Ja met mijn (gebrek aan) kennis van de Nederlandse taal zou het eigenlijk verboden moeten worden dat ik een topic start.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef EllaN het volgende:
militairen, beiden.
Wat een regen hier opeens.
Jammer hequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
@Ellan..
Wat een filmpje...
Ik wist niet dat ze nu ook minder mooie mannen aannemen, beginnen blijkbaar toch te verpaarsen...
Ik denk dat het voor defensie wat moeilijker was om 3 oudere, meer ervaren mariniers te strikken voor zoiets. Dan maar "jonkies".quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ze zijn zo te zien net drie maanden uit de opleiding...
Blok 10/01 (of iig 1 ervan), dus ja laatste blok wat is binnen gekomen. (Nu is 10/02 bezig met hun Finex)quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ze zijn zo te zien net drie maanden uit de opleiding...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Zonder. Spoilers zijn voor homo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
De spoiler is origineel..die hoort erop..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Zonder. Spoilers zijn voor homo's.
En staat verschrikkelijk 'wannabe'.
Ja, maar dan nog, ik vind het echt niet mooi. En laswerk??? Zit dat ding niet gewoon met boutjes en/of geplakt??quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
De spoiler origineel..die hoort erop..
ar is hij ook mee geleverd, en dat betekend weer laswerk als hij eraf moet..
Geheel terecht lijkt mij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor defensie wat moeilijker was om 3 oudere, meer ervaren mariniers te strikken voor zoiets. Dan maar "jonkies".
En de karakteristieke huhhhrrr zat er wel al goed inquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geheel terecht lijkt mij.
Al vond ik het wel typerend dat er gelachen werd bij de afgestorven kakken..
Nee nee, spoiler zit met bouten. En als hij eraf is moet de hele achterklep worden strakgemaakt. Dus laswerk.. geen openingen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, ik vind het echt niet mooi. En laswerk??? Zit dat ding niet gewoon met boutjes en/of geplakt??
Aah ok. Geen idee hoe het er uit zietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee nee, spoiler zit met bouten. En als hij eraf is moet de hele achterklep worden strakgemaakt. Dus laswerk.. geen openingen.
ga het gewoon strakmaken,en ook spoiler laten spuiten.. kan ik altijd nog terug.
Ellan hij wordt een beetje gebroken wit.. met veel blanke lak..... got to shine the people
Muah, dat kan je een papegaai ook laten doen binnen een uurtje..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
En de karakteristieke huhhhrrr zat er wel al goed in.
Het klinkt in ieder geval afschuwelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, dat kan je een papegaai ook laten doen binnen een uurtje..
Het moet natuurlijk wel een beetje mannelijk hè..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval afschuwelijk.
quote:
Yep!! Present!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Nog andere mensen hier die de ontwikkelingen in Egypte op dit moment op de voet volgen?
AJE staat al een uur aan hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Nog andere mensen hier die de ontwikkelingen in Egypte op dit moment op de voet volgen?
Nou, ik ben heel benieuwd ja. Ik ga niet af op die speculaties van één of andere militaire coup.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Spannend he?
Er komt óf een heel groot feest, of massale rellen. En wij kunnen het allemaal live zien.
Hmmm zat te denken aan de transport sector, en met name de fijn distributie van bv pakketten, en bedrijfspost.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef gerco94 het volgende:
@erwin.
Aan wat voor werkzaamheden zit je te denken?
daar is het leger te machtige voor. De kans de zij dan ineens aan de kant word geschoven is best groot.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom niet? Ze kunnen toch gewoon democratische verkiezingen organiseren?
...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
daar is het leger te machtige voor. De kans de zij dan ineens aan de kant word geschoven is best groot.
Luxemburg heeft wel een leger.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Maitje het volgende:
Even vraagje tussendoor!
Luxemburg heeft geen leger, maar er was toch nog een (europees) land dat geen leger heeft?
Volg AJE en twitter al sinds eind januari... trieste gast die Mubarak trouwensquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Spannend he?
Er komt óf een heel groot feest, of massale rellen. En wij kunnen het allemaal live zien.
laat maarquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
...
Volgens mij snap jij het niet helemaal meer...
Your wish is my command: Foxtrot Bravo, DEF-stylequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Your wish is my command: Foxtrot Bravo, DEF-style
Ijsland misschien? Nog nooit van gehoord iig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Maitje het volgende:
Even vraagje tussendoor!
Luxemburg heeft geen leger, maar er was toch nog een (europees) land dat geen leger heeft?
heb ik straks met deze gedaan en die woofer van mij kan best lekker blaffen dus je snapt het effect welquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Thaboel het volgende:
en en en en is dat plein nou al schoon?
ff pa en ma gek maken
jawel hoor, zijn er genoeg te vinden in de fora op intret van mr2's..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Zijn die MR2's nog een beetje in goede staat en betrouwbaar?
Is ook maar om herrie te maken of op los te gaan als ik flink gedronken hebquote:
A yellow bird, with a yellow billquote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:02 schreef Lotusss het volgende:
Maar..... de vogeltjes fluiten buiten!
Zieligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
A yellow bird, with a yellow bill
Landed on my window sill
I lured it in with a crust of bread
Then I crushed his F@cking head!
Sound off One Two..
same here!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zielig![]()
En alweer goedemorgen... zo de tandarts