Ha ha, jij bent niet bekend met het fenomeen Penisbaard.quote:Op zondag 3 april 2011 11:13 schreef wiebelstront het volgende:
TS, ik denk dat je beter een cursus spellen kan gaan doen. het is 'mijn' en niet 'myn', en het is 'gooit' en niet gooidt en zo kan ik nog wel een paar dingen bedenken.
Harde troll ditquote:Op zondag 3 april 2011 11:13 schreef wiebelstront het volgende:
TS, ik denk dat je beter een cursus spellen kan gaan doen. het is 'mijn' en niet 'myn', en het is 'gooit' en niet gooidt en zo kan ik nog wel een paar dingen bedenken.
ik ben ook baas, met mijn iPod Touch 4G 32GBquote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ha ha, jij bent niet bekend met het fenomeen Penisbaard.![]()
Penisbaard is niet voor niets een baas op FOK!Hij is uiterst intelligent en taalgevoelig en jij begrijpt zijn stijl niet.
Penisbaard is van uitzonderlijke hoge klasse en daarom onbegrepen. Penisbaard is de Eindbaaz, il capo di tutti capi!
Serieus man, haal je neus uit zijn reet.quote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Penisbaard is niet voor niets een baas op FOK!Hij is uiterst intelligent en taalgevoelig en jij begrijpt zijn stijl niet.
Penisbaard is van uitzonderlijke hoge klasse en daarom onbegrepen. Penisbaard is de Eindbaaz, il capo di tutti capi!
jmmr dat je niet die status verdient :Squote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |