Vind k niet zo leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:32 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Pokeren en/of dobbelen.
[..]
Zou het je slopen als jij erachter komt dat hij iemand anders mooier vindt dan jij?
Dobbelen is mexxenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:36 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Pokeren en dobbelen.
Behalve mexxen.
1. Maak een nieuw e-mailadres aan.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:39 schreef Strandrove het volgende:
[..]
1. Maak een nieuw e-mailadres aan.
2. Ga naar het gastenboek van Kindertent.
3. Voeg alle e-mailadressen toe die erin staan.
4. Ga chatten met minderjarige meisjes.
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Kun je wel veel e-vriendinnen krijgen. Die zijn toch allemaal wanhopig.
Dat je daar misbruik van kunt makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:46 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen
Nee, jouwe is huis tuin en keuken. Ik wil een raskat.quote:
Ik eet goed. Ik ben goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef Gridlok het volgende:
Je bent wat je eet, sommige dagen eet ik niks.
Zo eentje die altijd buiten zwerft?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jouwe is huis tuin en keuken. Ik wil een raskat.
De andere dagen een pizza slice of een beetje chips.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef Gridlok het volgende:
Dat is juist de clue, vriendquote:
ok vrindquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:10 schreef Strandrove het volgende:
Ik heb ontdekt dat Mozy de reïncarnatie is van een voetballer. Bert Konterman om precies te zijn.
[..]
Dat is juist de clue, vriend.
je liegt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:10 schreef Strandrove het volgende:
Ik heb ontdekt dat Mozy de reïncarnatie is van een voetballer. Bert Konterman om precies te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je liegt!Oh ja, klopt. Nou ja, ze delen een interesse als je zijn achternaam moet geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, waar draait de soap zelf omquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef BobbyB het volgende:
Filemon trapt GTST-sterren op teentjeswat een huillies.
wat nou sterrenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef BobbyB het volgende:
quote:
Sowieso, gtst.quote:
Caroline is nog steeds een hottiequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik stem niet, omdat ik me niet met politiek bezig houd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh yeah!
Wie gaat er stemmen met zijn stempas?
Ik ga denk ik wel, maar ik weet nog niet op wie ik moet stemmen.
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh yeah!
Wie gaat er stemmen met zijn stempas?
Ik ga denk ik wel, maar ik weet nog niet op wie ik moet stemmen.
En dat is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2 maart, maar het is voor de provinciale staten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |