abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94018437
Ja... -O- Folia gaat ook weg.. ik moet echt keuzes maken...
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:51:52 #162
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_94019193
Mot die rooie pfau ook weg? O-).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_94019399
Hahaha dat is de granat die is rond de 250 euro waard. Gaat vast niet weg
De wijnrot is nog gewoon te koop die is maar 130 ongeveer.

Ik heb nu 4 pfau's de 5e is onderweg en de 6e komt waarschijnlijk ook binnenkort. :+
pi_94019510
Misschien wel Kim! :D Heb nu die in het Ecru onderweg, als die mooier is mag de rode pfau weg.. Al is M. het er niet zo mee eens :')
  zaterdag 12 maart 2011 @ 22:02:23 #165
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_94019608
Welke maat is ie?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_94019959
omg?? echt ik dacht dat je helemaal van de rode pfau was :D

Ik belde gister met de mededeling dat er weer een ecru pfau uit was.
Mijn moeder zei nou kopen dan je bent toch zo gek van die beesten.
Dus ik gekocht, en vanavond belde ik dat ik misschien nog een pfau had door ruil.
Mijn moeder zei direct ooh doen en dan je schelpen weg ja _O-

Mijn moeder is het helemaal met me eens dat de pauwen de mooiste doeken zijn die er zijn _O-

Bij X. had ze nog zo iets doe nou niet al die doeken zonde joh.
Nu roept ze ook net zo hard ach je hebt nog 2 jaar draagplezier O+
pi_94021083
Hoe bevalt je Bondolino eigenlijk pvoesss? Vind je het wat na een weekje in gebruik?
Ik vroeg me trouwens af waarom je op de opvang niet kon knopen, dat was toch de reden voor de bondolino aanschaf?
pi_94021662
Hij bevalt echt heel goed. Ik vind hem heerlijk.
Niet zo fijn als een doek maar een goede gedeelde 2eplek met mijn boba :D

Knopen kan wel het is bij de babygroep alleen heel erg klein.
Er is geen knoop plek zonder 3 ouders en 2 baby's er bij mee te knopen of dat ze op mijn doek staan.
Ik ergerde me er echt heel erg aan. :@
En X. die wil altijd als ze me heeft gespot snel naar huis dus dat ging allemaal gewoon niet samen.

Plus hij kan het niet waarderen als ik de baan over zijn hoofd doe.
De bondolino kan ik het slaapkapje omhoog doen met steun maar kan die toch vrijer bewegen en ik makkelijker thuis komen met X en fiets.
pi_94022306
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:48 schreef Pvoesss het volgende:
Hij bevalt echt heel goed. Ik vind hem heerlijk.
Niet zo fijn als een doek maar een goede gedeelde 2eplek met mijn boba :D

Knopen kan wel het is bij de babygroep alleen heel erg klein.
Er is geen knoop plek zonder 3 ouders en 2 baby's er bij mee te knopen of dat ze op mijn doek staan.
Ik ergerde me er echt heel erg aan. :@
En X. die wil altijd als ze me heeft gespot snel naar huis dus dat ging allemaal gewoon niet samen.

Plus hij kan het niet waarderen als ik de baan over zijn hoofd doe.
De bondolino kan ik het slaapkapje omhoog doen met steun maar kan die toch vrijer bewegen en ik makkelijker thuis komen met X en fiets.
Ah oke, klinkt wel logisch ja :)
Ik hoop er snel ook 1 te hebben, lijkt me ook gewoon handig voor buiten over jas. Jas en doek is niet echt handige combi met een gladde jas

Ik twijfel tussen deze:

of deze

De eerste vind ik mooier denk ik, maar zwart is wel heel zwart..

[ Bericht 6% gewijzigd door mrien op 12-03-2011 23:09:53 ]
pi_94022975
Ik zag van ochtend een moeder met kind in een Babybjorn :X faceforward :X en op de fiets :X

:|W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94023423
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik zag van ochtend een moeder met kind in een Babybjorn :X faceforward :X en op de fiets :X

:|W
Doodeng vind ik dat
Ik heb 1x een heel klein stukje met Lotte gefietst in de manduca op m'n rug toen ik geen zitje had. Ik heb het denk ik 2 meter volgehouden en ben verder gaan lopen, vond het veel te eng en te gevaarlijk

Ow en face forward :X
pi_94025123
Ik vind fietsen met doek ook wel gevaarlijk idee.
Ik loop nu maar ik durf wel te fietsen. Ik moet met de fiets naar werk.
En door een tunnel waar geen bakfiets of fietskar doorheen kan (trap op en af)
Maar dan op mijn buik waar ik hem kan zien. En mijn stuur zit zo ver van ons af dat ik op en af kan stappen zonder dat we klem zitten. ( X mag niet meer voorop met haar gewicht)

En ik ben omver gereden met X. voorin in het zitje en dat is echt net zo gevaarlijk imho,
ik heb echt moeite moeten doen om me onder haar te gooien toen we omvielen.
Dat lijkt me met een doek dan toch makkelijker te fixen.

Al ben ik nog wel tegen. Maar nu ik er 2 heb snap ik het wel beter :@
pi_94036443
Ik heb Leia nu wel in de Manduca op mijn rug naar de opvang.. stukje van 5 minuten. Gaat prima. Fietspaden zijn hier gescheiden van de autoweg en het is nu niet glad..Brommers moeten tegenwoordig ook op de weg hier, dus die kom ik ook niet tegen..

Ze mag nog niet in het zitje en de fietskar moet ik eerst nog op zoek naar een peuterschaal.

In de winter of wanneer ik tussen de auto's zou moeten fietsen zou ik het niet doen. Maar voor nu gaat het prima, en over een poosje mag ze gewoon in het zitje, dus dan is het opgelost.

Mrien, wij hebben de groene, is echt een mooie groene kleur! Alhoewel ik die zwarte met dat printje wel heel erg mooi vind!
pi_94036647
Lieve schatten, doe het alstublieft niet! Ik heb gezien hoe het ging bij een vriendin die haar kindje meenam in de doek op de fiets. Ze ging onderuit (door een heel lullig dingetje notabene) en de kleine heeft een week in het ziekenhuis gelegen met een schedelbreuk en vocht in zijn hersens.
pi_94036684
En dat was niet gebeurd als de kleine in een zitje had gezeten? Als ik goed naar het zitje kijk, als Leia daarin zit en ik ga onderuit zal haar hoofd de grond ook raken... harder nog, dan wanneer ik eronder zit...
pi_94036694
Ja maar ik ken precies hetzelfde horror verhaal met een voorzitje.
En ik heb zelf gezien hoe lastig het is om bij mijn kind te komen als het voorop zit en je valt.

Ik ben van mening dat fietsen met een kindje altijd super gevaarlijk is. :Y
En ik ben nog geen veilige manier tegen gekomen.
pi_94036725
Ze raden niet voor niets aan om je kind een helmpje op de zetten op de fiets, ook in een stoeltje. Alleen jammer dat er nog zo weinig helmpjes zijn voor babyhoofden.

En Orea, de kans dat je zelf je kind plet is toch echt een stuk groter met de doek dan in het stoeltje.
pi_94037149
ik mag ook weer, ik mag ook weer \O/
pi_94037171
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:01 schreef octopussy het volgende:
Ze raden niet voor niets aan om je kind een helmpje op de zetten op de fiets, ook in een stoeltje. Alleen jammer dat er nog zo weinig helmpjes zijn voor babyhoofden.

En Orea, de kans dat je zelf je kind plet is toch echt een stuk groter met de doek dan in het stoeltje.
Eens! Maar als ik val terwijl ik met haar op mijn rug loop, is er hetzelfde risico. Maar ik snap je punt goed hoor!

KD O+
pi_94037212
Ja, cool he! Eens kijken of er flink veel nieuws bijgekomen is t afgelopen jaar :)
er komt iig een manduca voor Elin en een doek (of 5 ) voor Polleke
pi_94037313
jammer dat die Tina's zo lelijk zijn, ik had een naamdoek wel grappig gevonden :P
en die sprudel en selters, jugh :{
Klatschmohn en indio burgund vink wel leuk
pi_94037324
Er is heel veel bijgekomen :D

Burgund is vrij dun.. en ja de Schrek doeken :D vreselijk.. net zoals de Tina's :P
pi_94037352
Auguri Gemelli! die kleur is fantastisch, ik houd alleen niet zo van jacquard

maarrr ik ben net verliefd geworden..

TEVIOT

ik moet, wie heeft er actiepics?
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2011 @ 10:41:46 #184
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_94037363
Ik verheug me alweer op Kleurdoos draagfoto's :) En Pvoesss, post binnenkort eens een review van al je pauwen alstjeblieft!

Teviot heb ik, geweldige doek! En zoek ook eens naar de doeken van Kokadi, lekker knal en anders.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_94037371
Denk dat er bij de buren wel genoeg actiepics zijn :)
pi_94037442
ik vind het D & V forum Crap, zoekfunctie e.d en de tijd die je moet wachten.

maar heb al even een teviot door google gesmeten en i like.
Daarbij komt Pollewop in t midden van de herfst, dus wat wol kunnen we wel gebruiken
pi_94037507
Omg maar de tina's diedragen lekker :9~ :9~
Teviot is op sommige plekken in de aanbieding kd :)
pi_94037882
bij Didy zelfs!

ben op een ebay Teviot aan t bieden.. denk dat ik elin er ook nog wel af en toe in kan sjouwen..
pi_94041363
Had je al je doeken verkocht dan kd?

Heeft iemand dat lijstje wat trek je aan in de doek bij welke temperatuur nog? Kan hem niet meer vinden
pi_94044369
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik mag ook weer, ik mag ook weer \O/
*O* *O* *O*
Hardloper.
IG @webkim
pi_94045858
jeeej

en idd Mrien ik had alles verkocht, elin kon ik niet meer dragen, kreeg er blauwe plekken van omdat ik geen vet had.. maar daar gaat nogal verandering in komen
  zondag 13 maart 2011 @ 22:43:19 #192
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_94073279
Ik heb vandaag onze eerste draagdoek besteld, een Didymos Jack. Omdat ik er als papa ook mee wil lopen, hebben we gekozen voor een kleurstelling die niet enorm vrouwelijk is. Hij wordt morgen verstuurd, dus ik ben enorm benieuwd hoe het eruit ziet als hij er is. Alleen jammer dat we nog geen kind hebben voor er in (nog 10 weekjes wachten!)
pi_94081513
Wat leuk Chevalric, daar ga je ongetwijfeld heel veel plezier van hebben! :Y
pi_94081768
idd leuk, een draagpaps O+

ik ben er helemaal uit, Teviot komt hier zeker :)!
pi_94085150
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 09:35 schreef Orea het volgende:
Mrien, wij hebben de groene, is echt een mooie groene kleur! Alhoewel ik die zwarte met dat printje wel heel erg mooi vind!
Heb je toevallig een kleurechte actiefoto van de groene?
pi_94085720
Vers van de pers :+ Kun je hier iets mee?

pi_94085819
Zeker! Thx! Hij staat jullie goed. Denk dat deze kleur wel de voorkeur heeft.
pi_94103700
Ik wilde ook deze kleur tot ik zag dat het slaapkapje veel lichter was dan het klittenband.
Ik erger me aan het kleurverschil :')
pi_94103954
Wat een mooie en lieve foto Orea. Gisteren heeft N Ilse voor t eerst gedragen in de bondolino. Hij vond het in het begin eng: " zit ze wel stevig dan?" "moet ik haar echt niet vasthouden?"
Uiteindelijk vond hij het echt heel leuk! O+

Vanaf wanneer moet eigenlijk dat dingetje met die knoop vast? Ik zie dat jij hem vast hebt.
*poef* nu is het weg
pi_94104128
Als het niet meer van knie tot knie zit zonder :)
pi_94104331
dank je! Dan zal ik de volgende keer even opletten hoe het zit.
*poef* nu is het weg
pi_94108141
Dames! Ik wil beeb 2 weer lekker gaan dragen, net zoals Lotte vanaf dag 2 in de draagdoek hing. Maar aangezien het nu niet alleen leuk en gezellig is, maar ook noodzaak (Lotte loopt nog niet goed genoeg om de kinderwagen permanent voor de babz te laten zijn) en papa niet zo'n fan is van knopen + hulp nodig heeft, zoeken we een drager die vanaf dag 1 kan, stoer is, makkelijk in gebruik. Hij is wel goed getrained, want hij zei meteen "maar die zijn toch heel slecht?!" (Ik zeurde altijd tegen 'm over de tokkies bij ons ind e buurt met babybjorn + baby + sigaret :P)

Een vriendin van mij heeft een manduca, maar die vind ik zelf niet heel erg prettig dragen (wellicht ook omdat hij niet helemaal op mij is afgesteld natuurlijk...). Wat raden jullie aan?
Lotte!
Noah!
pi_94108452
De bondolino! (Die orea hierboven showt) dat is de enige drager die je vanaf dag 1 kan gebruiken begreep ik onlangs
pi_94108564
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef mrien het volgende:
De bondolino! (Die orea hierboven showt) dat is de enige drager die je vanaf dag 1 kan gebruiken begreep ik onlangs
werkt dat gewoon met gespjes enzo?
Lotte!
Noah!
pi_94109787
Bondolino werkt met banden die je moet knopen! Gewoon omdoen en een knoop erin maken, foolproof :P Dus hij zit altijd bij iedereen meteen goed, zonder afstellen :) hij is inderdaad vanaf dag 1 geschikt. Dat zou met een Manduca ook moeten kunnen, maar die vind ik pas fijn dragen sinds Leia een maand of 5/6 is! (en was ze fijner en kleiner geweest dan nog niet)
pi_94109971
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Orea het volgende:
Bondolino werkt met banden die je moet knopen! Gewoon omdoen en een knoop erin maken, foolproof :P Dus hij zit altijd bij iedereen meteen goed, zonder afstellen :) hij is inderdaad vanaf dag 1 geschikt. Dat zou met een Manduca ook moeten kunnen, maar die vind ik pas fijn dragen sinds Leia een maand of 5/6 is! (en was ze fijner en kleiner geweest dan nog niet)
Webkim stuurde me net een link van de Hoppediz site, met een filmpje erop. Dat ziet er inderdaad uit alsof mijn knoopkneusje het ook gaat snappen ;)

Ik ga het 'm eens laten zien morgen. De drager komt er voornamelijk voor hem, dus hij moet het er wel mee eens zijn (en anders koop ik 'm gewoon en praat het 'm aan. Hij heeft Lotte ook wel eens gedragen, in een roze gestreepte doek :o )
Lotte!
Noah!
  maandag 14 maart 2011 @ 21:11:08 #207
100412 mefke79
komt goed!
pi_94114324
Beco met babyinzet mag toch ook vanaf dag 1? Niet dat ik dat geprobeerd heb, hier zit er alleen een dreumes in...

Even een andere vraag. Ik heb mijn bykay tricot doek uitgeleend aan de buurvrouw. Kindje is van begin december en blijkt op het randje te zitten van wel of niet behandelen van de heupjes ivm dysplasie. Kan je met een tricotdoek ook de beentjes buiten de doek dragen of is het voor dit kindje net zo goed om in de kikkerhouding te dragen? Ze is vrij sterk in haar nek, dus ik verwacht dat het niet lang duurt voor ze in de MT kan (die ik ook nog twee heb en nu toch niet gebruik), maar ja, tot die tijd....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 14 maart 2011 @ 21:13:03 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94114454
Mefke, pm groof even.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:14:26 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_94114556
oja, Tico, thanks, was ik even vergeten...
pi_94120210
Ja, met een tricot kan je ook met beentjes buiten de doek dragen. Staat als het goed is ook in de handleiding :)
pi_94132523
Hoi meiden. Ik heb een noob-vraagje.. Ik ben 20 wk zwanger en heb een mooie tricot slen over kunnen nemen. Maar die is wel tweedehands, dus ik zou hem graag wassen. Kan dat, en hoe? Er zit geen label op namelijk en jullie zijn zo ervaren :)

Kan niet wachten tot ik mijn beebje kan gaan dragen :D
pi_94132835
Ik was alles met ecover fijn wasmiddel.
Maar elke andere vloeibaar wasmiddel is prima voor tricot slen.

Pas als je duurdere wollen, linnen, zijde doeken hebt maakt het pas echt erg uit hoe je wast.
Verder is voor de normale doeken gewoon vloeibaar wasmiddel prima.
pi_94132950
Oke dankje :) Was bang voor krimpgevaar ofzo.. Maar ik ga nu richting wasmachine!
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 12:30:29 #214
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_94137839
Beentjes liefst altijd uit de doek dragen, ook bij de tricot doek. Het allerbelangrijkste is dat de beentjes gehoekt zijn en het achterwerk lager dan de knietjes zit. Spreiding is goed, maar bij vermoeden van heupdysplasie ondergeschikt, dus dan niet overdrijven en/of forceren.
Als er vragen zijn over de combi dragen en heupdysplasie kun je ook altijd contact met mij opnemen, ik weet er behoorlijk veel van af ;)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_94144427
Er loopt er hier in huis eentje heel parmantig met haar poppendoek en tinky winky in de doek rond.
Ow..ondertussen is tinky er alweer uit en zit haar pop erin O+
pi_94146368
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef Macka66 het volgende:
Beentjes liefst altijd uit de doek dragen, ook bij de tricot doek. Het allerbelangrijkste is dat de beentjes gehoekt zijn en het achterwerk lager dan de knietjes zit. Spreiding is goed, maar bij vermoeden van heupdysplasie ondergeschikt, dus dan niet overdrijven en/of forceren.
Als er vragen zijn over de combi dragen en heupdysplasie kun je ook altijd contact met mij opnemen, ik weet er behoorlijk veel van af ;)
dit geldt ook voor prematuurkindjes is mij verteld. vooral niet forceren met spreiden, wel goed hoeken. prematuurkindjes zijn namelijk minder buigzaam dan a terme kindjes omdat die niet de krapte in de baarmoeder gehad hebben ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94147648
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef WupWup het volgende:
Hoe komt dat eigenlijk, dat je het met een ssc minder lang volhoudt? Is dat omdat kind niet zo tegen je aangeplakt zit, of zit t m in de schouders of ligt het nog ergens anders aan?
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef Pvoesss het volgende:
De schouders. Met een boba lukt het me wel trouwens op de rug.
Euh, dat heb ik ook. Na een uur of 2, en dan altijd links :? Terwijl de bondolino wel recht zit, en zij dus ook.
Dat weerhoudt me er wel van om haar echt lang te dragen, en dat vind ik jammer eigenlijk..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_94188702
Momenteel zitten 2 collega's in Ghana en ik krijg net een mailtje met een foto waarvan 1 van de 2 een kindje op de rug heeft in torso O+ Zo leuk!
pi_94198478
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef Morretje het volgende:

Euh, dat heb ik ook. Na een uur of 2, en dan altijd links :? Terwijl de bondolino wel recht zit, en zij dus ook.
Dat weerhoudt me er wel van om haar echt lang te dragen, en dat vind ik jammer eigenlijk..
Stom he, ik kan ook niet echt vinden waar het aan ligt. :?

Leuk wupwup :D
pi_94206625
Hoi

Nou ik heb me hier iets ingelezen maar er staat zoveel info :o en te weinig tijd om alles goed te lezen dus vandaar leek het me makkelijk om hier ff bij de experts te informeren.

Ik ben niet echt een persoon voor doeken ofzo en ik vind het ook eng.
Maar........nu is J. erg onrustig de gehele dag door, kan zijn rust niet echt pakken, ook niet ingebakerd ofzo en ik kom dus niet meer echt aan veel dingen toe zeg maar, dus nu zit ik er toch aan te denken om hem bij me te nemen d.m.v. een doek/zak.

Ik xzie door de doeken en zakken en dragers de goede niet meer.
Er zit ook veel prijsverschil in en alleen een doek dat is dus niet aan mij besteed.

Die bondolino lijkt me op zich wel wat, wat ik er zo van zie is die ook redelijk "safe" vast te maken.
zijn er nog andere alternatieven waar je niet te gekke stunts ofzo voor uit hoeft te halen en welke ook goed is voor de houding van het kindje?

Mn broertje heeft een babybjorn draagzak maar daar kunnen ze vlgs mij niet zo knus in zitten dan dat ik hier op de foto's zie.

Thx alvast

[ Bericht 3% gewijzigd door het-is-mij op 16-03-2011 19:53:35 ]
pi_94206924
hoe oud is je kleintje het-is-mij?
pi_94207036
7,5 wk
pi_94207646
zoals je ziet zijn er best veel mogelijkheden. ik heb hier nog een rekbare (van draagdoek.nl) liggen die ik niet meer gebruik. die mag je best lenen om te proberen. pm maar als je dat wat lijkt ;)
pi_94208038
Das lief van je maar ik ben zo onhandig en dat lijkt me zo eng dat knopen vandaar dat me een wat meer kant en klaar ding wat meer trekt vandaar dat ik tijdens mn zoektocht op de bondolino uitkwam.
Maar heb verder dus totaal geen ervaringen met doeken ofzo dus dacht vraag t hier ff.
Wie weet dat iemand me wat anders aan zou raden of adviseren wat ik over t hoofd heb gezien of niet aan gedacht heb omdat ik er geen ervaring mee heb.
pi_94208167
Bij babybij.nl kan je twee weken een bondolino lenen voor 6 euro. Wellicht een idee om 'm eens uit te kunnen proberen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94208290
De bondolino is heel prettig het-is-mij. Simpel om te doen en draagt fijn en stevig. Je kunt hem vanaf dag 1 gebruiken, andere dragers vaak rond 4 maanden pas
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:11:40 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_94208364
het-is-mij, wat DML zegt: gewoon even wat lenen bij babybij, ze zitten in de buurt, dus je zou em kunnen gaan halen en dan kan je nog uitleg vragen. Ik heb mijn doek uitgeleend, anders had je em mogen lenen, de Beco heb ik helaas zelf nog nodig.
pi_94208519
@ dml,Ow das een goeie tip!
Ja ik wil ee best voor betalen maar vind t te veel geld voor een miskoop.

Had op die site gekeken maar over lenen heen gelezen,laten we t op vermoeidheid houden ;-)

@ mrien,moet idd makkelijk zijn.
Las dat je ze ook.best lang kunt gebruiken,ook voordeel.
pi_94211962
Ik met mijn 392749 doeken die ik al heb gehad ben helemaal gevallen voor de Bondolino.
Vandaag liep ik buiten en dacht ik huhhh ik draag met de bondolino.. :o :o
Terwijl ik die alleen had gekocht voor het snelle gebruik en ik ging vandaag langer weg.
Ik vind hem erg fijn.

Ik heb een hekel aan SSC,s omdat die met mijn figuur vaak niet goed af te stellen zijn. (op de boba na.
En ik hoor goede dingen over de liliputti maar die ken ik niet)
En de bondolino kan je heerlijk afstellen :Y O+ O+

Ik zeg doen! :Y
pi_94212210
Ik lees er goede verhalen over.
Ik riep altijd dat ik er niet mee ging lopen maar hoe meer ik erover lees.....hoe handiger t.me lijkt.

De marsupi lijkt er ook wel wat op,zit .op foon dus morgen t verschil tussen die twee ff uitzoeken.

Thx iig
pi_94215498
De marsupi kan je eigenlijk bijna niet afstellen.

Maar hij is er dus in verschillende maten en de banden hebben dus niet zoveel ruimte om aan te passen.
Zelfde met de schouderbanden. Ook klittenband en daardoor kan je die dus niet afstellen.
Je kan ze dus plakken op 1 plek en als het niet goed zit kan je er niet veel aan doen.

De bondolino heeft ook een heupband met klittenband maar die is helemaal klittenband daardoor is hij makkelijk uitwisselbaar tussen personenen goed af te stellen en Marsupi heeft maten.

Plus het slaapkapje van de Marsupi is redelijk stijf en wederom niet af te stellen ;)
pi_94215743
je hebt iets met slaapkapjes he pvoesss ;)
pi_94215943
Oké duidelijk,thx.
Dat zijn idd dingen die ik zo niet kan zien/weet,prijsverschil moet natuurlijk ergens in zitten.
Ga er denk ik ff een lenen bij babybij.
pi_94226399
Na er een nachtje over te hebben wakker gelegen dankzij beeb ;-) had ik tijd om mn zoektocht in draagdoekenwereld te vervolgen.......en ga maar eens langs bij naturebabies,kwam erachter dat die zo ong.om de hoek zitten en ook de bondolino hebben.
Word vervolgd,thx iig tot nu toe
pi_94226793
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 07:04 schreef het-is-mij het volgende:
Na er een nachtje over te hebben wakker gelegen dankzij beeb ;-) had ik tijd om mn zoektocht in draagdoekenwereld te vervolgen.......en ga maar eens langs bij naturebabies,kwam erachter dat die zo ong.om de hoek zitten en ook de bondolino hebben.
Word vervolgd,thx iig tot nu toe
Dat komt vast goed bij Petra (naturebabies)!
pi_94245103
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Stom he, ik kan ook niet echt vinden waar het aan ligt. :?

Leuk wupwup :D
Ik draag mijn mup alleen maar op m'n rug, 8,5 kilo is te zwaar voorop :+ Maar ik heb vandaag de banden toch maar eens gekruist, ipv met het touwtje met elkaar verbinden. Dat zit stukken beter op m'n schouders, maar het is maar goed dat ik niet zo'n grote boezem heb.. :Y)
Ga zaterdag met m'n mams Martiniplaza in Groningen onveilig maken, daar is een beurs. Ik dacht er eerst aan om de buggy voor het eerst te gebruiken, maar ik denk dat ik het toch maar zonder doe en alleen de Bondolino mee neem. Ze is al zo snel overprikkelt, dat lijkt me in de buggy alleen maar sneller gebeuren.
pi_94245822
Ik draag gerust 14,5 kilo op mijn buik hoor :D :+
pi_94246688
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Echt? Met een doek dan?
pi_94253005
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ook! :Y ^O^ Alleen zitten onze hoofden elkaar wel soms wat in de weg. Hebben jullie daar geen last van Pvoesss?
pi_94255477
Ja wel met een doek.
Jawel groofsken maar daar zijn we beide zo aan gewend dat het niet echt uit maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')