Doe met Marijke mee dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, redelijk
Ik wil niet dat jullie Onyxia doenIk wil Onyxia ook doen, maar 't lukt steeds niet want ik krijg niet genoeg mensen mee
Kan niet, Marijke speelt op andere serverquote:
Dan had ik niet mijn tijd verbeuzeld aan een post op fok daaroverquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je te horen had gekregen dat de bouw van jouw huis plat lag vanwege zo'n beest.
Clustering ftwquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan niet, Marijke speelt op andere server
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat het OA niet was.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Pheno het volgende:
@Trev: Ga jij dit soort kaarten versturen met Valentijn?
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, redelijk
Ik wil niet dat jullie Onyxia doenIk wil Onyxia ook doen, maar 't lukt steeds niet want ik krijg niet genoeg mensen mee
Horde ftwquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan niet, Marijke speelt op andere server
Zal ik je een trialcode sturen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, WoW. Straks heb ik drie weken vrij, misschien maar die trial doen
Die is vet foutquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Pheno het volgende:
@Trev: Ga jij dit soort kaarten versturen met Valentijn?
[ afbeelding ]
Over een week mag ik los met de nieuwe Kirby op de Wiiquote:
Hordequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Horde ftw![]()
[..]
Zal ik je een trialcode sturen?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |