Bij series ook heel vaak ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bij series heb ik ook regelmatig tranen in ogen maar die ga ik allemaal niet opnoemen.
True, al had ik het vooral bij de dood van Haley's moederquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bij series ook heel vaak ja.
Onder andere gehuild; toen Brooke van OTH bijna verdronk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:I am not an elephant! I am not an animal! I am a human being! I am a man!
Ik zet The Elephant Man daar dan ook maar bijquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:50 schreef Baszh het volgende:
Ik zou zeggen...
Grave of The Fireflies
Schindler's List
La vita e belle
Up (begin)
Een 5e kan ik nog niet bedenken
Grey'squote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef wieksel het volgende:
Notebook
en PS I love you (al had ik dat meer bij het boek)
en greys anatomy - de afl waar Denny doodgaat![]()
![]()
Ik haat dat gevoel, kreeg het laatst al bij het luisteren naar het begin van The Lion King. Die herinneringen...quote:Op zondag 4 september 2011 12:43 schreef WRH het volgende:
Bambi, zonder grap, die kan ik nog steeds niet kijken.
Wall E, vlak voor het einde, gelukkig daarna happy ending.
het einde van Pan's labyrint,
Big fish, meerdere enorm ontroerende momenten in de film, Finding Nemo, King Kong als hij wordt doodgeschoten,
The Untouchables als Sean Connery wordt neergeschoten, het einde van Meet Joe Black.
eigenlijk hebben best veel films een 'dichtgeknepen keel' gevoel op sommige momenten.
Eens met dit. Van de trailer moet ik al bijna huilenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Taartjeh het volgende:
Hachi![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel om tekenfilmsquote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
Begin van Up en Toy Story 3.
Voor de rest huil ik niet om films.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |