Ja klopt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Caroline is nog steeds een hottie
Volgens Chris heb ik gisteren een look-a-like van jou geraakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt.mooie vrouw is dat.
Volgens Chris ben ik een negerin.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:55 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Volgens Chris heb ik gisteren een look-a-like van jou geraakt.
Hoeft ook niet want ze lijkt niet op me. Ik ben uniek bitches.quote:
Ze is 16. Ik laat haar in haar waarde.quote:
Twee druppels waterquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ze lijkt niet op me. Ik ben uniek bitches.
one of a kindquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ze lijkt niet op me. Ik ben uniek bitches.
Ze houdt van BBC's, dan zit ze bij mij beter dan bij jou. Weet je zelf ook.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:09 schreef Strandrove het volgende:
Als iedereen uniek was, dan zou uniek niet meer bestaan. Denk daar maar eens over na.
ik heb BBC 1 t/m 4 BBC world en BBC newsquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:09 schreef Strandrove het volgende:
Als iedereen uniek was, dan zou uniek niet meer bestaan. Denk daar maar eens over na.
[..]
Ze houdt van BBC's, dan zit ze bij mij beter dan bij jou. Weet je zelf ook.
Oké, jij wint.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb BBC 1 t/m 4 BBC world en BBC news
Wat voor tats heb je nu danquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef Gridlok het volgende:
tevens wil ik nog steeds nieuwe tatt, zat te denken Virgin Maria te tekenen en dan haar hoofd beetje fucked up maken ofzo.
Big black cocks?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:09 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ze houdt van BBC's, dan zit ze bij mij beter dan bij jou. Weet je zelf ook.
Zonde... ondanks je verkankerde innerlijk heb je wel een mooi hoofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
als mijn ouders het ooit in hun hoofd halen mij op te geven voor all you need is love, schiet ik me door mn kop
Aan welke verre liefde zou je gekoppeld moeten worden dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
als mijn ouders het ooit in hun hoofd halen mij op te geven voor all you need is love, schiet ik me door mn kop
Waarom denk je dat je me kent?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde... ondanks je verkankerde innerlijk heb je wel een mooi hoofd.
Gaat jou niks aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Aan welke verre liefde zou je gekoppeld moeten worden dan?
waarom zouden ze dat doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zou dat stiekem best leuk vinden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |