ik ook stiekemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh haha. Nou ik vind het nog geweldig knap!
Het nadeel daarvan vind ik dat je dan weer zit met je gedraaide kleding en je die heupband weer los moet maken om hem weer vast te zetten...quote:
Dat klopt. Maar zo kan Niels er niet afvallen, die doet heel eng als ik jouw methode probeer (en hij vindt het nog minder fijn dan).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het nadeel daarvan vind ik dat je dan weer zit met je gedraaide kleding en je die heupband weer los moet maken om hem weer vast te zetten...
Ik heb dat borstkoordje er niet bij zitten. Is dat los te bestellen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef Webkim het volgende:
Met name mannen vinden gekruiste banden fijn. Veel vrouwen vinden dat oncomfortabel over hun borsten zitten en kiezen met een mei tai voor rechtstreeks onder de armen door naar achteren, twisten of een chestbelt.
Met de Bondolino is eigenlijk sowieso gelijk onder de armen door naar achteren raadzaam, anders kan je de lusjes voor het borstkoordje niet gebruiken.
t_igger is 1.63 en zeer tenger en kan met de boba prima dragen, de lilliputi drager kon zelfs nog strakker en zat naar zijn idee nog beter bij zijn kleine postuur.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Rubey het volgende:
Ik had me voor L. geboren was altijd voorgenomen haar te gaan dragen naar aanleiding van dit leuke topic. Het is er alleen nooit van gekomen, achteraf was het voor L. waarschijnlijk wel heel goed geweest gezien haar verborgen reflux. Bij een volgend kindje wil ik het dan ook wel heel graag proberen.
Naar aanleiding van jullie enthousiaste Manduco en Boba verhalen zou ik L. nu ook heel graag gaan dragen. Ook zij wil niet lang meer in de wagen zitten omdat ze graag wil lopen. Ik hoop dat het dragen ons wat meer vrijheid geeft.
Nu is L. met haar 16 maanden 78 cm en nog geen 9 kilo. Ikzelf ben 1.65 en tenger gebouwd. Ik wil graag een ergonomische drager zoals de Manduco en Boba, wat zou dan volgens jullie de beste keus zijn?
Die heb ik ook, hij is echt zo mooi!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef Pvoesss het volgende:
k heb een bondolino gekocht![]()
Ik vind het zoooo irritant dat ik bij de opvang geen knoopruimte heb.
En het maakt het halen en brengen een stuk lastiger.
Het is de paarse geworden![]()
[ afbeelding ]
Oeeeeh paarsquote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef Pvoesss het volgende:
k heb een bondolino gekocht![]()
Ik vind het zoooo irritant dat ik bij de opvang geen knoopruimte heb.
En het maakt het halen en brengen een stuk lastiger.
Het is de paarse geworden![]()
[ afbeelding ]
Ik vind doeken fijnerquote:Op maandag 7 maart 2011 09:14 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Oeeeeh paars![]()
![]()
Nee, ik moet eerst de doek uitproberen, dan pas andere draagmethodes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, klinkt wel logisch jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:48 schreef Pvoesss het volgende:
Hij bevalt echt heel goed. Ik vind hem heerlijk.
Niet zo fijn als een doek maar een goede gedeelde 2eplek met mijn boba
Knopen kan wel het is bij de babygroep alleen heel erg klein.
Er is geen knoop plek zonder 3 ouders en 2 baby's er bij mee te knopen of dat ze op mijn doek staan.
Ik ergerde me er echt heel erg aan.![]()
En X. die wil altijd als ze me heeft gespot snel naar huis dus dat ging allemaal gewoon niet samen.
Plus hij kan het niet waarderen als ik de baan over zijn hoofd doe.
De bondolino kan ik het slaapkapje omhoog doen met steun maar kan die toch vrijer bewegen en ik makkelijker thuis komen met X en fiets.
Doodeng vind ik datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik zag van ochtend een moeder met kind in een Babybjornfaceforward
en op de fiets
![]()
Eens! Maar als ik val terwijl ik met haar op mijn rug loop, is er hetzelfde risico. Maar ik snap je punt goed hoor!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:01 schreef octopussy het volgende:
Ze raden niet voor niets aan om je kind een helmpje op de zetten op de fiets, ook in een stoeltje. Alleen jammer dat er nog zo weinig helmpjes zijn voor babyhoofden.
En Orea, de kans dat je zelf je kind plet is toch echt een stuk groter met de doek dan in het stoeltje.
Heb je toevallig een kleurechte actiefoto van de groene?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:35 schreef Orea het volgende:
Mrien, wij hebben de groene, is echt een mooie groene kleur! Alhoewel ik die zwarte met dat printje wel heel erg mooi vind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |