Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
ik had een drukke dag op m'n werk Klinkerbotsing
hihiquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik merkte het al.![]()
Lief.
Ohh oke!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ICT, applicatieconsultant bij een bedrijf in Almere
Kiek m shinen dang.quote:
Je staat in mijn zonlichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh oke!Werk je daar al lang?
[..]
Kiek m shinen dang.
Zoals misschien al duidelijk was, kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand durft meer iets te posten ofzo? :'D
Hoe was jullie dag?
Hoezo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zoals misschien al duidelijk was, kut
Fijn om te horen. Daar doe ik het voorquote:
Vind je het goed dat ik voor je school sta?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo?Nee, ik heb het topic niet helemaal bijgehouden net.
[..]
Fijn om te horen. Daar doe ik het voor
Morgen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik voor je school sta?
Alleen als je zo'n gave tattoo hebt.quote:
Maar ik wel! bedrijfuitjes zijn tof!quote:
Kon ik maar dansen!quote:
morgen zit ik op school tot 4:15quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Morgen?
[..]
Alleen als je zo'n gave tattoo hebt.
Laat je smilie het werk doen voor jequote:
Ah nee dan ben ik alllaaaang al naar huis. Vandaag en gisteren wel tot 5 uur op school gezetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
morgen zit ik op school tot 4:15
En vrijdag moet ik toets herkansen gaat em ook niet wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah nee dan ben ik alllaaaang al naar huis. Vandaag en gisteren wel tot 5 uur op school gezeten
Aangezien de SC titel tot voorkot Geen Reet Te Doen Op Je Werk was valt T wel mee. Ik ben iig 38quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
was ff elders....
ik werk al vrij lang bij m'n huidige werkgever....
Ben dan ook ouder dan de gemiddelde doelgroep hier op deze SC
En zaterdag meeten woeiwoei!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En vrijdag moet ik toets herkansen gaat em ook niet worden
Trustenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Waarom niet?quote:
Iets met onbekende mensen en ouderquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Geef ook maar geen antwoord, ben ik morgen toch vergeten
Ik doe me wel voor als een onzeker meisje van 12 die van pony's houd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iets met onbekende mensen en ouder
vergeet maar gauw
Vrijdag ben ik vrij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En vrijdag moet ik toets herkansen gaat em ook niet worden
Ik zag eens eentje met 1 hoorn maar ik was te laat met foto makenquote:
maar de meesten zijn toch 14-24 de laatste tijd I guessquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aangezien de SC titel tot voorkot Geen Reet Te Doen Op Je Werk was valt T wel mee. Ik ben iig 38
Geef is een rede waarom hij door zou moeten gaan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen
Waarom stop je met roken
Hij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geef is een rede waarom hij door zou moeten gaan?
HIJ!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geef is een rede waarom hij door zou moeten gaan?
Maar ik stop omdat ik het zat ben, en wil heel graag aan mijn conditie werken ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen
Waarom stop je met roken
ben je de hele dag weg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zeg even hoi zodat ik dit topic terug kan vinden vanavond
mwa nee maar heb om haf 1 examen en eerst stage dus ik ben er denk ik weer om kwart voor 5 ofzoquote:
ik rook niet, ben te zwaar en heb 0 conditiequote:Op donderdag 10 februari 2011 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik stop omdat ik het zat ben, en wil heel graag aan mijn conditie werken ....
Maar ik sport 3 keer in de weekquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik rook niet, ben te zwaar en heb 0 conditie
quote:
Ik zat er ook in inderdaad, toen werd ik opeens 80 kg..... toen ging ik al iets gezonder eten... ik wil graag lekker in mijn vel zitten en dat doe ik nu niet.. (naja der is wel al 10 kg van af! maar we zijn nog niet op het punt bereikt dat ik trots kan zijn op mezelf!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit in de situatie dat ik geen conditie he b en geen motivatie met sporten te starten, want geen energie etc etc
de bekende vicieuze cirkel
Goed bezigquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zat er ook in inderdaad, toen werd ik opeens 80 kg..... toen ging ik al iets gezonder eten... ik wil graag lekker in mijn vel zitten en dat doe ik nu niet.. (naja der is wel al 10 kg van af! maar we zijn nog niet op het punt bereikt dat ik trots kan zijn op mezelf!
Hallo nieuweling in dit topic.quote:
Stel jezelf eens voor, hup hup hup, NBT, ik en Koen willen weten wie je bentquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik post hier sinds gisteren. Meer vragen?![]()
Komt er ook een ontgroening?
wilde net zeggen, je hebt al een naamtopicquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik ben KB. Ik ben 19 jaar en en ik zit op de pabo en ik ga zo douchen en dit is een verkapt naamtopic.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik ben KB. Ik ben 19 jaar en en ik zit op de pabo en ik ga zo douchen en dit is een verkapt naamtopic.
Nee gewoon hoiquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Michhas wat bedoel je met die? Moet ik gaan?
Bang?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh ok bedankt, ik werd er een beetje bang van.
Nu douchen,
morguuh mdquote:
D'tjequote:
succes Huppelquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Anders ben je even aan het stoppen met roken
hihi, ja goed he!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Primaaaaa..... nog geen afkickverschijnselen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef tripack het volgende:
[..]
D'tje![]()
hoest met jouw deze morgen?
Goed zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
ERG late reactie, maar ik werd hier ff gestoordquote:
Ik drink al genoeg hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:45 schreef Koen66 het volgende:
anders ga je toch gewoon aan de drank ipv roken NBT
gud gudquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Primaaaaa..... nog geen afkickverschijnselen..
Omdat ik niet veel fok in mijn vrije tijd..quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww
Heb je nog niet dronken zien chatten
Jij ook alquote:
ohooo alleen Fokken in de baas z'n tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat ik niet veel fok in mijn vrije tijd..
Dan zijn er dingen die ze met haar vriend kan/wil doen. Die zijn veel leuker hoor dan FOK!kenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohooo alleen Fokken in de baas z'n tijd
naughty naughty
maar een weekend 's avonds laat chatsessie met drank is ook wel eens leuk
Dit dus, en jij ook al aan het stoppen? vandaag is mijn eerste dag!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn er dingen die ze met haar vriend kan/wil doen. Die zijn veel leuker hoor dan FOK!ken
Gisteravond om 22:23 uur stak ik mn laatste peuk opquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Dit dus, en jij ook al aan het stoppen? vandaag is mijn eerste dag!
Same herequote:Op donderdag 10 februari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal eerste wat ik doe 's ochtends is peuk opsteken
Mijn laatste was ook gister avond rond die tijd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteravond om 22:23 uur stak ik mn laatste peuk op![]()
Ik ben nu al 1 uur wakker en ik word serieus waar gek![]()
Normaal eerste wat ik doe 's ochtends is peuk opsteken
Het is zo andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same hereZonder peuk sta ik niet op
Jij hebt tenminste nog iets te doen vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn laatste was ook gister avond rond die tijd!
Toen ik was gestopt ging ik heel veel lolly's en salmiakballen eten, dingen waar je op kan sabbelen en kauwen, dat hielp wel enigzins.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog iets te doen vandaag.
Stel je voor je zit thuis op de bank, saai, verveling en geen peuk kunnen roken.
Gelukkig mag ik nu instanties bellen en bitchenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen ik was gestopt ging ik heel veel lolly's en salmiakballen eten, dingen waar je op kan sabbelen en kauwen, dat hielp wel enigzins.
Maar als je thuis zit en je hebt niks te doen is het inderdaad een stuk lastiger
Gooi het er allemaal maar uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik nu instanties bellen en bitchen
Komt goedquote:
Afkicken van FOK!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kan er niet meer tegenik begon jullie te missen
nee maar mn stagebegeleider wordt boos als iedereen op zn mobiel zit te kutten maar vanmiddag ben ik er al niet door examen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Afkicken van FOK!?
Het is nationale afkickdag hier volgens mij
Ach, even doorbikkelen jijquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar mn stagebegeleider wordt boos als iedereen op zn mobiel zit te kutten maar vanmiddag ben ik er al niet door examen.
Jullie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik ga jullie wel zaterdag zien dus dan overleef ik het wel
NBT en Merel maar die zijn er nu niet maar net wel dus zei ik jullie ipv zequote:
Gezellig tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Afkicken van FOK!?
Het is nationale afkickdag hier volgens mij
Ik wil een peukquote:
Serieus die peuk is nog het minst van allemaalquote:
Ik ben er wel..quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NBT en Merel maar die zijn er nu niet maar net wel dus zei ik jullie ipv ze
dan krijg je er weer een stikker bijquote:
wtf CCquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb ook nog niet gerookt, dit betekend dat we samen nog niet hebben gerookt en dus ook niet samen gaan roken omdat we niet roken. En dan ga je dat ook niet samen doen. En het is hier dood ja.
samengevat.. we roken allemaal vandaag nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb ook nog niet gerookt, dit betekend dat we samen nog niet hebben gerookt en dus ook niet samen gaan roken omdat we niet roken. En dan ga je dat ook niet samen doen. En het is hier dood ja.
Ikke welquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
samengevat.. we roken allemaal vandaag niet
Kom eens peuken brengen danquote:
How cute!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde even zeggen dat ik je steun door ook niet te roken
Kom op Mopje, volhouden!!quote:
Ik moet welquote:
jah ik doe ook mee...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |