abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:34:16 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_94335112
Ha, Ha, wat een sukkels he, net een tokkie die met bierflessen loopt te gooien naar spelende kinderen
Maak dan een echte raket en gooi die op haifa of Tel Aviv, het enige dat ze nu krijgen is een stevig pakslaag, stomme sukkels
En dan gaan ze zeker weer in de lucht lopen te schieten de idioten

quote:
Hamas vuurt tientallen raketten op Israël

Palestijnse militanten in de Gazastrook hebben zaterdag meer dan vijftig raketten op Israël afgevuurd. Het is het grootste spervuur in twee jaar. Twee Israëliërs raakten lichtgewond.

Bij tegenaanvallen van Israël kwam één Hamasmilitant om het leven en raakten vier burgers gewond. Dat maakte een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid in de Gazastrook bekend.

Het geweld komt op een moment dat er steeds luider om verzoening tussen de door het Westen gesteunde Palestijnse president Mahmoud Abbas en zijn rivalen van Hamas wordt geroepen. Abbas wil voor de herfst erkenning van de Verenigde Naties voor een Palestijnse staat en probeert daar momenteel wereldwijd steun voor te vergaren. De interne strijd maakt de stichting van een eigen staat echter moeilijker en staat nieuwe vredesgesprekken met Israël in de weg.

De Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Avigdor Lieberman heeft gezegd een klacht bij de VN in te zullen dienen vanwege de raketaanvallen van zaterdag.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94336580
Hamas is als het kleine ratje dat die Casey had aangevallen :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94336673
Meer dan vijftig raketten en 2 lichtgewonden :')

Wat een n00bs
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:44:28 #4
323876 michaelmoore
pi_94337384
volstrekt nutteloos , net als het befaamde in de lucht schieten en onder veel gejoel met grafkisten lopen te slepen.
hersenloze en redeloze mensen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94337524
FAIL
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_94346077
nou wat een nieuws hoor dit gebeurt elke dag daar ga toch ook geen nieuws posten dat Nederlanders in winkel staan te dringen voor uitverkoop van gstar broeken
pi_94367353
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef Athlon64x het volgende:
nou wat een nieuws hoor dit gebeurt elke dag daar ga toch ook geen nieuws posten dat Nederlanders in winkel staan te dringen voor uitverkoop van gstar broeken
Ach gut jongen. Komt het nieuws je niet goed uit en moet het dan maar onder het kleed? Vies.

quote:
Het is het grootste spervuur in twee jaar
  zondag 20 maart 2011 @ 11:52:32 #8
323876 michaelmoore
pi_94368848
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ach gut jongen. Komt het nieuws je niet goed uit en moet het dan maar onder het kleed? Vies.

[..]

nou wat die jongens doen is symboolpolitiek het afschieten van grote rotjes, en dan dit geknoei met luid in de lucht geschiet gaan vieren, en dan krijgen ze als enig resultaat weer een pak slaag, omdat er toch een paar kleine kinderen geraakt zijn.
pi_94369024
het waren geen rakette maar mortieren ;)
pi_94369108
Pff, gaat nergens over. Maar verzet zal er altijd blijven hoewel deze babyraketjes niet zoveel zin hebben natuurlijk :{
  zondag 20 maart 2011 @ 12:01:50 #11
323876 michaelmoore
pi_94369158
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef C_N het volgende:
het waren geen rakette maar mortieren ;)
weet jij het weer beter??

quote:
(Novum/AP) - Palestijnse militanten in de Gazastrook hebben zaterdag meer dan vijftig raketten op Israël afgevuurd. Het is het grootste spervuur in twee jaar. Twee Israëliërs raakten lichtgewond.
pi_94370056
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

weet jij het weer beter??

[..]

sorry maar het waren toch echt mortieren.,ik kan er niet meer van maken .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4044337,00.html

http://news.yahoo.com/s/a(...)_israel_palestinians;_ylt=Aub..q.qFz3YIVmt0T90s7MLewgF;_ylu=X3oDMTJ0aDJzNmIxBGFzc2V0A2FwLzIwMTEwMzE5L21sX2lzcmFlbF9wYWxlc3RpbmlhbnMEcG9zAzE1BHNlYwN5bl9wYWdpbmF0ZV9zdW1tYXJ5X2xpc3QEc2xrA2hhbWFzZmlyZXNkbw--

sorry O-)
en bij mijn eigen waarneming waren het mortieren .........................
wat fotos als elustratie

en een emmertje met mortier vleugeltjes van de mortieren

[ Bericht 17% gewijzigd door C_N op 20-03-2011 12:49:24 ]
  zondag 20 maart 2011 @ 13:37:19 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_94372550
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef Niles-Crane het volgende:
Pff, gaat nergens over. Maar verzet zal er altijd blijven hoewel deze babyraketjes niet zoveel zin hebben natuurlijk :{
denk toch dat als je er een op je kop krijgt het wel zeer doet. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 20 maart 2011 @ 13:42:51 #14
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94372789
Dan maar hoopvol wachten op:

"Israel schiet duizenden raketten op Gaza".
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94372984
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef Niles-Crane het volgende:
Babyraketjes of niet; veel schade of niet, het blijft een daad van agressie waarop met nog meer agressie gereageerd zal worden.

Als jij mij bekogeld met kiezelsteentjes moet je niet raar opkijken als ik je op een gegeven moment neer sla en een paar rotschoppen geef. Zelfde verhaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_94373268
twee mortieren afgevuurd op Israel een half uur geleden .
2 mortar shells fired towards Israel from northern Gaza
Published: 03.20.11, 14:29 / Israel News

share
Two mortar shells were fired from the north of the Gaza Strip towards Israel. One of the shells landed inside Palestinian territory, while the other exploded next to a kibbutz in the Sha'ar Henegev Regional Council. In both cases no one was injured, and no damage was caused. (Shmulik Hadad)
pi_94373848
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
Dan maar hoopvol wachten op:

"Israel schiet duizenden raketten op Gaza".
Nou, hoopvol ben ik niet. Je gunt niemand een pak slaag van het Israëlische leger ;) Maar als dan de anti-Israël meute weer begint te huilen over het onrecht(waar zijn ze trouwens nu?), dan kan ik de verleiding tot het plaatsen van een linkje naar dit topic waarschijnlijk niet weerstaan...
pi_94375760
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

[..]

eerlijk gezegd boeit mij dat hele Israel en Palestijnen mij niks maar goed laat die premetieve zand kruipers elkaar maar uitroeien dan is er nog kans op vrede
pi_94376116
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Babyraketjes of niet; veel schade of niet, het blijft een daad van agressie waarop met nog meer agressie gereageerd zal worden.

Als jij mij bekogeld met kiezelsteentjes moet je niet raar opkijken als ik je op een gegeven moment neer sla en een paar rotschoppen geef. Zelfde verhaal.
Is ook zo en zeker met de situatie in het hele land nu ligt het moeilijk. Palestina heeft beloofd geen geweld meer te gebruiken, dus dit soort initiatieven komen uit een geheel andere hoek. Bovendien beschikt Israel over veel groter materieel om iets terug te doen ;)
pi_94376143
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:34 schreef michaelmoore het volgende:
Ha, Ha, wat een sukkels he, net een tokkie die met bierflessen loopt te gooien naar spelende kinderen
Maak dan een echte raket en gooi die op haifa of Tel Aviv, het enige dat ze nu krijgen is een stevig pakslaag, stomme sukkels
En dan gaan ze zeker weer in de lucht lopen te schieten de idioten
[ afbeelding ]

[..]

Ze worden onderdrukt..
pi_94376158
Het M-O en oorlog voeren :')

Israel is veruit het sterkste land. Accepteer dat gewoon en bouw je land op, zonder de machtige landen te pesten. Israel is geen naief W-Europa; Israel pikt het niet en slaat keihard terug.
pi_94376197
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef Zienswijze het volgende:
Het M-O en oorlog voeren :')

Israel is veruit het sterkste land. Accepteer dat gewoon en bouw je land op, zonder de machtige landen te pesten. Israel is geen naief W-Europa; Israel pikt het niet en slaat keihard terug.
Maar gelukkig hebben ze het land van de Palestijnen geheel gerechtvaardigd ingepikt ;)
pi_94376361
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Maar gelukkig hebben ze het land van de Palestijnen geheel gerechtvaardigd ingepikt ;)
De christenen en moslims hebben er (in het verleden) een sport van gemaakt om zoveel mogelijk joden te vervolgen. Gun ze ook een eigen land zonder vervolgd te worden. Zou jij het leuk vinden als jouw familie zou worden vervolgd en je kan nergens veilig naartoe vluchten?
  zondag 20 maart 2011 @ 15:25:11 #24
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94377298
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:04 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nou, hoopvol ben ik niet. Je gunt niemand een pak slaag van het Israëlische leger ;) Maar als dan de anti-Israël meute weer begint te huilen over het onrecht(waar zijn ze trouwens nu?), dan kan ik de verleiding tot het plaatsen van een linkje naar dit topic waarschijnlijk niet weerstaan...
Ja ach, Israel is gewoon het getreiter een keer spuugzat, terecht.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 20 maart 2011 @ 15:53:49 #25
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94378382
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

eerlijk gezegd boeit mij dat hele Israel en Palestijnen mij niks maar goed laat die premetieve zand kruipers elkaar maar uitroeien dan is er nog kans op vrede
Premetieve nog wel. Israel is het enige ontwikkelde land in die regio.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')