Ja met mijn (gebrek aan) kennis van de Nederlandse taal zou het eigenlijk verboden moeten worden dat ik een topic start.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef EllaN het volgende:
militairen, beiden.
Wat een regen hier opeens.
Jammer hequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
@Ellan..
Wat een filmpje...
Ik wist niet dat ze nu ook minder mooie mannen aannemen, beginnen blijkbaar toch te verpaarsen...
Ik denk dat het voor defensie wat moeilijker was om 3 oudere, meer ervaren mariniers te strikken voor zoiets. Dan maar "jonkies".quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ze zijn zo te zien net drie maanden uit de opleiding...
Blok 10/01 (of iig 1 ervan), dus ja laatste blok wat is binnen gekomen. (Nu is 10/02 bezig met hun Finex)quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ze zijn zo te zien net drie maanden uit de opleiding...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Zonder. Spoilers zijn voor homo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
De spoiler is origineel..die hoort erop..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Zonder. Spoilers zijn voor homo's.
En staat verschrikkelijk 'wannabe'.
Ja, maar dan nog, ik vind het echt niet mooi. En laswerk??? Zit dat ding niet gewoon met boutjes en/of geplakt??quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
De spoiler origineel..die hoort erop..
ar is hij ook mee geleverd, en dat betekend weer laswerk als hij eraf moet..
Geheel terecht lijkt mij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor defensie wat moeilijker was om 3 oudere, meer ervaren mariniers te strikken voor zoiets. Dan maar "jonkies".
En de karakteristieke huhhhrrr zat er wel al goed inquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geheel terecht lijkt mij.
Al vond ik het wel typerend dat er gelachen werd bij de afgestorven kakken..
Nee nee, spoiler zit met bouten. En als hij eraf is moet de hele achterklep worden strakgemaakt. Dus laswerk.. geen openingen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, ik vind het echt niet mooi. En laswerk??? Zit dat ding niet gewoon met boutjes en/of geplakt??
Aah ok. Geen idee hoe het er uit zietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee nee, spoiler zit met bouten. En als hij eraf is moet de hele achterklep worden strakgemaakt. Dus laswerk.. geen openingen.
ga het gewoon strakmaken,en ook spoiler laten spuiten.. kan ik altijd nog terug.
Ellan hij wordt een beetje gebroken wit.. met veel blanke lak..... got to shine the people
Muah, dat kan je een papegaai ook laten doen binnen een uurtje..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
En de karakteristieke huhhhrrr zat er wel al goed in.
Het klinkt in ieder geval afschuwelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, dat kan je een papegaai ook laten doen binnen een uurtje..
Het moet natuurlijk wel een beetje mannelijk hè..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval afschuwelijk.
quote:
Yep!! Present!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Nog andere mensen hier die de ontwikkelingen in Egypte op dit moment op de voet volgen?
AJE staat al een uur aan hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Nog andere mensen hier die de ontwikkelingen in Egypte op dit moment op de voet volgen?
Nou, ik ben heel benieuwd ja. Ik ga niet af op die speculaties van één of andere militaire coup.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Spannend he?
Er komt óf een heel groot feest, of massale rellen. En wij kunnen het allemaal live zien.
Hmmm zat te denken aan de transport sector, en met name de fijn distributie van bv pakketten, en bedrijfspost.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef gerco94 het volgende:
@erwin.
Aan wat voor werkzaamheden zit je te denken?
daar is het leger te machtige voor. De kans de zij dan ineens aan de kant word geschoven is best groot.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom niet? Ze kunnen toch gewoon democratische verkiezingen organiseren?
...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
daar is het leger te machtige voor. De kans de zij dan ineens aan de kant word geschoven is best groot.
Luxemburg heeft wel een leger.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Maitje het volgende:
Even vraagje tussendoor!
Luxemburg heeft geen leger, maar er was toch nog een (europees) land dat geen leger heeft?
Volg AJE en twitter al sinds eind januari... trieste gast die Mubarak trouwensquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Spannend he?
Er komt óf een heel groot feest, of massale rellen. En wij kunnen het allemaal live zien.
laat maarquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
...
Volgens mij snap jij het niet helemaal meer...
Your wish is my command: Foxtrot Bravo, DEF-stylequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Your wish is my command: Foxtrot Bravo, DEF-style
Ijsland misschien? Nog nooit van gehoord iig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Maitje het volgende:
Even vraagje tussendoor!
Luxemburg heeft geen leger, maar er was toch nog een (europees) land dat geen leger heeft?
heb ik straks met deze gedaan en die woofer van mij kan best lekker blaffen dus je snapt het effect welquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Thaboel het volgende:
en en en en is dat plein nou al schoon?
ff pa en ma gek maken
jawel hoor, zijn er genoeg te vinden in de fora op intret van mr2's..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Zijn die MR2's nog een beetje in goede staat en betrouwbaar?
Is ook maar om herrie te maken of op los te gaan als ik flink gedronken hebquote:
A yellow bird, with a yellow billquote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:02 schreef Lotusss het volgende:
Maar..... de vogeltjes fluiten buiten!
Zieligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
A yellow bird, with a yellow bill
Landed on my window sill
I lured it in with a crust of bread
Then I crushed his F@cking head!
Sound off One Two..
same here!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zielig![]()
En alweer goedemorgen... zo de tandarts
Ik vind het verdomd zielig!quote:
Sorry kan hier niet zien wat wel of niet ivm auteurs recht in NLD mag worden uitgezonden. Valt me trouwens op dat dit het enigste filmpje is wat ik kon vinden. F@cking political correctness.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jammer dat wij niet gerechtigd zijn om dit te kijken omdat wij op een ander continent leven..
En dan over 2 weken klagen dat 't niet mooi meer isquote:
2 weken? Tegen die tijd hebben ze waarschijnlijk al weer 2 keer iets nieuws gekocht, en ligt datgene waar ze nu zo blij mee zijn ergens achter in een kast weggeduwd stof te vangenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan over 2 weken klagen dat 't niet mooi meer is
Weekend? Wasda?quote:
US proxy: 207.135.129.5:80quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jammer dat wij niet gerechtigd zijn om dit te kijken omdat wij op een ander continent leven..
Ik had al begrepen dat sinds kort zelfs The Daily Show niet meer online te zien is in NL...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry kan hier niet zien wat wel of niet ivm auteurs recht in NLD mag worden uitgezonden. Valt me trouwens op dat dit het enigste filmpje is wat ik kon vinden. F@cking political correctness.
proxy's om een liedje te luisteren lijkt me niet nodig, staan er 1000 van op youtube die wij ook kunnen kijkenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef m.k het volgende:
[..]
proxy's om een liedje te luisteren lijkt me niet nodig, staan er 1000 van op youtube die wij ook kunnen kijken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry kan hier niet zien wat wel of niet ivm auteurs recht in NLD mag worden uitgezonden. Valt me trouwens op dat dit het enigste filmpje is wat ik kon vinden. F@cking political correctness.
Op naar de anarchie!!quote:
Ik heb dan ook niet gezocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.clicker.com/tv/jim-norton/muslim-woman-129773/ ja maar sine is gewoon blind
wel naar een proxyquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die vind ik sneller dan dat andere...
Net klaar met werken?quote:
Een leven buiten Fok.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, was vrij vandaag alleen ben druk geweest
ik welquote:
Ik nietquote:
quote:
Nog een uurtje, dan zit deze dienst er op.quote:
nog plannen deze avond? Of straks lekker op de bank met een wisky?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan zit deze dienst er op.
Glaasje whisky en een sigaartje. Dan relaxen voor de buis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nog plannen deze avond? Of straks lekker op de bank met een wisky?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:30 schreef claush het volgende:
achja werd na een proces verbaal gelijk weer vrij gelaten...
quote:
Kijk even waar die quote vandaan kwam. Heeft niets met Achja te makenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef Esses het volgende:
kijk op youtube een filmpje, houd de linkerpijlknop ingedrukt, duw 2, 3 keer op pijltje omhoog. Zie snake over je scherm kruipen. Speel snake!
ik moet de laatste tijd ook weer afwassen omdat de afwasmachine kapot is, het is makkelijker om dingen schoon te maken als je klaar bent met eten dan als je alles opstapeltquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:04 schreef Erasmo het volgende:
Moet afwassen maar heb er echt geen zin in
ik ook niet meer, daarom juistquote:
Luie hond!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb gelukkig wel veel keukenspullen waardoor ik maar 1 keer in de drie dagen hoef af te wassen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Dacht een gesprek aan te zijn gegaan met een marinier omdat die een petje ophad van de mariniers, bleek het geen marinier te zijn........
Rave?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Dacht een gesprek aan te zijn gegaan met een marinier omdat die een petje ophad van de mariniers, bleek het geen marinier te zijn........
hehe, nee. Daar was die gozer te oud voor.quote:
Yep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, nee. Daar was die gozer te oud voor.
Btw, de 19de staat nog steeds?
Mooi zo. Dan gaat vrouw mooi in de keuken staan en doen wat ik haar opdraag te doenquote:
Guinness........quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan gaat vrouw mooi in de keuken staan en doen wat ik haar opdraag te doen
Guinness zal klaarstaan.
Ben wel pas rond een uurtje of 1400/1500 thuis van werk. Maar mocht je eerder komen, geen probleem, Lotusss is thuis.
Vronsky?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Laatst zag ik iemand met Tommy Hilfiger op z'n shirt lopen, bleek hij Henk te heten..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahaha, nee. Was een vijftiger
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatst zag ik iemand met Tommy Hilfiger op z'n shirt lopen, bleek hij Henk te heten..
Ja. die gasten heb je natuurlijk ook....al heet ik geen Henkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatst zag ik iemand met Tommy Hilfiger op z'n shirt lopen, bleek hij Henk te heten..
Kunnen is één, willen is een tweede..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef AchJa het volgende:
Goed nieuws voor oa Rave_NL. Kun je toch nog dienen tot 2000-zieikjenogeenkeer.
Dat is wat anders, maar voor de zittende lui is er iig een overgangsregeling.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kunnen is één, willen is een tweede..
Ik ben alsnog benieuwd naar maart.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar voor de zittende lui is er iig een overgangsregeling.
Dat zeker, maar het probleem FPS is voor zittende militairen een minder grote molensteen geworden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben alsnog benieuwd naar maart.
Iedereen denk ik wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben alsnog benieuwd naar maart.
Ik heb het idee dat dit weer een doekje tegen het bloeden is..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het probleem FPS is voor zittende militairen een minder grote molensteen geworden.
Precies wat ik denk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit weer een doekje tegen het bloeden is..
Nu heb ik niet het hele artikel gelezen maar zag dat de functioneel leeftijdsontslag van een soldaat 30 is. Was dat altijd zo of hebben ze het weer verlaagd?quote:
Was 35. Maar als ik het goed lees kunnen mensen met een contract tot na hun 30ste gewoon blijven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nu heb ik niet het hele artikel gelezen maar zag dat de functioneel leeftijdsontslag van een soldaat 30 is. Was dat altijd zo of hebben ze het weer verlaagd?
Wij zien dat natuurlijk verkeerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
Daar begint het dus al.
1 concessie doen en dan zoveel mogelijk maatregelen doorvoeren verpakt in die ene concessie...
Of praat ik nu onzin?
En die looptijd in rang is weer losgelaten (overgangsregeling) voor het zittend personeel (voor 1 feb 2011 op functie). Stel je bent 28 en je bereikt je max looptijd in rang bv als ooff, dan mag je doorgaan tot je 35e.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:26 schreef jankaas020 het volgende:
Volgens mij is het verandert van tot je 35ste blijven naar 10 jaar looptijd, dat is dan best vervelend als je veilig dacht te zijn als 28 jarige, met dit heb je dan nog 2 jaar erbij.
Succes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
Zooo klaar met werken. Ff douchen en omkleden en op naar hopelijk het toekomstig mevrouw thaboel
danku! Om het in de def sfeer te houden ze zit bij gnkquote:
Een verbanddoos!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
danku! Om het in de def sfeer te houden ze zit bij gnk
Ah de dame die dacht dat jij alcoholist was....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
danku! Om het in de def sfeer te houden ze zit bij gnk
vond ze niet leuk toen ik dat zei. Maar vrouwlijke gevoelens boeien niet!quote:
True! Zoals je gemerkt hebt, ben ik geen standaard vrouwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vond ze niet leuk toen ik dat zei. Maar vrouwlijke gevoelens boeien niet!
Probeer Hoskut dan eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vond ze niet leuk toen ik dat zei. Maar vrouwlijke gevoelens boeien niet!
Whehehe....quote:
Je hoeft niet te doen alsof je stoer bent hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:09 schreef Thaboel het volgende:
Gaan we zo ff doenZe kan wel wachten dus eerst ff een pilsje bij de buurman doen
Dat heet stiekem moed indrinkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof je stoer bent hoor.
gelukkig zit het al goed. Maar we gaan kijken hoe het loopt. Ik ben in iedergeval zwaar verliefdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof je stoer bent hoor.
Sterf toch met dat kutliedquote:
sterfquote:
sterf....quote:
quote:
Ik ben weleens op een bank bij vrienden in slaap gevallen... hebben ze me compleet ingepakt met zo'n grote rol inpakplasticquote:Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef Thaboel het volgende:
Thxs lotusss het is gelukt! Was blijkbaar gister erg gezellig
nope nog niet.quote:
Oew..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quiche
[ afbeelding ]
Goeiemiddag Ravequote:
Alle inhoud van DM's en PM's is vertrouwelijk en het posten van de inhoud kan tot een ban leiden.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alle inhoud van DM's en PM's is vertrouwelijk en het posten van de inhoud kan tot een ban leiden.
Liever niet dus.
Bij ons krijg je geen popcorn hoorquote:
Gelukkig, want dat eet ik al genoeg hier in de SC.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij ons krijg je geen popcorn hoor
Iedereen heeft het recht om hier te posten. Heb je er echt een probleem mee, maak dan een topic report of PM me even.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef gerco94 het volgende:
Godver, rubje's zijn echt pure aids om lezen...
Ik bedoel leestekens enz.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om hier te posten. Heb je er echt een probleem mee, maak dan een topic report of PM me even.
Mja, daar hebben wel meer mensen in meer of mindere mate last van hoorquote:
Wassenquote:
plassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |