Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
ik had een drukke dag op m'n werk Klinkerbotsing
hihiquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik merkte het al.![]()
Lief.
Ohh oke!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ICT, applicatieconsultant bij een bedrijf in Almere
Kiek m shinen dang.quote:
Je staat in mijn zonlichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh oke!Werk je daar al lang?
[..]
Kiek m shinen dang.
Zoals misschien al duidelijk was, kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand durft meer iets te posten ofzo? :'D
Hoe was jullie dag?
Hoezo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zoals misschien al duidelijk was, kut
Fijn om te horen. Daar doe ik het voorquote:
Vind je het goed dat ik voor je school sta?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo?Nee, ik heb het topic niet helemaal bijgehouden net.
[..]
Fijn om te horen. Daar doe ik het voor
Morgen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik voor je school sta?
Alleen als je zo'n gave tattoo hebt.quote:
Maar ik wel! bedrijfuitjes zijn tof!quote:
Kon ik maar dansen!quote:
morgen zit ik op school tot 4:15quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Morgen?
[..]
Alleen als je zo'n gave tattoo hebt.
Laat je smilie het werk doen voor jequote:
Ah nee dan ben ik alllaaaang al naar huis. Vandaag en gisteren wel tot 5 uur op school gezetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
morgen zit ik op school tot 4:15
En vrijdag moet ik toets herkansen gaat em ook niet wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah nee dan ben ik alllaaaang al naar huis. Vandaag en gisteren wel tot 5 uur op school gezeten
Aangezien de SC titel tot voorkot Geen Reet Te Doen Op Je Werk was valt T wel mee. Ik ben iig 38quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
was ff elders....
ik werk al vrij lang bij m'n huidige werkgever....
Ben dan ook ouder dan de gemiddelde doelgroep hier op deze SC
En zaterdag meeten woeiwoei!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En vrijdag moet ik toets herkansen gaat em ook niet worden
Trustenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Waarom niet?quote:
Iets met onbekende mensen en ouderquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Geef ook maar geen antwoord, ben ik morgen toch vergeten
Ik doe me wel voor als een onzeker meisje van 12 die van pony's houd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iets met onbekende mensen en ouder
vergeet maar gauw
Vrijdag ben ik vrij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En vrijdag moet ik toets herkansen gaat em ook niet worden
Ik zag eens eentje met 1 hoorn maar ik was te laat met foto makenquote:
maar de meesten zijn toch 14-24 de laatste tijd I guessquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aangezien de SC titel tot voorkot Geen Reet Te Doen Op Je Werk was valt T wel mee. Ik ben iig 38
Geef is een rede waarom hij door zou moeten gaan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen
Waarom stop je met roken
Hij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geef is een rede waarom hij door zou moeten gaan?
HIJ!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geef is een rede waarom hij door zou moeten gaan?
Maar ik stop omdat ik het zat ben, en wil heel graag aan mijn conditie werken ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen
Waarom stop je met roken
ben je de hele dag weg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zeg even hoi zodat ik dit topic terug kan vinden vanavond
mwa nee maar heb om haf 1 examen en eerst stage dus ik ben er denk ik weer om kwart voor 5 ofzoquote:
ik rook niet, ben te zwaar en heb 0 conditiequote:Op donderdag 10 februari 2011 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik stop omdat ik het zat ben, en wil heel graag aan mijn conditie werken ....
Maar ik sport 3 keer in de weekquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik rook niet, ben te zwaar en heb 0 conditie
quote:
Ik zat er ook in inderdaad, toen werd ik opeens 80 kg..... toen ging ik al iets gezonder eten... ik wil graag lekker in mijn vel zitten en dat doe ik nu niet.. (naja der is wel al 10 kg van af! maar we zijn nog niet op het punt bereikt dat ik trots kan zijn op mezelf!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit in de situatie dat ik geen conditie he b en geen motivatie met sporten te starten, want geen energie etc etc
de bekende vicieuze cirkel
Goed bezigquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zat er ook in inderdaad, toen werd ik opeens 80 kg..... toen ging ik al iets gezonder eten... ik wil graag lekker in mijn vel zitten en dat doe ik nu niet.. (naja der is wel al 10 kg van af! maar we zijn nog niet op het punt bereikt dat ik trots kan zijn op mezelf!
Hallo nieuweling in dit topic.quote:
Stel jezelf eens voor, hup hup hup, NBT, ik en Koen willen weten wie je bentquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik post hier sinds gisteren. Meer vragen?![]()
Komt er ook een ontgroening?
wilde net zeggen, je hebt al een naamtopicquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik ben KB. Ik ben 19 jaar en en ik zit op de pabo en ik ga zo douchen en dit is een verkapt naamtopic.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik ben KB. Ik ben 19 jaar en en ik zit op de pabo en ik ga zo douchen en dit is een verkapt naamtopic.
Nee gewoon hoiquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Michhas wat bedoel je met die? Moet ik gaan?
Bang?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh ok bedankt, ik werd er een beetje bang van.
Nu douchen,
morguuh mdquote:
D'tjequote:
succes Huppelquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Anders ben je even aan het stoppen met roken
hihi, ja goed he!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Primaaaaa..... nog geen afkickverschijnselen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef tripack het volgende:
[..]
D'tje![]()
hoest met jouw deze morgen?
Goed zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
ERG late reactie, maar ik werd hier ff gestoordquote:
Ik drink al genoeg hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:45 schreef Koen66 het volgende:
anders ga je toch gewoon aan de drank ipv roken NBT
gud gudquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Primaaaaa..... nog geen afkickverschijnselen..
Omdat ik niet veel fok in mijn vrije tijd..quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww
Heb je nog niet dronken zien chatten
Jij ook alquote:
ohooo alleen Fokken in de baas z'n tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat ik niet veel fok in mijn vrije tijd..
Dan zijn er dingen die ze met haar vriend kan/wil doen. Die zijn veel leuker hoor dan FOK!kenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohooo alleen Fokken in de baas z'n tijd
naughty naughty
maar een weekend 's avonds laat chatsessie met drank is ook wel eens leuk
Dit dus, en jij ook al aan het stoppen? vandaag is mijn eerste dag!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn er dingen die ze met haar vriend kan/wil doen. Die zijn veel leuker hoor dan FOK!ken
Gisteravond om 22:23 uur stak ik mn laatste peuk opquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Dit dus, en jij ook al aan het stoppen? vandaag is mijn eerste dag!
Same herequote:Op donderdag 10 februari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal eerste wat ik doe 's ochtends is peuk opsteken
Mijn laatste was ook gister avond rond die tijd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteravond om 22:23 uur stak ik mn laatste peuk op![]()
Ik ben nu al 1 uur wakker en ik word serieus waar gek![]()
Normaal eerste wat ik doe 's ochtends is peuk opsteken
Het is zo andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same hereZonder peuk sta ik niet op
Jij hebt tenminste nog iets te doen vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn laatste was ook gister avond rond die tijd!
Toen ik was gestopt ging ik heel veel lolly's en salmiakballen eten, dingen waar je op kan sabbelen en kauwen, dat hielp wel enigzins.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog iets te doen vandaag.
Stel je voor je zit thuis op de bank, saai, verveling en geen peuk kunnen roken.
Gelukkig mag ik nu instanties bellen en bitchenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen ik was gestopt ging ik heel veel lolly's en salmiakballen eten, dingen waar je op kan sabbelen en kauwen, dat hielp wel enigzins.
Maar als je thuis zit en je hebt niks te doen is het inderdaad een stuk lastiger
Gooi het er allemaal maar uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik nu instanties bellen en bitchen
Komt goedquote:
Afkicken van FOK!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kan er niet meer tegenik begon jullie te missen
nee maar mn stagebegeleider wordt boos als iedereen op zn mobiel zit te kutten maar vanmiddag ben ik er al niet door examen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Afkicken van FOK!?
Het is nationale afkickdag hier volgens mij
Ach, even doorbikkelen jijquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar mn stagebegeleider wordt boos als iedereen op zn mobiel zit te kutten maar vanmiddag ben ik er al niet door examen.
Jullie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik ga jullie wel zaterdag zien dus dan overleef ik het wel
NBT en Merel maar die zijn er nu niet maar net wel dus zei ik jullie ipv zequote:
Gezellig tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Afkicken van FOK!?
Het is nationale afkickdag hier volgens mij
Ik wil een peukquote:
Serieus die peuk is nog het minst van allemaalquote:
Ik ben er wel..quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NBT en Merel maar die zijn er nu niet maar net wel dus zei ik jullie ipv ze
dan krijg je er weer een stikker bijquote:
wtf CCquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb ook nog niet gerookt, dit betekend dat we samen nog niet hebben gerookt en dus ook niet samen gaan roken omdat we niet roken. En dan ga je dat ook niet samen doen. En het is hier dood ja.
samengevat.. we roken allemaal vandaag nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb ook nog niet gerookt, dit betekend dat we samen nog niet hebben gerookt en dus ook niet samen gaan roken omdat we niet roken. En dan ga je dat ook niet samen doen. En het is hier dood ja.
Ikke welquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
samengevat.. we roken allemaal vandaag niet
Kom eens peuken brengen danquote:
How cute!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde even zeggen dat ik je steun door ook niet te roken
Kom op Mopje, volhouden!!quote:
Ik moet welquote:
jah ik doe ook mee...quote:
Nou enquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom er aan
Het zijn wel Gauloises dus ze kunnen hard inslaan
Neehoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik doe ook mee...![]()
of had ik dan minimaal 1 hijs moeten nemen??
quote:
Morguhquote:
Iedereen is aan het stoppen met rokenquote:
Het is een boefje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is aan het stoppen met roken![]()
Behalve michhas, die komt peuken brengen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is aan het stoppen met roken![]()
Behalve michhas, die komt peuken brengen
Ooohwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik rook nietmeestal alleen voor de gezelligheid ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:25 schreef Teal het volgende:
Was even pauze houden
Maar ben er weerNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje jammer welquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:25 schreef Teal het volgende:
Was even pauze houden
Maar ben er weerWas het lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer wel
[..]
Was het lekker?
Okequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kap nou maar met dat lullen over rokenhet is al moeilijk genoeg zonder gepraat erover
Zeker van genotenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer wel
[..]
Was het lekker?
Roken is zo lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kap nou maar met dat lullen over rokenhet is al moeilijk genoeg zonder gepraat erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Ik zag 2 beren, maar ze gingen weg, dus het wasberen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:28 schreef Michhas het volgende:
Dus jongens... Die wasberen hé?
Poe poe, nou nou.
LOLLLLLLquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar... ja maar... ik heb het heel erg nodig deze laatste paar dagen hoor
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Roken is zo lekker
ik zal jou rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik heb wel iets voor jequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut ja wat moet ik nu doen met mn zuigbehoefte
dikke zuigflats in de nek ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja hoop dat je het lekker vindt
quote:
Nee, daar bedank ik voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dikke zuigflats in de nek ....
Kan je deepthroath?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja hoop dat je het lekker vindt
En doe je ook nog aan slikkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
snel maar eens doen dan
wtf! denk eens niet door ... zuigtabletten ... sjeezzz stelletje smeerpoetsenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:42 schreef Teal het volgende:
[..]
En doe je ook nog aan slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:42 schreef Teal het volgende:
[..]
En doe je ook nog aan slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??
ja dus? Ik moet mijn frustraties eruit gooien voor ik examen hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
Het is nog geen 11:00 's ochtends hé
SFW wat voor jouw?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef madmuppet het volgende:
aaah...ik heb dus echt niets gemist ... gaat weer over sex...
ik ga weer ff werken ... sex is vies ...
Oh oke, doe je ding danquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dus? Ik moet mijn frustraties eruit gooien voor ik examen heb
Ik heb je gisteravond wel flink laten schrikken hé, dat je het ineens vies vindquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef madmuppet het volgende:
aaah...ik heb dus echt niets gemist ... gaat weer over sex...
ik ga weer ff werken ... sex is vies ...
nee ben meer van KPDquote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je gisteravond wel flink laten schrikken hé, dat je het ineens vies vind
topquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Awesome, geen vieze vlekken meer in mijn kleertjes![]()
zal de leeftijd zijnquote:
JA SORRY HOOR IK GEEF ONE THING AT A TIME OP. VRAAG ME NIET OM TE STOPPEN MET ROKEN EN MET DOORDENKEN!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:42 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wtf! denk eens niet door ... zuigtabletten ... sjeezzz stelletje smeerpoetsen
dat moet ik ook filmenquote:
Hahaquote:
Mij welquote:
...hhmmmzzz....wil je een zuigje van mijn sigaret dan ... ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA SORRY HOOR IK GEEF ONE THING AT A TIME OP. VRAAG ME NIET OM TE STOPPEN MET ROKEN EN MET DOORDENKEN!!
Gun me toch op zn minst iets
Nie meer doen ... kreeg hem niet meer omhoog... ik lag strak onder mijn dekens op mijn rug... te zweten ..en durfde mijn ogen niet dicht te doen ...quote:
Wtfquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:50 schreef Teal het volgende:
Vraagje aan de mannen:
Wie heeft het daar beneden kaal?
Moest mama toen een slaapliedje komen zingen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nie meer doen ... kreeg hem niet meer omhoog... ik lag strak onder mijn dekens op mijn rug... te zweten ..en durfde mijn ogen niet dicht te doen ...
ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:50 schreef Teal het volgende:
Vraagje aan de mannen:
Bijgewerkt. Niet helemaal kaal, dat vind ik echt geen gezichtquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:50 schreef Teal het volgende:
Vraagje aan de mannen:
Best lastig om je zak te scheren hé?quote:
QFTquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bijgewerkt. Niet helemaal kaal, dat vind ik echt geen gezicht
Ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:50 schreef Teal het volgende:
Vraagje aan de mannen:
dude... dat is toch normaal ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:50 schreef Teal het volgende:
Vraagje aan de mannen:
hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:51 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb liever een oerwoud
[..]
Jij bent geen man
Borst wordt geschoren, oksel wordt geschoren ... beneden wordt geschoren .. oow en de baard ... duur aan scheermesjes but its worth itquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:52 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
zekker geen gezicht als je verder wel nog haar hebt (benen borst etc,)
Ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beerquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:52 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
zekker geen gezicht als je verder wel nog haar hebt (benen borst etc,)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer
Maar dan moet je het echte elke avond bijhouden, want als die stoppels doorkomen gaat het jeuken als een gekquote:
naja dan kan het wel, maar je (of je vriendin) moet er van houdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:53 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Borst wordt geschoren, oksel wordt geschoren ... beneden wordt geschoren .. oow en de baard ... duur aan scheermesjes but its worth it
Ik heb 1 zo'n hele lange haar aan de zijkant van mijn lijf, hij is zielig want hij is helemaal alleenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer
ik dacht dat iedereen wel wist dat ik een vent ben en mn ballen scheerquote:
Haha maar je bent er te trots op om hem weg te halen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:56 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb 1 zo'n hele lange haar aan de zijkant van mijn lijf, hij is zielig want hij is helemaal alleen
elke avond ... nee man ... scheren ... dagje wachten ... scheren ... etc ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar dan moet je het echte elke avond bijhouden, want als die stoppels doorkomen gaat het jeuken als een gek
Vandaar ik voorkeur heb tot zeer kort bijgehouden maar niet kaal
Nee hoor, soms groeit het wat langer, maar zeker geen bos haar. Gewoon bijhouden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar dan moet je het echte elke avond bijhouden, want als die stoppels doorkomen gaat het jeuken als een gek
Vandaar ik voorkeur heb tot zeer kort bijgehouden maar niet kaal
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen wel wist dat ik een vent ben en mn ballen scheer
och en de eerste 3 keer jeukt het ... lekker krabben ... daarna voel je er niets meer vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor, soms groeit het wat langer, maar zeker geen bos haar. Gewoon bijhouden.
Vergeet het telkensquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha maar je bent er te trots op om hem weg te halen?
quote:
Maar jeukt welquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor, soms groeit het wat langer, maar zeker geen bos haar. Gewoon bijhouden.
nu heb ik een misvormt beeld van je ... ik dacht aan een lekker wijf elke keer ... maar nu zie ik een kerel voor me ...quote:
schaam jij je ervoor .. ?quote:
hahaha jammerrrrrquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nu heb ik een misvormt beeld van je ... ik dacht aan een lekker wijf elke keer ... maar nu zie ik een kerel voor me ...
dat klopt zekerquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je was altijd al gestoord hoor Koen
hoi en bee tweequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:05 schreef NBT het volgende:
Ik heb zin in de meeeeeeeeeeeet
AAAAAAAAAAHWWWWWWWWWWWWWW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan jullie nou met zn 3e meeten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:05 schreef NBT het volgende:
Ik heb zin in de meeeeeeeeeeeet
AAAAAAAAAAHWWWWWWWWWWWWWW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
come and bring em !quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga weer even werken want moet om half 12 richting school. Kusjes op jullie kale plekken
5 toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaan jullie nou met zn 3e meeten?
je zei ritsquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi en bee twee
alles kits achter de rits?![]()
nee het lijkt wel een oerwoud man, nee ik ben kaalquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:10 schreef madmuppet het volgende:
Nu we weten dat de mannen kaal zijn ...
Zijn de vrouwen ook kaal dan ?
vrouwen die niet 'kaal' zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:10 schreef madmuppet het volgende:
Nu we weten dat de mannen kaal zijn ...
Zijn de vrouwen ook kaal dan ?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee het lijkt wel een oerwoud man, nee ik ben kaal
Carooltjequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Carooltje79 het volgende:
En weer terug
Sow dit gesprek heeft een interessante wending gemaakt
nou ... als de lippen kaal zijn is het niet zo heel erg ...quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef Carooltje79 het volgende:
En weer terug
Sow dit gesprek heeft een interessante wending gemaakt
Wat is het nou ? ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik ben een gigantisch lekker wijf
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik cc merel qdk en kresquote:
Kres komt toch niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
ik cc merel qdk en kresen misschien jij dus maybe 6
Sow tenminste nog eentje blij met mijn aanwezigheid vandaagquote:
ik zei het zelf al sarcastisch dus je hoeft me niet meer af te krakenquote:
ooooww....quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sow tenminste nog eentje blij met mijn aanwezigheid vandaag![]()
aah dank je welquote:
vervelendquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
aah dank je wel
sorry heb beetje klote dag vandaag
I'v had better daysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |