Webkim stuurde me net een link van de Hoppediz site, met een filmpje erop. Dat ziet er inderdaad uit alsof mijn knoopkneusje het ook gaat snappenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Orea het volgende:
Bondolino werkt met banden die je moet knopen! Gewoon omdoen en een knoop erin maken, foolproofDus hij zit altijd bij iedereen meteen goed, zonder afstellen
hij is inderdaad vanaf dag 1 geschikt. Dat zou met een Manduca ook moeten kunnen, maar die vind ik pas fijn dragen sinds Leia een maand of 5/6 is! (en was ze fijner en kleiner geweest dan nog niet)
dit geldt ook voor prematuurkindjes is mij verteld. vooral niet forceren met spreiden, wel goed hoeken. prematuurkindjes zijn namelijk minder buigzaam dan a terme kindjes omdat die niet de krapte in de baarmoeder gehad hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef Macka66 het volgende:
Beentjes liefst altijd uit de doek dragen, ook bij de tricot doek. Het allerbelangrijkste is dat de beentjes gehoekt zijn en het achterwerk lager dan de knietjes zit. Spreiding is goed, maar bij vermoeden van heupdysplasie ondergeschikt, dus dan niet overdrijven en/of forceren.
Als er vragen zijn over de combi dragen en heupdysplasie kun je ook altijd contact met mij opnemen, ik weet er behoorlijk veel van af
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef WupWup het volgende:
Hoe komt dat eigenlijk, dat je het met een ssc minder lang volhoudt? Is dat omdat kind niet zo tegen je aangeplakt zit, of zit t m in de schouders of ligt het nog ergens anders aan?
Euh, dat heb ik ook. Na een uur of 2, en dan altijd linksquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef Pvoesss het volgende:
De schouders. Met een boba lukt het me wel trouwens op de rug.
Stom he, ik kan ook niet echt vinden waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef Morretje het volgende:
Euh, dat heb ik ook. Na een uur of 2, en dan altijd linksTerwijl de bondolino wel recht zit, en zij dus ook.
Dat weerhoudt me er wel van om haar echt lang te dragen, en dat vind ik jammer eigenlijk..
Dat komt vast goed bij Petra (naturebabies)!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:04 schreef het-is-mij het volgende:
Na er een nachtje over te hebben wakker gelegen dankzij beeb ;-) had ik tijd om mn zoektocht in draagdoekenwereld te vervolgen.......en ga maar eens langs bij naturebabies,kwam erachter dat die zo ong.om de hoek zitten en ook de bondolino hebben.
Word vervolgd,thx iig tot nu toe
Ik draag mijn mup alleen maar op m'n rug, 8,5 kilo is te zwaar vooropquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Stom he, ik kan ook niet echt vinden waar het aan ligt.![]()
Leuk wupwup
Echt? Met een doek dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik draag gerust 14,5 kilo op mijn buik hoor![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik draag gerust 14,5 kilo op mijn buik hoor![]()
Vraag Petra bij Naturebabies naar de Storchenwiege Carrier, die is ook heel geschikt voor kleintjes. (En verder is de Loopix ook geschikt, maar -nog- niet bij Petra.)quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:04 schreef het-is-mij het volgende:
Na er een nachtje over te hebben wakker gelegen dankzij beeb ;-) had ik tijd om mn zoektocht in draagdoekenwereld te vervolgen.......en ga maar eens langs bij naturebabies,kwam erachter dat die zo ong.om de hoek zitten en ook de bondolino hebben.
Word vervolgd,thx iig tot nu toe
Ik kan je genoeg mannendoeken opnoemen indien nodig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:50 schreef Chevalric het volgende:
Dit soort topics zijn toch wel redelijk een vrouwending, maar ik vraag me wel af of ik nou straks een uitzondering ben als ik als man met de kleine in een doek ga lopen, of dat jullie partners dat ook doen? Of geven mannen toch meer de voorkeur aan andere carriers, zoals de Bondolino of de Baby Bjorn.
Het probleem met de draagdoeken vind ik vooral dat de kleuren vaak wel heel erg op vrouwen gericht zijn. Gelukkig hebben wij nu een doek gekocht die gewoon mooi bordeauxrood/zwart van kleur is, zodat ik er ook nog met enig fatsoen mee kan lopen.
Die hebben wij gelukkig gekregen want ik denk dat het ding misschien 10x gebruikt isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Chevalric het volgende:
Al zullen we de kinderwagen ook moeten gaan gebruiken, want anders is het zonde van het geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |