Mja, sort ofquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pien!! ben je al weer beter?
12 maart? Nee, dan is net de opleiding begonnen, dus denk dak dat beter niet kan doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
Pien.
Ga je 12 maart ook naar de meet?
Koop een nieuwequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, sort ofVoel me beter, ben gewoon aant werk deze week, maar heb wel koorts, zegt de thermo
Maar ik geloof 'm gewoon niet
Ik ben blij dat ik in GAM heb gelezen voor ik besloot of ik TDU2 zou kopen... de overwegend negatieve reacties over de PC-versie, hebben me doen besluiten het spel voorlopig maar niet te kopenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, even bijgelezen over een spel voordat ik een nieuwtje plaatsVijf weken afwezigheid is een beetje funest voor je kennis.
TDU2?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in GAM heb gelezen voor ik besloot of ik TDU2 zou kopen... de overwegend negatieve reacties over de PC-versie, hebben me doen besluiten het spel voorlopig maar niet te kopen.
Ja, denk dat dat nog minstens een jaar gaat duren welquote:
De beta-versie op de consoles vond ik wel aardig, maar erg kaal. Er reed echt geen andere auto op de weg. maar he, spelen in de Donkervoort-'fabriek' was wel coolquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in GAM heb gelezen voor ik besloot of ik TDU2 zou kopen... de overwegend negatieve reacties over de PC-versie, hebben me doen besluiten het spel voorlopig maar niet te kopen.
Test Drive Unlimited 2quote:
Ik heb geen console, dus ben aangewezen op de PC-versie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beta-versie op de consoles vond ik wel aardig, maar erg kaal. Er reed echt geen andere auto op de weg. maar he, spelen in de Donkervoort-'fabriek' was wel cool
gezelligquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga vanavond weer wow-enMorgen met z'n allen op pad om een draak te krijgen
![]()
![]()
Met zijn allen? Heb ik iets gemist over een meet met koene ridders?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Jazekerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met zijn allen? Heb ik iets gemist over een meet met koene ridders?
Is dit een autocorrect foutje of snap ik gewoon niet waarom je boos bent?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg aids en vlekken met je rugstreeppad
kloteland
Ik zit te wachten op het SPortJournaal. Dn is 1 vandaag meestal nog net bezig. Deze keer een bouwproject in Amsterdam wat maanden stil ligt omdat er eoa gore kutkikker is ontdekt die daar zijn winterslaap houdtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dit een autocorrect foutje of snap ik gewoon niet waarom je boos bent?
Omg, Onyxia?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Ah, oké.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jazeker
Al kunnen sommigen het net iets te serieus nemen
[..]Nee lan-en met de guild
Dus gewoon online
Lekker makkelijk
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het SPortJournaal. Dn is 1 vandaag meestal nog net bezig. Deze keer een bouwproject in Amsterdam wat maanden stil ligt omdat er eoa gore kutkikker is ontdekt die daar zijn winterslaap houdt
Geen flauw ideequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, oké.
En de guild is je vaste online groep waarmee je speelt?
Ja, redelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lieve fles, adem in adem uit, zen yin yang
![]()
[..]
Geen flauw ideeIk ga gewoon mee voor de leuk
Oh en draken
![]()
Hoe is het met jou?Ik baalde zo dat je er niet bij kon zijn zaterdag
Voel je je beter?
Ik dacht even dat je te horen had gekregen dat de bouw van jouw huis plat lag vanwege zo'n beestquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het SPortJournaal. Dn is 1 vandaag meestal nog net bezig. Deze keer een bouwproject in Amsterdam wat maanden stil ligt omdat er eoa gore kutkikker is ontdekt die daar zijn winterslaap houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |