ARM. niet lichaam.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:56 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Sleutelbenen wel, want dat is niet vies om te zien als het er geen inham bij zit. Ellebogen kijk ik niet naar.
[..]
Die zaten gisteren gewoon nog op die pic van je arm.
Dat is toch een onderdeel van het figuur of niet dan? Je tekent ook geen vierkant zonder lijntje.quote:
Kom niet bijdehand doen, je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat is toch een onderdeel van het figuur of niet dan? Je tekent ook geen vierkant zonder lijntje.
Nu ook nog mij de schuld geven. Fraai zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom niet bijdehand doen, je weet wat ik bedoel.
Dat moet jij weten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:00 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die gelijk op de man speelt als iemand iets zegt wat me niet zint.
Patricia Paay had ook niets aan haar lichaam laten doen, want haar BORSTEN horen niet bij haar lichaam.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat is toch een onderdeel van het figuur of niet dan? Je tekent ook geen vierkant zonder lijntje.
Hopelijk heb je er iets van opgestoken.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk heb je er iets van opgestoken.
Ik moet helemaal niets, vriend!quote:
Niet mijn probleem, vriend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets, vriend!
Ze heeft ook een Chinese navel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
wtf die linker heeft haar onder der navel
Dat mijne rv, is een buiksnor/streepje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
wtf die linker heeft haar onder der navel
Dan weet ik waar ik niet heen gaquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De rechter woont in Den Bosch....
ok rechts valt dus afquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ze zijn bevriend met meneer driehoek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb mijn chicks liever lang.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Alle 3 niet zo florissant.
Omdat het moet, de middelste. Kleinste + beste lichaam.
Die kerel is fucking dik denk ik. Zo lang doet hij over 6,3 kilometerquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:15 schreef Chai het volgende:
hahaha
's Ochtens niet uit me bed kunnen komen.
quote:
Dan kies ik de rechter welquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Alle 3 niet zo florissant.
Omdat het moet, de middelste. Kleinste + beste lichaam.
Die rechter alsof ze tegen een muur is gelopen met haar lip/neusquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan kies ik de rechter wel. Die middelste heeft zo'n strakgetrokken hoofd lijkt het.
Dan snap ik dat wel. Maar zelf lange meisjes zijn nog een goeie paar cm kleiner dan mij, zelfs als ze hakken dragen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:33 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ben zelf ook niet zo groot. Ziet er zo lomp uit.
fipo!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
De poster hieronder moet me een erotische massage met happy ending geven.
Was ik maar langquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan snap ik dat wel. Maar zelf lange meisjes zijn nog een goeie paar cm kleiner dan mij, zelfs als ze hakken dragen.
ik kom wel in drag ok?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een meisje, maar, vooruit.
Tsja, liever iemand die tegen die muur is aangelopen dan dit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Die rechter alsof ze tegen een muur is gelopen met haar lip/neus
Iemand met denkvermogen. Één knap meisje voor je mening.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die niet de rechter kiezen.
Volledig de weg kwijt.
Mensen die niet jouw pingen als iemand ze pest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die niet de rechter kiezen.
Volledig de weg kwijt.
Wow serieus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Die kerel is fucking dik denk ik. Zo lang doet hij over 6,3 kilometer.
[..]
Net alsof jij überspange chicks niet zou doen als ze nog warm zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef Salatrel het volgende:
chriz doet alles met een hartslag. en soms zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |