Oh leuk, TS is prikkelbaar!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Godverdomme neem het niet te letterlijk, dat is een fucking schatting
Bekend symptoom van slaaptekort... vroeger naar bed TSquote:
Ja TS, misschien kan je moeder je 'helpen' om eerder te slapen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Bekend symptoom van slaaptekort... vroeger naar bed TS
Ben je goddomme ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:59 schreef Mempex0 het volgende:
Sub Klacht : Vanwege me imago schat iedereen me nu als een emo/gameverslaafde/onverzorgde fag![]()
Door voor te lezen natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Ja TS, misschien kan je moeder je 'helpen' om eerder te slapen!
Ik heb me ooit 1 keer afgetrokken op mezelf, true story.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef Chai het volgende:
Moeders die zeggen: 'Kom je fucking bed uit.'
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Ik heb me ooit 1 keer afgetrokken op mezelf, true story.
Maar 1 keer maar, en ik was er achteraf niet trots op.![]()
_! Ik moest niet lachen
_!
okquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
_! Ik moest niet lachen
_!
[..]
_! Ik moest niet lachen
_!
[..]
_! Ik moest niet lachen
_!
Godverdefuckingaids kijk naar die ondertitel van CHAI, zijn jullie zo dom? Gelijk bashen gvdquote:
Hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
_! Ik moest niet lachen
_!
Je bedoelt die quote van LAMON in mijn sig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Godverdefuckingaids kijk naar die ondertitel van CHAI, zijn jullie zo dom? Gelijk bashen gvd
Je bedoelt onderschrift.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Godverdefuckingaids kijk naar die ondertitel van CHAI, zijn jullie zo dom? Gelijk bashen gvd
Aan de andere kant heb je geen last meer maar is dat niet zonder want de wereld is immers groot, en als je meer levenservaring hebt worden dingen veel makkelijker en duidelijkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef Mozy het volgende:
Ik en de andere psychiaters hebben overlegd, en we zijn tot de conclusie gekomen dat de enige mogelijkheid die voor jou nog open staat is zelfmoord. Veel succes ermee.
Volle 3 kwartier hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:23 schreef DutchSpike het volgende:
Ik lekker twee á 3 minuten fietsen. <'3
Gastjes uit mijn klas moeten ook drie kwartier fietsen vanuit Rijen naar Tilburg.quote:
^quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:35 schreef Penisbaard het volgende:
Minder naar die metal van je luisteren en minder naar die anime van je kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |