Moet ik ook even doen, ik zet hem eigenlijk altijd zelf op 700 of 800.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik zag geen verschil met mijn 600MHz pandora(ik heb hem trouwens standaard op 800MHz staan tegenwoordig)
nice, maar het valt me op dat er ineens veel meer toetsen op zitten, terwijl ons alfabet hetzelfde is gebleven (naar mijn weten)...quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het er goed uitzien... er is ook bevestigd dat de tech voor deze iCP2 gebruikt gaat worden voor de toekomstige pandora2
waarschijnlijk wat functie toetsen enzo... er wordt nog hard over de layout gedebatteerd... op de pandora zitten op bijna alle toetsen 3 functies (zonder, met shift, met functie) dus daar kunnen ze er al wat van verliezen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nice, maar het valt me op dat er ineens veel meer toetsen op zitten, terwijl ons alfabet hetzelfde is gebleven (naar mijn weten)...![]()
of gaan ze de ctrl-alt-linux toets toevoegen?
http://www.kickstarter.co(...)en-source-controllerquote:Op maandag 3 september 2012 18:43 schreef Roolio het volgende:
Wow, dat laatste plaatje.., als dat goed werkt zou dat dus een goed alternatief zijn voor de hardware keyboard-telefoon. Die worden nu nauwelijks meer gemaakt, dan zou dit natuurlijk ideaal zijn.
Nadeel is dat het natuurlijk nooit zo goed wordt als een geïntegreerd ontworpen toetsenbord, voordeel is dat je veel meer keuze hebt wat hardware betreft!
Is dat Wesnoth echt zo tof? Ik heb hem nog ongespeeld staan namelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk kan hier dus melden dat world of goo goed werkt... verder heb ik nog niks geprobeerd... en ik ben in de zesde campaign van wesnoth bezig
Ja wesnoth is erg leuk...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat Wesnoth echt zo tof? Ik heb hem nog ongespeeld staan namelijk
quote:
Die van mij ook al een tijdje (lees 1 weekquote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn OP ligt al maanden op mijn bureau niks te doen
Het is een beetje stil de laatste update is nog suppersaxxon v1,52 maar die update is van 17 october.quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef djkoelkast het volgende:
Eerst mijn retrozolder in orde maken tussen kerst en oud & nieuw en dan kan ik ook mijn OP weer eens oppakken. Is er al weer eens een update? Want ook dat heb ik niet bijgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |