Misschien het einde?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
1. Lord of the Rings: Return of the King
Wat valt daar nou weer bij te huilen? Zielige dode orcs, gesneuveld voor king and country?
En Gollum die dood gaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
1. Lord of the Rings: Return of the King
Wat valt daar nou weer bij te huilen? Zielige dode orcs, gesneuveld voor king and country?
Ik zal het maar meteen doen. Ik ben een meisjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Huilen bij LotR
Platvoet [ afbeelding ]
Forrest Gump
Moulin Rouge
Titanic
tijd om uit de kast te komen
Hihi, dan mag hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik zal het maar meteen doen. Ik ben een meisje![]()
Gelukkig maar. Ik snap dat Moulin Rouge & Titanic zo jankbaar zijn puur vanwege het 'jongen verliest meisje of andersom' idee, maar Forrest Gump is wel echt heel zielig, vooral omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik snap dat Moulin Rouge & Titanic zo jankbaar zijn puur vanwege het 'jongen verliest meisje of andersom' idee, maar Forrest Gump is wel echt heel zielig, vooral omdatMoulin Rouge en Titanic beide niet gezien, en ook niet van planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forrest Gump ben ik met je eens, maar ik moest niet huilen![]()
Ja echt 7 jaar lang heeft die zijn baasje opgewacht geloof ik de (echte)..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Het originele verhaal ook, brr, dat een hond zo trouw kan zijn...
Erwin toch, wist niet dat je ook een emotionele kant hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kan maar op 4 films komen.
1. Boy A![]()
2. Million Dollar Baby![]()
3. The Green Mile![]()
4. Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring (als Gandalf doodgaat)
Boy A? Waar gaat die over?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kan maar op 4 films komen.
1. Boy A![]()
2. Million Dollar Baby![]()
3. The Green Mile![]()
4. Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring (als Gandalf doodgaat)
Jongen die net uit de gevangenis komt en zich weer aan de maatschappij aan probeert te passen. Erg goede film naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Boy A? Waar gaat die over?
Lastig hè, zoeken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Boy A? Waar gaat die over?
quote:Jack Burridge is de schuilnaam die Boy A kiest als hij, 24 jaar oud, uit de gevangenis komt. Als kind vermoordde hij een meisje, de aanklager meende dat hij het pure kwaad belichaamde. Jack hoopt op een nieuw leven en krijgt een baantje bij een transportbedrijf. Zijn begeleider Terry, een warme vaderfiguur, is trots op hem. Alles verloopt naar wens: Jack maakt vrienden en wint het hart van een rondborstige secretaresse. Tot zijn dekmantel in gevaar komt, juist omdat hij een heldendaad verricht.
Goh, ik dacht, laat ik even een gesprek aanknopen, maar goed. Maar bedankt voor de info.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Lastig hè, zoeken?![]()
Maar vooruit:
[..]
Dat stukje met die hond is wel sneu ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
I am legend van Wil Smit.
Al is dat geen romantisch boy loves girl verhaal.
The Pianist en The Elephant Manquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Robby87 het volgende:
1. The Elephant Man
2. The Pianist
3. Good Will Hunting
4. Perfume The Story Of A Murderer
5. Schindler's List
Die eerste is wel een hele nare film zeg, brr...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
1. The Butterfly Effect
2. The Time Travelers Wife
3. The Persuit of Happyness
4. Hotel Rwanda
5. Schindler's List
Oja, daar heb ik ook een traantje om gelatenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
- Shawshank Redemption
En kan nog wel even doorgaan!
Dat is toch diegene met het einde in een badkuip? Of is dat die andere van hem?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat stukje met die hond is wel sneu ja.
mee eens....quote:
ik kan me het stemmetje precies voor de geest halenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zijn er best wel een hoop (en ja, ik ben een vrouw). Ik vind het knap als een film zulke emoties weet over te brengen door spel, camerawerk, etc. dat je er als kijker een traantje om moet laten.
Een aantal die me zo te binnen schieten:
- The Lion King (dad, come on, we gotta go home....)
(...)
Ja, ik kan er nog steeds een traan om laten. Toch knap als een animatiefilm dat weet te bereiken. Het blijft toch een tekenfilm!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan me het stemmetje precies voor de geest halen
(overigens wel een zielig stukje, maar voor mij geen tranentrekker, wellicht vroeger wel.. die film is iig wel 1 van me favorieten)
Dat meisje was wel geilquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef King_Merc het volgende:
Ghostship, om te janken wat een slechte film...![]()
Die is zo slechtquote:
Nee , want dit topic is geen filmquote:Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik heb wel gehuild om dit topic, telt dat ook?
Ja, want 'Into The Wild' is een film over een naïeve egocentrische poseur die een gepast einde vond.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Micson het volgende:
Oh bij die laatste twee was ik wel stoned, kan dat ik daardoor wat meer emotioneel was dan normaal
Er zat een man naast mij die ook zat te jankenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef mash_ het volgende:
Er komt een vrouw bij de dokter.
zelf niet om moeten huilen, maar ik was met mijn vriendin mee naar de bios.. Alle vrouwen om mij heen zaten te huilen op het einde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |