Dat komt vast goed bij Petra (naturebabies)!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:04 schreef het-is-mij het volgende:
Na er een nachtje over te hebben wakker gelegen dankzij beeb ;-) had ik tijd om mn zoektocht in draagdoekenwereld te vervolgen.......en ga maar eens langs bij naturebabies,kwam erachter dat die zo ong.om de hoek zitten en ook de bondolino hebben.
Word vervolgd,thx iig tot nu toe
Ik draag mijn mup alleen maar op m'n rug, 8,5 kilo is te zwaar vooropquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Stom he, ik kan ook niet echt vinden waar het aan ligt.![]()
Leuk wupwup
Echt? Met een doek dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik draag gerust 14,5 kilo op mijn buik hoor![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik draag gerust 14,5 kilo op mijn buik hoor![]()
Vraag Petra bij Naturebabies naar de Storchenwiege Carrier, die is ook heel geschikt voor kleintjes. (En verder is de Loopix ook geschikt, maar -nog- niet bij Petra.)quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:04 schreef het-is-mij het volgende:
Na er een nachtje over te hebben wakker gelegen dankzij beeb ;-) had ik tijd om mn zoektocht in draagdoekenwereld te vervolgen.......en ga maar eens langs bij naturebabies,kwam erachter dat die zo ong.om de hoek zitten en ook de bondolino hebben.
Word vervolgd,thx iig tot nu toe
Ik kan je genoeg mannendoeken opnoemen indien nodig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:50 schreef Chevalric het volgende:
Dit soort topics zijn toch wel redelijk een vrouwending, maar ik vraag me wel af of ik nou straks een uitzondering ben als ik als man met de kleine in een doek ga lopen, of dat jullie partners dat ook doen? Of geven mannen toch meer de voorkeur aan andere carriers, zoals de Bondolino of de Baby Bjorn.
Het probleem met de draagdoeken vind ik vooral dat de kleuren vaak wel heel erg op vrouwen gericht zijn. Gelukkig hebben wij nu een doek gekocht die gewoon mooi bordeauxrood/zwart van kleur is, zodat ik er ook nog met enig fatsoen mee kan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |