Oja, daar heb ik ook een traantje om gelatenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
- Shawshank Redemption
En kan nog wel even doorgaan!
Dat is toch diegene met het einde in een badkuip? Of is dat die andere van hem?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat stukje met die hond is wel sneu ja.
mee eens....quote:
ik kan me het stemmetje precies voor de geest halenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zijn er best wel een hoop (en ja, ik ben een vrouw). Ik vind het knap als een film zulke emoties weet over te brengen door spel, camerawerk, etc. dat je er als kijker een traantje om moet laten.
Een aantal die me zo te binnen schieten:
- The Lion King (dad, come on, we gotta go home....)
(...)
Ja, ik kan er nog steeds een traan om laten. Toch knap als een animatiefilm dat weet te bereiken. Het blijft toch een tekenfilm!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan me het stemmetje precies voor de geest halen
(overigens wel een zielig stukje, maar voor mij geen tranentrekker, wellicht vroeger wel.. die film is iig wel 1 van me favorieten)
Dat meisje was wel geilquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef King_Merc het volgende:
Ghostship, om te janken wat een slechte film...![]()
Die is zo slechtquote:
Nee , want dit topic is geen filmquote:Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik heb wel gehuild om dit topic, telt dat ook?
Ja, want 'Into The Wild' is een film over een naïeve egocentrische poseur die een gepast einde vond.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Micson het volgende:
Oh bij die laatste twee was ik wel stoned, kan dat ik daardoor wat meer emotioneel was dan normaal
Er zat een man naast mij die ook zat te jankenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef mash_ het volgende:
Er komt een vrouw bij de dokter.
zelf niet om moeten huilen, maar ik was met mijn vriendin mee naar de bios.. Alle vrouwen om mij heen zaten te huilen op het einde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |