Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
ik had een drukke dag op m'n werk Klinkerbotsing
hihiquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik merkte het al.![]()
Lief.
Ohh oke!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ICT, applicatieconsultant bij een bedrijf in Almere
Kiek m shinen dang.quote:
Je staat in mijn zonlichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh oke!Werk je daar al lang?
[..]
Kiek m shinen dang.
Zoals misschien al duidelijk was, kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand durft meer iets te posten ofzo? :'D
Hoe was jullie dag?
Hoezo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zoals misschien al duidelijk was, kut
Fijn om te horen. Daar doe ik het voorquote:
Vind je het goed dat ik voor je school sta?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo?Nee, ik heb het topic niet helemaal bijgehouden net.
[..]
Fijn om te horen. Daar doe ik het voor
Morgen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik voor je school sta?
Alleen als je zo'n gave tattoo hebt.quote:
Maar ik wel! bedrijfuitjes zijn tof!quote:
Kon ik maar dansen!quote:
morgen zit ik op school tot 4:15quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Morgen?
[..]
Alleen als je zo'n gave tattoo hebt.
Laat je smilie het werk doen voor jequote:
Ah nee dan ben ik alllaaaang al naar huis. Vandaag en gisteren wel tot 5 uur op school gezetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
morgen zit ik op school tot 4:15
En vrijdag moet ik toets herkansen gaat em ook niet wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah nee dan ben ik alllaaaang al naar huis. Vandaag en gisteren wel tot 5 uur op school gezeten
Aangezien de SC titel tot voorkot Geen Reet Te Doen Op Je Werk was valt T wel mee. Ik ben iig 38quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
was ff elders....
ik werk al vrij lang bij m'n huidige werkgever....
Ben dan ook ouder dan de gemiddelde doelgroep hier op deze SC
En zaterdag meeten woeiwoei!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En vrijdag moet ik toets herkansen gaat em ook niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |