goed?
quote:Die verpesten het toch juist?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Zou best kunnen jaAl heb ik nooit echt last van klitten gehad. Wel eens doordat ik gewoon ruw was met m'n haar, maar niet door slapen of zo.
Neem je morgen een bodyguard mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, als mijn haar goed zit moet niemand eraan zitten
Neequote:
Wou gaan vragen van "tja hoe vaak komt het eigenlijk voor dat iemand aan je haar zit"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk ga er gewoon niet van uit dat men aan m'n haar gaat zitten
Nee, dat heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou gaan vragen van "tja hoe vaak komt het eigenlijk voor dat iemand aan je haar zit"
Tot ik mij bedacht.. mijn collega zit regelmatig aan m'n haar. Even aaien of kusje op doen
Ik hou wel wijselijk m'n mondquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan weet ik ook weer wat ik aan jou heb
Took some time to catch on huhquote:
Afgeleid he, haar, bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Took some time to catch on huh
Woei!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
Afgeleid he, haar bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uit
simpele zielquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Afgeleid he, haar, bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uit
Doe maar duur, wat voor een?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Ik heb zojuist een andere auto gekocht![]()
Wat voor?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
quote:
Avond, nice, wat voor?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Seat Ibiza uit 2003.quote:
Nicequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Welnee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht dat je je stilt hield totdat er weer mannenpraat kwam
Tech lult net zo makkelijk mee met wijvenpraatquote:
Hé, het is toch mannenpraat?quote:
Netjesquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, het is toch mannenpraat?
Vertel ons alles! kleppen/inhoud/stoelbekleding/vermogens-/koppelcurve etc. ALLES!
Stoelbekledingquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel ons alles! kleppen/inhoud/stoelbekleding/vermogens-/koppelcurve etc. ALLES!
De kleur! Vergeet de kleur niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We kunnen hetwel over interieurdesign hebben ofzo? Heb allemaal nieuwe spulletjes gekocht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Tech lult net zo makkelijk mee met wijvenpraat
Do tellquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Techno het volgende:
[..]
We kunnen hetwel over interieurdesign hebben ofzo? Heb allemaal nieuwe spulletjes gekocht.
ziet er ook piekfijn uit en is qua rijden een upgrade, dus zeer tevredenquote:
Straks heeft ie een roze ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
Die heb ik expres weggelaten.Dat is wijvenpraat.
Een collega van mij heeft dat!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft dat!mannetje van een jaar of 50. omdat z'n vrouw die graag wou
echt een wijvenauto
whehehequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed zo jong, de enige juiste kleurquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe
Verder dan zwart metallic en 1.4 16v kom ik niet.
Alles was gestolen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nieuwe bank, salontafel, laminaat en een tv-kast/annex dressoir.
I aim to pleasequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo jong, de enige juiste kleur
quote:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ziet er ook piekfijn uit en is qua rijden een upgrade, dus zeer tevreden
Bij m'n vorige werkgever hebben even een teamleidster gehad die een knal lila Hyundai had besteld. Maar ze was heel snel weer vertrokken en de gozer die hem toen kreeg (want poolauto) was not amused.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van mij heeft dat!mannetje van een jaar of 50. omdat z'n vrouw die graag wou
echt een wijvenauto
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, take me for a ride
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, take me for a ride
Oeh, nu de detailsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nieuwe bank, salontafel, laminaat en een tv-kast/annex dressoir.
Ik las dit stuk en dacht "wat heeft het met jouw interieur te maken"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever hebben even een teamleidster gehad die een knal lila Hyundai had besteld. Maar ze was heel snel weer vertrokken en de gozer die hem toen kreeg (want poolauto) was not amused.![]()
Nee, niet gestolen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Cue_ het volgende:
Alles was gestolen?
van waar deze aankopen?
Op de veertiende staat opeens deze auto voor je deur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo jong, de enige juiste kleur
Doe eens foto'squote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, niet gestolen.
Was wel weer eens tijd voor wat anders.
Heeyquote:
Dat hoeft niet eens, je kan ook de pech hebben een rode te hebben die vaal wordtquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ik zou echt nooit van m'n leven een paarse of roze auto bestellen
Ik zou ook nooit een rode auto bestellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heey![]()
[..]
Dat hoeft niet eens, je kan ook de pech hebben een rode te hebben die vaal wordt![]()
Alle meubeltjes zijn uitgevoerd in lekker lomp/recycled teakhout. En een grote hoek/hang/lounchbank van grijze stof.quote:
Teakquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Alle meubeltjes zijn uitgevoerd in lekker lomp/recycled teakhout. En een grote hoek/hang/lounchbank van grijze stof.
Nou ja zegquote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Alle meubeltjes zijn uitgevoerd in lekker lomp/recycled teakhout. En een grote hoek/hang/lounchbank van grijze stof.
Zo valt dat probleem ook op te lossen natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit een rode auto bestellen
Ja beter, nog wel wat last hoor enzo maar wordt minderquote:
Ik zou je graag helpen.. maar helaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Het spul komt aanstaande week pas. Dit weekend ga ik verven.
Mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja beter, nog wel wat last hoor enzo maar wordt minder
Daar ook alles goed?
Maak ons dan niet lekker met dingenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Het spul komt aanstaande week pas. Dit weekend ga ik verven.
bijna = helemaal nietquote:
Zie, het is juist lief van me dat ik mijn boobs uit mijn UI laatquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maak ons dan niet lekker met dingen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bijna = helemaal niet
Daar heb ik toch niks aan
Eigenlijk vind ik het altijd wel gezellig, maar kan nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Techno het volgende:
Komt wel goed. Ik heb een mannetje ingehuurd om te witten. Want dat haat ik.
Gelukkig, dat is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi
Hier is 't prima... Ik PM je zo nog even
Dat is helemaal niet liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie, het is juist lief van me dat ik mijn boobs uit mijn UI laat
Ik heb nog boobsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig, dat is goed
[..]
Dat is helemaal niet lief
Bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk vind ik het altijd wel gezellig, maar kan niet
Witten is inderdaad niet leukHeb dat zelf door een vriendin gedaan
jij begint over bijnaquote:
Maar dat hoef je lekker niet te doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
Bedankt voor het aanbod.
Klussen vind ik op zich wel leuk en verven ook. Alleen witten dus niet.
Het is een voorzichtige eerste zetquote:
Valt opzich mee, bij vriend van me ook zn hele huis van onder tot boven gedaan. Lekker muziekje op en het is zo gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod.
Dan verf je je muur toch in een andere kleur?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod.
Done thatquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar
----
Alleen behang krabben
Vooral als er 8 lagen op zitten....![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Done that
En toen belde de jaren '70. Het wilde zijn behang terug
Er kwam zelfs roze behang onder uit. Roze!
Dat lijkt me niet handigquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Oew, behanghorror. Bij mij in de gang hadden ze gestuukt over 5 lagen behang heen
Mij ook niet, maar het is netjes blijven hangenquote:
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Oew, behanghorror. Bij mij in de gang hadden ze gestuukt over 5 lagen behang heen
En dat doet het nogsteeds?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het is netjes blijven hangen
Kon je het er niet in een keer vanaf trekken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hier
Geen idee, ik woon er al jaren niet meerquote:
Jij hebt ook onmogelijke murenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hier
Ohh, ik dacht in je huidige woning joh!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon er al jaren niet meer
Dat gaat alleen op slecht gestuukte/gesausde murenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kon je het er niet in een keer vanaf trekken?
Nope. Heb er wel een paar jaar gewoond en het lekker gelaten zoals het wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht in je huidige woning joh!
Truequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt ook onmogelijke muren
Als er prutsers gewoond hebben die niet een een behangetje al willen halen voor ze gaan verven vrees ik voor het ergstequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op slecht gestuukte/gesausde muren
Dat dus.. Weet je nog die schroef voor je dvd kast?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
True
Aan de ene kant zo hard dat je er niet in komt, aan de andere kant zo zacht dat je er met je vinger in kunt boren
Klinkt bekend. Dat soort muren had ik ook. Boor je een gat heb je er meteen een hele 'trechter' naartoe lopenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
True
Aan de ene kant zo hard dat je er niet in komt, aan de andere kant zo zacht dat je er met je vinger in kunt boren
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus.. Weet je nog die schroef voor je dvd kast?
Puddingmuur!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Dat soort muren had ik ook. Boor je een gat heb je er meteen een hele 'trechter' naartoe lopen
"fijne muur, die gaat er best in.."quote:
Of slakken in de muur. Heb je precies uitgemeten waar je het gat wilt boren, is er geen doorkomen aan of schiet je boor een cm opzijquote:
Wist jij trouwens dat ik op de terugweg toch wel opzien heb gebaard met mijn bagage?quote:
Ik verwachtte niet anders. Hoe die buschauffeur alleen al naar je keek toen je instaptequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat ik op de terugweg toch wel opzien heb gebaard met mijn bagage?
In de trein had ik gelijk aanspraak met een treindienstleider, ik mocht nog bij hem langskomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verwachtte niet anders. Hoe die buschauffeur alleen al naar je keek toen je instapte
Briljantquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de trein had ik gelijk aanspraak met een treindienstleider, ik mocht nog bij hem langskomen.
En een kunststudente ging er gelijk foto's van maken voor haar project.
Stuk spoor van 35 cmquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat voor 'n bagage had je bij dan?
Hoe weet jij dat? Hij was inderdaad 35,5 cm.quote:
Ik schatte 'm gisteren al op 35 cm tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Hij was inderdaad 35,5 cm.
Dus 19 kilo.
Het leukst was nog bij Sloterdijk. Daar had ik hem op een bankje neergeploft maar zelf weggelopen. Een gast stond echt zeker 5 seconden in allergrootste verbazing te staren.
Ik zat trouwens in de bus ook nog eens bij iemand die ik kende, dus het kon niet op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schatte 'm gisteren al op 35 cm toch
19 kilo, fucking hell
Vind je het raar?
quote:
Ohh, vandaar die ontsporingen de laatste tijd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Hij was inderdaad 35,5 cm.
Dus 19 kilo.
Het leukst was nog bij Sloterdijk. Daar had ik hem op een bankje neergeploft maar zelf weggelopen. Een gast stond echt zeker 5 seconden in allergrootste verbazing te staren.
Pak 'm beet (quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ohh, vandaar die ontsporingen de laatste tijd!![]()
Maar 19 kilo, damn, das nog een stuk zeg..
Gaat dit nogsteeds over 't stukje rails?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schatte 'm gisteren al op 35 cm toch
Die aandacht ook echt meteen, briljantquote:
Nee, dat dan weer niet. Opvallend vond ik de afwezigheid van interesse van NS-medewerkers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die aandacht ook echt meteen, briljant![]()
Vroegen ze niet met argwaan hoe je er aan kwam?
Die nemen natuurlijk dagelijks een treinonderdeel mee naar huis, dus een stukje rails is niet interessant meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Opvallend vond ik de afwezigheid van interesse van NS-medewerkers.
Een stuk rails is geen treinonderdeel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die nemen natuurlijk dagelijks een treinonderdeel mee naar huis, dus een stukje rails is niet interessant meer
Ik zal kijken of ik morgen een fotootje voor je kan maken.quote:
Dat zeg ik ook niet.. Ik bedoelde dat ze allemaal al een stukje rails hebben, en nu over zijn gegaan op het sparen van trein onderdelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een stuk rails is geen treinonderdeel.
[..]
Ik zal kijken of ik morgen een fotootje voor je kan maken.
Goed zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een stuk rails is geen treinonderdeel.
[..]
Ik zal kijken of ik morgen een fotootje voor je kan maken.
Join the clubquote:
KLeine blonde dood Moordenaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef CherryLips het volgende:
en daarmee heb ik gelijk het topic vermoord
Het gevang in jij!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef CherryLips het volgende:
en daarmee heb ik gelijk het topic vermoord
Wat een wijvenhandschriftquote:
Ja, wat ik zeg, wijvenhandschriftquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg, wijvenhandschrift
waar is die dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is al eventjes afwezig, toch?
Nu je 't zegt, teveel krullen enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan hartstikke mooi en duidelijk schrijven ja! En ik kan zelfs een "binocular-g"! En ik doe geen holle stippen op de i's en j's.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetnie, ik heb 'm niet gepikt
Die ij doet het 'm hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, teveel krullen enzo
Ja kom op zegquote:
Holle stippenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan hartstikke mooi en duidelijk schrijven ja! En ik kan zelfs een "binocular-g"! En ik doe geen holle stippen op de i's en j's.
Ja, hij heeft een deukje in het midden zodat hij een slankje taille krijgt.quote:
Wat weet jij er nou vanquote:
De ij idd, en de uithalen op de nquote:
Could you?quote:
Genoegquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van
[..]
De ij idd, en de uithalen op de n
Hmm, de h en k doe ik tegenwoordig ook met een krulletje aan de bovenkant. En zo heb ik nog meer parelletters die ik op kan pennen, zoals de tweeverdiepings-a.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van
[..]
De ij idd, en de uithalen op de n
omg.. you gay..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, de h en k doe ik tegenwoordig ook met een krulletje aan de bovenkant. En zo heb ik nog meer parelletters die ik op kan pennen, zoals de tweeverdiepings-a.
Je schrijft als een wijd en je bent er nog trots op ook?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, de h en k doe ik tegenwoordig ook met een krulletje aan de bovenkant. En zo heb ik nog meer parelletters die ik op kan pennen, zoals de tweeverdiepings-a.
met de benen wijd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je schrijft als een wijd en je bent er nog trots op ook?
quote:
Hoor wie het zegt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat CL haar kuisheid voor altijd een eeuwig verloren is.
elkaars gedachten lezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het
Zo zijn wijquote:
Wat weet jij daar nou van? Wie ben je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat CL haar kuisheid voor altijd een eeuwig verloren is.
Ik schrijf niet als een wijf want daarvoor is de verhouding tussen de letterhoogte en x-hoogte te groot en de hoogte-breedteverhouding óók.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je schrijft als een wijd en je bent er nog trots op ook?
En je kwam pas om 3 uur vanmiddag je nest uit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, tijd om m'n kussens weer eens te gaan knuffelen.. Moest ik een uur geleden al aan beginnen..
Volgens mij schrijf ik als een vent. Al heb ik wel vier handschriften ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik schrijf niet als een wijf want daarvoor is de verhouding tussen de letterhoogte en x-hoogte te groot en de hoogte-breedteverhouding óók.
Ja, maar morgen moet ik er om 03:30 al uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
En je kwam pas om 3 uur vanmiddag je nest uit?
Ja, maar waar zijn die handen daarvoor geweest?quote:
Ah zo, dacht al even dat je een marmotje was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, maar morgen moet ik er om 03:30 al uitMag weer fijn werken..
En ik lag er pas om 4 uur in ofzo, gewekt tot 01:00 bij thuiskomst film gekeken
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah zo, dacht al even dat je een marmotje was.
12 uur slapen en 6 uur wakker zijn? Naah, dat zou ik niet redden, dan slaap ik op een gegeven moment niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah zo, dacht al even dat je een marmotje was.
Oj erg altijd he!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
kentekenbewijs deel 3 gevonden, nu de reservesleutel nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Als je hem écht niet kan vinden, gewoon zeggen dat het al de reservesleutel isquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
kentekenbewijs deel 3 gevonden, nu de reservesleutel nog
ja, en grootste deel van m'n hebben en houden zit in verhuisdozen... oh joyquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Hi,
In order to update your SAP record please be so kind and submit the following details of your children (if you have children!):
First Name
Last Name
Birthday
Thank you,
Regards,
SabineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh oh
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
mijn geweten, wat doe jequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je hem écht niet kan vinden, gewoon zeggen dat het al de reservesleutel is
quote:
Baas van het bedrijf:stuurde terug: "Nice one"quote:
Oh als je een schoon geweten wilt; zeggen dat je hem niet kon vinden, maar door zoekt, en inlevert zodra je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn geweten, wat doe je
Maar ik heb nog tot dinsdag, dus ik kan nog ff zoeken
Wel slecht Engels trouwens hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baas van het bedrijf:stuurde terug: "Nice one"
Van mij? Ja he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel slecht Engels trouwens hoor![]()
Successquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van mij? Ja he.
Morgen videosollicitatie met Saudi-Arabie.![]()
Oj, spannend!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van mij? Ja he.
Morgen videosollicitatie met Saudi-Arabie.![]()
Ik heb nog geen uitnodiging ontvangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Ben al een mooi afscheidsfeestje aan het plannen
Binnenkort cavia eten bij Mataquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Haha, dank jullie allemaal, maar ik ga die baan niet nemen, Ik wil weten wat ik waard ben, dat is het
Lijkt me niks mis mee toch?
Colombia gaat het worden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Haha, dank jullie allemaal, maar ik ga die baan niet nemen, Ik wil weten wat ik waard ben, dat is het
Lijkt me niks mis mee toch?
Colombia gaat het worden.
Nicequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
zo-eentje, alleen heb ik er andere velgen onder http://www.speurders.nl/o(...)j-2003-71485943.html
Ja. het is nog niet helemaal zeker, maar ik heb mijn voorstel ingediend en nu gaat de bal rollen. Heel vet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Ripley het volgende:
Columbia, tof! Maar laat je jeliefje dan achter?
Hoe lang eigenlijk?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. het is nog niet helemaal zeker, maar ik heb mijn voorstel ingediend en nu gaat de bal rollen. Heel vet.
Ja, zij kan helaas niet mee.![]()
![]()
Maar ik blijf niet zolang weg.
quote:
Ja, ik wil weten hoe het is. En knuffelmeisje is het gewoon voor mequote:
Maar je komt tussendoor toch wel een paar keer terug?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik wil weten hoe het is. En knuffelmeisje is het gewoon voor me![]()
Ja, en zij daarheen. Daarom ga ik morgen ook solliciteren. Het meest prestigieuze oliebedrijf ter wereld vraagt een 32-jarig lekker blowend minigeoloogje om via video te solliciteren...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je komt tussendoor toch wel een paar keer terug?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en zij daarheen. Daarom ga ik morgen ook solliciteren. Het meest prestigieuze oliebedrijf ter wereld vraagt een 32-jarig lekker blowend minigeoloogje om via video te solliciteren...1 dag van tevoren he?
Ik wil een hoog salaris bedingen. Kan knuffelmeisje ook wat rustiger aandoen enzo
Ik kan best liev zijn toch?quote:
Hahaha, jawel hoor, you a pussycatquote:
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jawel hoor, you a pussycat
och arme schatquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?
Monogamie sucks af en toe...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mijn scherpe nageltjes nog niet gevoeld he?
Monogamie sucks af en toe...
quote:
Ik heb de hele avond over je geroddeld. Heb een heerlijk hippieavondje met C gehad.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond over je geroddeld. Heb een heerlijk hippieavondje met C gehad.
Mijn goeie Duitse maat, met wie we Deep Green gedaan hebben..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whut?
wie is C ook alweer?
Hoe?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn goeie Duitse maat, met wie we Deep Green gedaan hebben..
Naam vergetenquote:
Ja echt hequote:
RTL5?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef Cue_ het volgende:
30 tot 40 repen chocolade.. 24 kleine zakjes chips.. men dan wordt je toch misselijk
quote:
Tis echt heel overdreven zeg.. hoezo dieet lukt niet. Die kerel kan zelf niet bewegen. Dus je moet hem gewoon geen eten meer gevenquote:
Je kent hem duidelijk nog niet zo goed...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
Oh.. C, die zulke beroerde foto's maakt
Mooie vent is het.quote:
Ja ik kan daar met mijn hoofd gewoon niet bijquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis echt heel overdreven zeg.. hoezo dieet lukt niet. Die kerel kan zelf niet bewegen. Dus je moet hem gewoon geen eten meer gevenIk snap dat niet zo. Beetje bewegen, al is het enkel de armen dat helpt al.
Ja heb 'm eigenlijk amper gesprokenquote:
Het dikker worden snap ik allemaal. Het niet kunnen stoppen snap ik ook. Er schijt aan krijgen, snap ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik kan daar met mijn hoofd gewoon niet bij
quote:
Aan de ene kant denk je: gatver ik eet nooit meer.quote:
Nee ik echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk je: gatver ik eet nooit meer.
En zodra je dat denkt, denk je: Oeh, chocola!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef El_Matador het volgende:
- Warsteiner
- Cheesel
- Energy Drink
- Pisang Ambon
- Hippiebank
- Lavalampjes
- Oranje Dekentje
B, heb je beeld?
Dat heb ik altijd. Hoe meer ik me verzet en niet wil snaaien, des te meer ik naar chocola snak. Binnen een seconde.quote:
Tov.quote:
Maar jij moet hard klussen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
Ik heb al weekend. Lang weekend zelfs.
Dat soort mensen horen nu af te sterven. Dat zou zoveel opluchten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Een gezin (4 man) die 450 euro per maand roken in de maand![]()
En ze staat in het rood.. vet in de schulden. Ze stopt toch maar..
Hangt er vanaf hoeveel je eet, en je hebt ook hele dure chocolade natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
gelukkig is chocola goedkoper dan roken.
Een kinderkamer, Techno?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tov.
Ga zaterdag naar mn zusje. Ze is jarig en houdt een horrorparty.![]()
![]()
Ga ik die Roller Derbydames nog es zien.Ze vielen mee vond ik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kleinkinderkamer, Techno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |