quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef poqpoq het volgende:
Vooral die Grietje Ottens. Kan het mens niet uitstaan.
nee die is om ver gegooidtquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:22 schreef trovey het volgende:
Ik heb blijkbaar wat gemist vandaag/vanavondwant ik snap de grap niet.
![]()
Penisbaard serieus nemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:40 schreef GeileKip het volgende:
TS kan meedoen aan de wedstrijd de meeste spelfout in één alinea.
TS wint geheid,
ga terug naar school.
Rustig
De zus van Gerry Ottens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef afcajos het volgende:
Iemand. Leg de grap uit. Het is vast grappig. Wie de neuk is Hans Ottens.
Secondewijzer woont in een probleemwijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef secondewijzer het volgende:
Even zonder grappen, dat huis is van onze buren, 50 meter verderop ofzo
Hmm, laat ik eens kijken... Zo'n 8 keer per jaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef secondewijzer het volgende:
Maar wel gezellig
Hoevaak bbqen jullie met de hele buurt? Precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Penisbaard is een internet though guy.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Jij bent eckt grappig man.
Je moeder ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Penisbaard is een internet though guy.
-> PTA.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Zwappel het volgende:
[..]
OT: Wat voor uitlaat lag er onder de Golf 3?
Mission accomplished!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Jouw UI!! Heel mooi, maar ik vind 'm eng
gehehehe ik lig helemaal dubbelquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef GGMM het volgende:
gegooidt
//edit: oh, het is een Penisbaard-topic.
xD XD!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
gehehehe ik lig helemaal dubbel:D:D
Helemaal niet.quote:
Whehe waarom?quote:
Kan gebeuren, het is je vergeven.quote:
THANKS!!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan gebeuren, het is je vergeven.
Geen dank, ik wilde niet dat je verdrietig zou worden.quote:
Onder welke steen heb jij gelegen? Hans Ottens natuurlijk!quote:
Ik ben NIEUW hier. Weet je wat dat betekent?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Hans Ottens natuurlijk!
quote:nieuw bijv.naamw.Uitspraak: [niw]
1) wat nog niet lang bestaat Voorbeeld: `een nieuwe versie van een softwarepakket`
Antoniem: oud
gloednieuw (heel erg nieuw)
2) wat iets vervangt Voorbeelden: `Ons nieuwe huis is vijftig jaar oud.`,
`Heeft ze alweer een nieuwe vriend?`
Bovenstaande informatie is afkomstig van Kernerman Dictionaries meer info
Onderstaande informatie is samengesteld uit diverse bronnen. Herhalingen en/of tegenstellingen kunnen het gevolg zijn.
Spelling
Correct gespeld: 'nieuw' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.
Spreekwoorden en zegswijzen
oude wijn in nieuwe zakken (=de zaken zijn anders gepresenteerd, maar niet wezenlijk veranderd.)
oude schoenen wegwerpen voor men nieuwe heeft (=het onzekere voor het zekere nemen)
nieuwsgierig aagje (=iemand die over vanalles weten wil waar die niets mee te maken heeft)
nieuwe messen snijden scherp (=met iets (iemand) nieuws is het aangenaam werken)
nieuwe heren nieuwe wetten (=nieuwe bazen vaardigen ook nieuwe regels uit)
Toon alle 15 spreekwoorden die nieuw bevatten
Intensiveringen
Hoe kun je met nieuw een ander begrip versterken?
als nieuw
Hoe kun je nieuw krachtiger uitdrukken?
brandnieuw; fabrieksnieuw; fonkelnagelnieuw; fonkelnieuw; gloednieuw; hagelnieuw; nagelnieuw; spiksplinternieuw; splinternieuw;
Deze woorden beginnen met nieuw:
Nieuw-Amsterdam Nieuw-Caledonië Nieuw-Caledoniër Nieuw-Caledonisch Nieuw-Grieks Nieuw-Guinees Nieuw-Zeelander Nieuw-Zeelands nieuwbakken nieuwbekeerde nieuwbouw nieuweling nieuwelingen nieuwemaan nieuwerwets nieuwheid nieuwigheid Nieuwjaar nieuwjaarsavond nieuwjaarsbrief
Toon alle woorden die beginnen met nieuw
Deze woorden eindigen op nieuw:
benieuw fonkelnieuw gloednieuw hagelnieuw hernieuw nagelnieuw opnieuw oud-en-nieuw overnieuw spiksplinternieuw splinternieuw vernieuw
Toon alle woorden die eindigen op nieuw
Synoniemen
aankomend ander groen hedendaags neo nieuwbakken onervaren ongekend
5 definities op Encyclo
1) Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bijvoegelijk naamwoord] en [bijwoord] (-er, -st), [tegenstelling] van oud), ongebrui...
2) [bijvoeglijk naamwoord] wat nog niet lang bestaat of nog niet gebruikt is vb:ik heb nieuwe kleren aan tegenstellin...
3) fris, groen, modern, onbekend, onervaren, ongebruikt, ongeoefend, recent, vers bijkomend nieuwigheid...
4) recentelijk gemaakt. recentelijk ontdekt. huidige. onderscheidt nieuwere namen van oudere. in originele s...
5) 1) Aankomend 2) Aflossen 3) Ander 4) Benieuwd 5) Fris 6) Genezen 7) Groen 8) Hedendaags 9) Is vertegenwoordigd 10) Jong ...
Vraag dan ook niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef MuVo het volgende:
[..]
Ik ben NIEUW hier. Weet je wat dat betekent?
[..]
Heet het hier vraagbaak? Nee, hè?quote:
Wel Klaagbak...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heet het hier vraagbaak? Nee, hè?
Dat jij zo dom bent om dat te moeten googlen, wil niet zeggen dat ik het niet weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef MuVo het volgende:
[..]
Ik ben NIEUW hier. Weet je wat dat betekent?
[..]
Dat is dus voor klachten inderdaad, niet voor vragen.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is dus voor klachten inderdaad, niet voor vragen.
Wedergekeerd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef fonsoy het volgende:
Ja, wanneer komt PB nou terug? We missen hem.
Ik had het over TS, helder licht.quote:
In mei ergens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik had het over TS, helder licht.
Jammer dat het nu niet meer op te zoeken is in het banmeldtopic
ik toch ook mongol.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik had het over TS, helder licht.
Jammer dat het nu niet meer op te zoeken is in het banmeldtopic
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
ik toch ook mongol.
PB is wedergekeerd in ieders hart man.
JIJ ONDERSCHAT TS!quote:
Ha ha, jij bent niet bekend met het fenomeen Penisbaard.quote:Op zondag 3 april 2011 11:13 schreef wiebelstront het volgende:
TS, ik denk dat je beter een cursus spellen kan gaan doen. het is 'mijn' en niet 'myn', en het is 'gooit' en niet gooidt en zo kan ik nog wel een paar dingen bedenken.
Harde troll ditquote:Op zondag 3 april 2011 11:13 schreef wiebelstront het volgende:
TS, ik denk dat je beter een cursus spellen kan gaan doen. het is 'mijn' en niet 'myn', en het is 'gooit' en niet gooidt en zo kan ik nog wel een paar dingen bedenken.
ik ben ook baas, met mijn iPod Touch 4G 32GBquote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ha ha, jij bent niet bekend met het fenomeen Penisbaard.![]()
Penisbaard is niet voor niets een baas op FOK!Hij is uiterst intelligent en taalgevoelig en jij begrijpt zijn stijl niet.
Penisbaard is van uitzonderlijke hoge klasse en daarom onbegrepen. Penisbaard is de Eindbaaz, il capo di tutti capi!
Serieus man, haal je neus uit zijn reet.quote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Penisbaard is niet voor niets een baas op FOK!Hij is uiterst intelligent en taalgevoelig en jij begrijpt zijn stijl niet.
Penisbaard is van uitzonderlijke hoge klasse en daarom onbegrepen. Penisbaard is de Eindbaaz, il capo di tutti capi!
jmmr dat je niet die status verdient :Squote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |