Erwin toch, wist niet dat je ook een emotionele kant hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kan maar op 4 films komen.
1. Boy A![]()
2. Million Dollar Baby![]()
3. The Green Mile![]()
4. Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring (als Gandalf doodgaat)
Boy A? Waar gaat die over?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kan maar op 4 films komen.
1. Boy A![]()
2. Million Dollar Baby![]()
3. The Green Mile![]()
4. Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring (als Gandalf doodgaat)
Jongen die net uit de gevangenis komt en zich weer aan de maatschappij aan probeert te passen. Erg goede film naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Boy A? Waar gaat die over?
Lastig hè, zoeken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Boy A? Waar gaat die over?
quote:Jack Burridge is de schuilnaam die Boy A kiest als hij, 24 jaar oud, uit de gevangenis komt. Als kind vermoordde hij een meisje, de aanklager meende dat hij het pure kwaad belichaamde. Jack hoopt op een nieuw leven en krijgt een baantje bij een transportbedrijf. Zijn begeleider Terry, een warme vaderfiguur, is trots op hem. Alles verloopt naar wens: Jack maakt vrienden en wint het hart van een rondborstige secretaresse. Tot zijn dekmantel in gevaar komt, juist omdat hij een heldendaad verricht.
Goh, ik dacht, laat ik even een gesprek aanknopen, maar goed. Maar bedankt voor de info.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Lastig hè, zoeken?![]()
Maar vooruit:
[..]
Dat stukje met die hond is wel sneu ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
I am legend van Wil Smit.
Al is dat geen romantisch boy loves girl verhaal.
The Pianist en The Elephant Manquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Robby87 het volgende:
1. The Elephant Man
2. The Pianist
3. Good Will Hunting
4. Perfume The Story Of A Murderer
5. Schindler's List
Die eerste is wel een hele nare film zeg, brr...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
1. The Butterfly Effect
2. The Time Travelers Wife
3. The Persuit of Happyness
4. Hotel Rwanda
5. Schindler's List
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |