Ik stap op iemand af door het uiterlijk en gedrag. Als ze voor de rest ook leuk in elkaar zit dan vervaagd het uiterlijk wel en telt het innerlijk toch wel iets meer. No hate.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Mozy het volgende:
Waarom let iedereen op het uiterlijk, het gaat puur en alleen om het innerlijk hoor.
Wat?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Mozy het volgende:
Waarom let iedereen op het uiterlijk, het gaat puur en alleen om het innerlijk hoor.
Ik ben eigenlijk ook een zeug, maar Mozy houdt wel van mij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Mozy het volgende:
Akkoord man. Dan heb je een punt (pun intended)quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik iemand erdoor zou afwijzen als ze voor de rest leuk is, maar als ik mag kiezen tussen 'gladde' heupen en 'puntige' heupen en het zijn voor de rest allebei meisjes. Dan kies ik voor degene met 'gladde' heupen.
superXmacho?quote:
Minder bruin, en jij hebt een paar moedervlekken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb dit figuur wel een beetje denk ik.
Ik dacht dat ze weg wasquote:
FIGUUR staat er. Oh en op mijn romp heb ik amper moedervlekken dus kom niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Minder bruin, en jij hebt een paar moedervlekken.
Nee, dan Taylor Momsenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef wise het volgende:
stel je bent vader/moeder en je dochter gaat naar het schoolfeest en ze komt zo beneden
[ afbeelding ]
Mooi figuur dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb dit figuur wel een beetje denk ik.
Ook geen vooraanzicht en ook geen achteraanzicht. Jij hebt mij nog nooit anders gezien dan in kleding. Dus wat bazel je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oké, zal wel kloppen dan. Ik heb nooit een zijaanzicht van je gezien in bikini.
Hou je mond Sokquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef secondewijzer het volgende:
Wat loop je weer de dramaqueen uit te hangen wd
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een zeug, maar Mozy houdt wel van mij.
Daar zeg ik toch niets over? Je maakt er gewoon iets van wat jij zelf wilt hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook geen vooraanzicht en ook geen achteraanzicht. Jij hebt mij nog nooit anders gezien dan in kleding. Dus wat bazel je?
Je komt met moedervlekken op mijn lichaam. Beunhaas, je hebt me nog nooit gezien, dus verzin geen dingen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch niets over? Je maakt er gewoon iets van wat jij zelf wilt hè.
Of knieën.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Chai het volgende:
PV mogen van jou ellebogen, sleutenbeenderen etc ook niet uitsteken.
Sleutelbenen wel, want dat is niet vies om te zien als het er geen inham bij zit. Ellebogen kijk ik niet naarquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Chai het volgende:
PV mogen van jou ellebogen, sleutenbeenderen etc ook niet uitsteken.
Let ik niet opquote:
Die zaten gisteren gewoon nog op die pic van je arm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je komt met moedervlekken op mijn lichaam. Beunhaas, je hebt me nog nooit gezien, dus verzin geen dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |