quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hierbij een nieuwe foto, van gisteravond. Ik heb de beide sneeen brood nat gemaakt met kraanwater. Nu moet er toch wel iets gebeuren denk ik toch![]()
[ afbeelding ]
Reiki met mijn handen er boven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is precies de behandeling die je gegeven hebt?
Voelde het ene stukje brood anders dan het andere?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Reiki met mijn handen er boven.
Ik heb het andere natuurlijk niet behandeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voelde het ene stukje brood anders dan het andere?
Oh, je raakt het brood niet aan. Ik begrijp hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het andere natuurlijk niet behandeld
Ik word echt een beetje misselijk van het gebrek aan inzicht dat uit deze post blijkt. Leren nadenken, voor jezelf, zonder direct maar allerlei conclusies te trekken. Denk alsjeblieft na...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik word moe van mensen zoals jij het gaat gewoon om een experiment en niet of reiki wel of niet bestaat.
Als ik een stuk hout verbrand dan brand het hout dan ga je toch ook niet betwisten of vuur wel bestaat?
Het is gewoon een proef een test en geen wetenschappelijk onderzoek.
Goeie vraag!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Gwywen het volgende:
Vraagje aan TS: ben je niet bang dat je experiment mislukt omdat iemand misschien stiekem op afstand je andere boterham behandelt?
Ik bedoel, iedereen met reiki 2 kan dat. Of heb je de andere boterham afgeschermd?
Hmm... het klinkt anders wel heel erg 'ziek'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te beginnen zou de achterliggende intentie negatief zijn, waar Reiki louter met positieve intentie werkt. Volgens velen zou het dus al niet moeten kunnen. (dit is uiteraard de kort door de bocht omschrijving van een leek)
Bovendien, waarom ? Met welke reden zou iemand met Reiki 2 of hoger de test van Vogeltjesdans op zo'n manier willen verziekenMag Reiki niet bewezen worden (volgens die persoon) ?
- kortom, ik zie niet in waarom iemand dat uberhaubt zou doen, als het al zou kunnen.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hmm... het klinkt anders wel heel erg 'ziek'.Je weet soms de motieven niet he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te beginnen zou de achterliggende intentie negatief zijn, waar Reiki louter met positieve intentie werkt. Volgens velen zou het dus al niet moeten kunnen. (dit is uiteraard de kort door de bocht omschrijving van een leek)
Bovendien, waarom ? Met welke reden zou iemand met Reiki 2 of hoger de test van Vogeltjesdans op zo'n manier willen verziekenMag Reiki niet bewezen worden (volgens die persoon) ?
- kortom, ik zie niet in waarom iemand dat uberhaubt zou doen, als het al zou kunnen.
Vond de vraag dan ook heel apart.
Neuh. Dan zou je nog een verschil moeten zien omdat iedere behandeling weer anders is en een ander effect heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Gwywen het volgende:
Vraagje aan TS: ben je niet bang dat je experiment mislukt omdat iemand misschien stiekem op afstand je andere boterham behandelt?
Ik bedoel, iedereen met reiki 2 kan dat. Of heb je de andere boterham afgeschermd?
En dan nog.. kan mij niet voorstellen (nooit geprobeerd) dat je reiki op afstand gaat geven op een snee brood.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neuh. Dan zou je nog een verschil moeten zien omdat iedere behandeling weer anders is en een ander effect heeft.
Als je misselijk bent moet je ook niet zoveel chocola eten....quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik word echt een beetje misselijk van het gebrek aan inzicht dat uit deze post blijkt. Leren nadenken, voor jezelf, zonder direct maar allerlei conclusies te trekken. Denk alsjeblieft na...
Vind het ineens niet meer zo gek dat onze wereld naar de klote gaat. Juist het willen weten waarom en hoe dat hout in godsnaam verbrandt heeft ons uit de middeleeuwen gehaald. In de middeleeuwen schreven we ook alles dat we niet direct konden verklaren toe aan god. Gelukkig zijn we inmiddels wel iets kritischer geworden. Tenminste, een paar van ons.
Heb je een update voor ons Vogeltjesdans?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:25 schreef markxx1985 het volgende:
vogel dans hoe ist met de boterhamies????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef jpg97 het volgende:
Ik zie hier geen brood in, eerlijk gezegdEr is een reden voor waarom die 'grap' nog niet gemaakt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want to buy update!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef Class het volgende:
Waarom kies je voor brood? Waarschijnlijk zullen beide helften niet beschimmelen maar gewoon uitdrogen
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij schimmelt brood alleen wanneer het in een zak zit en droogt het erbuiten gewoon uit.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Schimmel treedt op bij vochtige plekken. Dus je zou het brood buiten moeten leggen of in de garage.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef R0N1N het volgende:
Boterham(men) met boter & kaas in een boterham zakje(s) stoppen. Met een dag of 3 zit er schimmel op. Althans ... als ik m'n brood weer eens vergeet op te eten komt het meestal na een dag of 3 beschimmeld uit m'n rugzak![]()
Maar zoals al gezegd, voor schimmelvorming is vocht nodig. De boel in een zakje doen is daarvoor de oplossing. Nu droogt het alleen maar uit.
Ook de voorgestelde groente & fruit werkt prima, maar ook die kun je zo laten uitdrogen, zonder schimmel. Ook daar is een zakje de oplossing. Dan moet je overigens niet b.v. 2 appels gaan vergelijken, want die gaan daadwerkelijk niet tegelijk schimmelen. Beter snij je 1 appel doormidden, en dan de ene helft wel en de andere niet behandelen. Nog beter, laat het doen door een ander (het snijden en verpakken, zelfs het wegleggen) en behandel alleen die ene helft, om uit te sluiten dat je niet perongeluk de onbehandelde helft 'besmet' o.i.d.
Misschien omdat het niet in een zakje zit. Wordt het alleen keihard?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze zijn nog steeds gelijk aan elkaar. Dat is toch niet normaal dat brood na twee weken nog niet beschimmelt?:{
Er is geen misschien aan. Tenzij het brood op een zeer vochtige plek zou liggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien omdat het niet in een zakje zit. Wordt het alleen keihard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |