Shhhht, dat heeft ie nog niet geleerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is dus absoluut niet wat schizofrenie is
Oh sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shhhht, dat heeft ie nog niet geleerd.
Smakelijk Lovelyquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh met MPG en DM weet je het maar nooit, we hebben ook nog OA
oh voedsel
Weet ik, maar het is gewoon een garpje van mij en een vriend op school, die ook actief is op FOK!, en zodoende.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is dus absoluut niet wat schizofrenie is
Volgens mij verveeld er zich 1tjequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef friemelaar het volgende:
[KSC #2797] Nu dus met gladde bakkes!
![]()
![]()
Maar OA heeft geen modrechten in GC...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh met MPG en DM weet je het maar nooit, we hebben ook nog OA
oh voedsel
Even gefixtquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef OA het volgende:
[..]
Maar OA heeft geen modrechten in GC...
Hoi Bosquote:
Eerst naar groningen zuipen en gamenquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Eerst naar groningen zuipen en gamen![]()
Maar daarna wel lekker slapen bij ventje
![]()
Wat voor games?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Eerst naar groningen zuipen en gamen![]()
Maar daarna wel lekker slapen bij ventje
![]()
Xbox met de mannen..dus het zal wel moorddadig zijnquote:
Maak ze in met voetbalquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Xbox met de mannen..dus het zal wel moorddadig zijn![]()
En altijd Halo en Fifa
![]()
Ik ben er vet slecht inquote:
Mortal Kombat is helaas nog niet uit. Instant buy (of aanvragenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Xbox met de mannen..dus het zal wel moorddadig zijn![]()
En altijd Halo en Fifa
![]()
Hij heeft dat ding half geslooptquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mortal Kombat is helaas nog niet uit. Instant buy (of aanvragen).
Hendig!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft dat ding half geslooptDus ik weet niet eens zeker of de nieuwere games er nog wel op willen
Best komisch hoorquote:
Gewoon zijn account hacken. Of mijn login kopen.quote:
ja maar dat zijn belachelijke bedragen natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon zijn account hacken. Of mijn login kopen.
Valt wel mee toch.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:11 schreef Barretje80 het volgende:
de TT heeft een identiteits crisis ?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 10-02-2011 19:45:11 ]
Veel plezierquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef Fha het volgende:
Ik ga spullen pakken en richting Grunn. Fijne avond allemaal popjes![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef Fha het volgende:
Ik ga spullen pakken en richting Grunn. Fijne avond allemaal popjes![]()
![]()
![]()
Pien!! ben je al weer beter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Pien85 het volgende:
Koop NOOIT wokmaaltijden van de Jumbo
prima toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
kroketje op brood
had ik vet lang niet gehad en dat was erg lekker
Mja, sort ofquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pien!! ben je al weer beter?
12 maart? Nee, dan is net de opleiding begonnen, dus denk dak dat beter niet kan doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
Pien.
Ga je 12 maart ook naar de meet?
Koop een nieuwequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, sort ofVoel me beter, ben gewoon aant werk deze week, maar heb wel koorts, zegt de thermo
Maar ik geloof 'm gewoon niet
Ik ben blij dat ik in GAM heb gelezen voor ik besloot of ik TDU2 zou kopen... de overwegend negatieve reacties over de PC-versie, hebben me doen besluiten het spel voorlopig maar niet te kopenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, even bijgelezen over een spel voordat ik een nieuwtje plaatsVijf weken afwezigheid is een beetje funest voor je kennis.
TDU2?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in GAM heb gelezen voor ik besloot of ik TDU2 zou kopen... de overwegend negatieve reacties over de PC-versie, hebben me doen besluiten het spel voorlopig maar niet te kopen.
Ja, denk dat dat nog minstens een jaar gaat duren welquote:
De beta-versie op de consoles vond ik wel aardig, maar erg kaal. Er reed echt geen andere auto op de weg. maar he, spelen in de Donkervoort-'fabriek' was wel coolquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in GAM heb gelezen voor ik besloot of ik TDU2 zou kopen... de overwegend negatieve reacties over de PC-versie, hebben me doen besluiten het spel voorlopig maar niet te kopen.
Test Drive Unlimited 2quote:
Ik heb geen console, dus ben aangewezen op de PC-versie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beta-versie op de consoles vond ik wel aardig, maar erg kaal. Er reed echt geen andere auto op de weg. maar he, spelen in de Donkervoort-'fabriek' was wel cool
gezelligquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga vanavond weer wow-enMorgen met z'n allen op pad om een draak te krijgen
![]()
![]()
Met zijn allen? Heb ik iets gemist over een meet met koene ridders?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Jazekerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met zijn allen? Heb ik iets gemist over een meet met koene ridders?
Is dit een autocorrect foutje of snap ik gewoon niet waarom je boos bent?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg aids en vlekken met je rugstreeppad
kloteland
Ik zit te wachten op het SPortJournaal. Dn is 1 vandaag meestal nog net bezig. Deze keer een bouwproject in Amsterdam wat maanden stil ligt omdat er eoa gore kutkikker is ontdekt die daar zijn winterslaap houdtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dit een autocorrect foutje of snap ik gewoon niet waarom je boos bent?
Omg, Onyxia?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Ah, oké.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jazeker
Al kunnen sommigen het net iets te serieus nemen
[..]Nee lan-en met de guild
Dus gewoon online
Lekker makkelijk
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het SPortJournaal. Dn is 1 vandaag meestal nog net bezig. Deze keer een bouwproject in Amsterdam wat maanden stil ligt omdat er eoa gore kutkikker is ontdekt die daar zijn winterslaap houdt
Geen flauw ideequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, oké.
En de guild is je vaste online groep waarmee je speelt?
Ja, redelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lieve fles, adem in adem uit, zen yin yang
![]()
[..]
Geen flauw ideeIk ga gewoon mee voor de leuk
Oh en draken
![]()
Hoe is het met jou?Ik baalde zo dat je er niet bij kon zijn zaterdag
Voel je je beter?
Ik dacht even dat je te horen had gekregen dat de bouw van jouw huis plat lag vanwege zo'n beestquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het SPortJournaal. Dn is 1 vandaag meestal nog net bezig. Deze keer een bouwproject in Amsterdam wat maanden stil ligt omdat er eoa gore kutkikker is ontdekt die daar zijn winterslaap houdt
Doe met Marijke mee dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, redelijk
Ik wil niet dat jullie Onyxia doenIk wil Onyxia ook doen, maar 't lukt steeds niet want ik krijg niet genoeg mensen mee
Kan niet, Marijke speelt op andere serverquote:
Dan had ik niet mijn tijd verbeuzeld aan een post op fok daaroverquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je te horen had gekregen dat de bouw van jouw huis plat lag vanwege zo'n beest.
Clustering ftwquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan niet, Marijke speelt op andere server
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat het OA niet was.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Pheno het volgende:
@Trev: Ga jij dit soort kaarten versturen met Valentijn?
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, redelijk
Ik wil niet dat jullie Onyxia doenIk wil Onyxia ook doen, maar 't lukt steeds niet want ik krijg niet genoeg mensen mee
Horde ftwquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan niet, Marijke speelt op andere server
Zal ik je een trialcode sturen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, WoW. Straks heb ik drie weken vrij, misschien maar die trial doen
Die is vet foutquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week mag ik los met de nieuwe Kirby op de Wiiquote:
Hordequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Horde ftw![]()
[..]
Zal ik je een trialcode sturen?![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ze blijven goed, die ogen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |