huppeltje! hoe is ie?quote:
Echt? Ik vind haar ook zoquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
damn, ik heb spierpijnMB, als ik zit vrijdag, kom ik niet meer overeind
quote:
Dolly-date doen?quote:
krijg me er maar eens uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je kunt blijven
Ik heb nog 1 peuk en dan stoppenquote:
Wij met dikke tieten en big hair?quote:
Hoi Ludo,quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoi Huppelmuts,
Ik ben Ludo.
Is jou avatar gebaseerd op de realiteit?
Dat is kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 peuk en dan stoppen![]()
Oh en ik ben boos op Bart
En op de soos![]()
En het leven zuigt vandaag weer even en ik wil gvd verhuizen maar dat kan niet
quote:
Little Sparrowquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op de soos![]()
ik heb de oplossing, gewoon niet rokenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef Ludootje het volgende:
Men, zo irritant... weten dat je peuken bijna op zijn en dan niet naar buiten willen om nieuwe te halen.
Wait, what? Why?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op de soos![]()
Hoi Huppelmuts,quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi Ludo,
Ik ben huppel en daar doe ik geen uitspraken over. Vraag maar aan anderen
Lallend op Jolenequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij met dikke tieten en big hair?
Epic zijn epicquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoi Huppelmuts,
Bedankt voor je antwoord.
Anderen, is de avatar van Huppelmuts op real-life gebaseerd?
Groetjes,
Ludo.
Helaas kan ik daar nog geen info over gevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoi Huppelmuts,
Groetjes,
Ludo.
Oeh lallen kan ik welquote:
Nope. Allemaal computer animatedquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoi Huppelmuts,
Groetjes,
Ludo.
...maar je zou willen dat je dat wel kon?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar nog geen info over geven
Het verbaast me nietsquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
...maar je zou willen dat je dat wel kon?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor nummers staan daar op? Ik kan mij daar niet echt een voorstelling van maken.
Ja echt hequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt geweldig weer...
Geen ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
Thuis, lekker in bed
[..]
Wait, what? Why?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope. Allemaal computer animated
Om welke beloftes gaat het dan? Want ze zijn toch behoorlijk druk bezig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he
[..]
Geen idee![]()
Story of my life. Soos/ww maakt beloftes maar komt die niet na en dan ben ik de dupe.
Ach, de wens is de vader van de gedachte of zoiets...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope. Allemaal computer animated
Niet mijn muziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens lees en kijk ik veel over WO2, boeken, dvd's, muziek stuitte ik niet lang geleden op om er wat meer over in te lezen.
Knullig en oubollig, maar niet iets wat ik in de auto aan heb staan trouwens
Yup. Dus je kunt gewoon vrolijk doorrukkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, de wens is de vader van de gedachte of zoiets...
Ik beschouw mezelf niet voor niets als FOK!erquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Dus je kunt gewoon vrolijk doorrukken
Ik begin er spontaan van op mijn dijen te kletsenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens lees en kijk ik veel over WO2, boeken, dvd's, muziek stuitte ik niet lang geleden op om er wat meer over in te lezen.
Knullig en oubollig, maar niet iets wat ik in de auto aan heb staan trouwens
Ja, ik snap ook niet dat het de huidige top 40 niet haaltquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin er spontaan van op mijn dijen te kletsen
Het heet niets voor niets FOK! he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf niet voor niets als FOK!er
Op mijn nieuwe kamer mag ik binnen niet meer roken...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de oplossing, gewoon niet roken![]()
Ik hou wel van die jazzy 40's muziek, maar dit gaat me net te verquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat het de huidige top 40 niet haalt
Misschien een goede motivatie om te stoppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe kamer mag ik binnen niet meer roken...
En terechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, laat ik nou altijd gedacht hebben dat FOK! de plaats voor de zgn. silent wankers was...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het heet niets voor niets FOK! he?
RUK! is een IP-adres verderop
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vorige week zegt ze: Je kan volgende week langskomen/bellen voor een voorschot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om welke beloftes gaat het dan? Want ze zijn toch behoorlijk druk bezig?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het heet niets voor niets FOK! he?
RUK! is een IP-adres verderop
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een goede motivatie om te stoppenOf niet natuurlijk.
Ik heb daar gelukkig wel een eigen balkon...quote:
Silent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, laat ik nou altijd gedacht hebben dat FOK! de plaats voor de zgn. silent wankers was...
Ik had het ook gedownload omdat ik het ergens las op een forum of boek en er benieuwd naar was. Het is ook niet echt mijn ding. Die jazzy 40 is wel okay trouwensquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van die jazzy 40's muziek, maar dit gaat me net te ver
Vroeger wel, maar toen kregen de rukkers ruzie met Danny en nu hebben ze hun eigen forumquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, laat ik nou altijd gedacht hebben dat FOK! de plaats voor de zgn. silent wankers was...
In het openbaar ben ik het met je eens. In eigen huis moet men zelf weten.quote:
En niet alleen voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar gelukkig wel een eigen balkon...
Maar zonder gekheid, denk dat ik dan inderdaad wel een heel stuk minder ga roken. Zou goed voor me zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb daar gelukkig wel een eigen balkon...
Maar zondehttp://forum.fok.nl/fok/post_topic/10r gekheid, denk dat ik dan inderdaad wel een heel stuk minder ga roken. Zou goed voor me zijn.
That's mequote:
Hmmmm.... vaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige week zegt ze: Je kan volgende week langskomen/bellen voor een voorschot.
Ik had 150 euro. Heb verf enz gehaald voor 40 euro, was afgelopen week 45 euro aan benzine kwijt omdat ik constant van hot naar her mag rijden, 10 euro aan parkeergeld want stel je voor dat je gratis mag parkeren bij gemeente enz. De overige 55 euro heb ik boodschappen van gedaan. Mn rookwaar heb ik gekocht van de lege kratten die ik nog had staan.
Ik heb dus niks meer nu.
Dus ik vandaag bellen. Vrouw niet aanwezig, ik langs. Vrouw opeens wel aanwezig maar blijkbaar mijn contactpersoon niet![]()
Ik vragen of dat voorschot mogelijk is.
Ze lachte me nog net niet uit. Maar tis dus niet mogelijk. Dus ik zeg dat ze zelf had gezegd dat het wel mogelijk was.
Ja normaal is dat ook wel mogelijk maar ik heb geen idee waar jouw dossier is, ik heb het iig niet dus kan ik je geen voorschot geven.
- Nou dan zoek je mijn dossier even, ik wacht wel.
Nee daar kan ik niet aan beginnen. Tot ziens!
-![]()
Jammerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar toen kregen de rukkers ruzie met Danny en nu hebben ze hun eigen forum
Ik wil daar wel wat meer van horen, maar geen idee waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had het ook gedownload omdat ik het ergens las op een forum of boek en er benieuwd naar was. Het is ook niet echt mijn ding. Die jazzy 40 is wel okay trouwens
Ik ben het gewendquote:
Uhuh. Heb geen andere keus he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
Wel vreemd hoor hup.. Maar gewoon opnieuw achteraan gaan hoor!
Maar waarom koop je voor 1/3e van je hele budget verf als je weet dat je de dag erna geen geld meer hebt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had 150 euro. Heb verf enz gehaald voor 40 euro, was afgelopen week 45 euro aan benzine kwijt omdat ik constant van hot naar her mag rijden, 10 euro aan parkeergeld want stel je voor dat je gratis mag parkeren bij gemeente enz. De overige 55 euro heb ik boodschappen van gedaan. Mn rookwaar heb ik gekocht van de lege kratten die ik nog had staan.
Ik heb dus niks meer nu.
Ik bedoelde meer dat de wankers op FOK! best wel aanwezig zijn. Niks verstoptquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik ben nou eenmaal niet zo'n schreeuwer.
Sterktequote:
Ah, zo. Voelde me al aangesproken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat de wankers op FOK! best wel aanwezig zijn. Niks verstopt
Leuk meisjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, zo. Voelde me al aangesproken!![]()
Oh ja, omdat ik die chick in X-Factor laatst zo goed vond:
Mja, ik snap niet dat ze een belofte doen om deze daarna maar niet na te komen omdat ze je dossier niet hebben. Vaag hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het gewend![]()
En om eerlijk te zijn het doet me werkelijk niks.
Ik ben er helemaal klaar mee.
[..]
Uhuh. Heb geen andere keus he.
Morgen weer bellen, langsgaan kan ook niet meer.
Wij vroeger wel, maar dat waren auto's van 100 gulden... Mijn moeder heeft in haar bijstand periode zo'n 7 auto's versleten...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Kreator het volgende:
En waarom heb je nog een auto? Wij hadden thuis nooit een auto toen mijn moeder een uitkering had. Dat was gewoon te duur.
1 keer tanken kost je zo 50 euro + 10 euro parkeergeld. Da's ruim 1/3e van je budget als je 150 euro hebt. En dan nog de verzekering/belasting/onderhoud. Dat is toch niet te betalen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wij vroeger wel, maar dat waren auto's van 100 gulden... Mijn moeder heeft in haar bijstand tijd zo'n 7 auto's versleten...
Ik ben niet anders gewend van instantiesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet dat ze een belofte doen om deze daarna maar niet na te komen omdat ze je dossier niet hebben. Vaag hoor.
Maar goed, ik zou al blij zijn dat ze voor me bezig zijn, eindelijk
Ik ben dan ook alleen liberaal als het mij uitkomtquote:
Ik praat nu over midden tot eind jaren tachtig, toen was alles nog anders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 keer tanken kost je zo 50 euro + 10 euro parkeergeld. Da's ruim 1/3e van je budget als je 150 euro hebt. En dan nog de verzekering/belasting/onderhoud. Dat is toch niet te betalen.
Drop nog lekker, seks vies!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik praat nu over midden tot eind jaren tachtig, toen was alles nog anders.
Maar goed dat ik gestopt ben dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben dan ook alleen liberaal als het mij uitkomt
Toen had je nog zure regen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik praat nu over midden tot eind jaren tachtig, toen was alles nog anders.
Ik heb de afgelopen maanden expres mijn auto gehouden omdat ik anders echt gevangen zou zitten bij mn ex in huis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wij vroeger wel, maar dat waren auto's van 100 gulden... Mijn moeder heeft in haar bijstand periode zo'n 7 auto's versleten...
en poep met een lange oe!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Drop nog lekker, seks vies!
Is seks niet meer vies dan? When did that happen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wist je nog wie de vijand was?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een verbod op drank en seksquote:
Je geeft jezelf teveel eer. Krea bitcht tegen iedereen. En dat kan hij want hij heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar krea moet gewoon bitchen het liefst tegen mij. En dat is prima.
Dat eerste en laatste snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ook voor een verbod op drank en seks
Ja zo kun je alles wel negatief lezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar krea moet gewoon bitchen het liefst tegen mij. En dat is prima.
Verbod op drank zou ik kut vinden!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een verbod op drank en seks
Christenen hebben het niet meer voor het zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is seks niet meer vies dan? When did that happen?
'Ik seks'?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat eerste en laatste snap ik niet helemaal.
+1quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel negatief lezen.. Het is toch vrij normaal dat je niet moet gaan autorijden als je zo weinig geld hebt?
Ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verbod op drank zou ik kut vinden!![]()
Seks heb ik toch niet...
Mja, ik kan je ook niet helpen, ben ik bang. Komt wel goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend van instanties![]()
Ja, komt ook vast wel goed. Is gewoon weer even een tegenslag. Zo van hey je bent nu lang genoeg vrolijk ofzo
Als ik alles wat ik nu met de auto had gedaan met het openbaar vervoer was gaan doen. Dingen die ik MOEST regelen voor woning en soos. Was ik 3x zoveel kwijt geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel negatief lezen.. Het is toch vrij normaal dat je niet moet gaan autorijden als je zo weinig geld hebt?
Arme Air.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
'Ik seks'?
Nee, daar doe ik niet aan dus
Zou ik niet eens accepteren/willenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan je ook niet helpen, ben ik bang. Komt wel goed
Geef hem nou niet zo mooi voor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik nietik kan best zonder drank
Air heeft Samzzquote:
Drank en ik hebben een slechte relatiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geef hem nou niet zo mooi voor...Ik moet me inhouden.
Ja, een paar ritjes met de bus kosten 50 euro?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik alles wat ik nu met de auto had gedaan met het openbaar vervoer was gaan doen. Dingen die ik MOEST regelen voor woning en soos. Was ik 3x zoveel kwijt geweest![]()
Maar jij weet alles beter, jij bent zo wijs
Hij en vele andere hierquote:
Die redt zich welquote:
Ik denk dat ik wel eens een van die twee zou kunnen zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, de kroeg lonkt... Prettige voortzetting allemaal. En waarschijnlijk zit ik over een paar uur weer in [Singles] lekker dronken te zijn met de twee mensen die niet meer kunnen slapen...
goed ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, de kroeg lonkt... Prettige voortzetting allemaal. En waarschijnlijk zit ik over een paar uur weer in [Singles] lekker dronken te zijn met de twee mensen die niet meer kunnen slapen...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel eens een van die twee zou kunnen zijn
Waarom zou jij niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doei en doe de groeten aan Jofuquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Aww, in dat geval tot later.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:
Ik sliepquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja waar was je vannacht? Waar was iedereen vannacht?
Oh, ik kan wel wat bedenkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet kunnen slapen?
En Pia Zadora dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Aww, in dat geval tot later.
Laat ik hiermee afscheid nemen:
Never let a men down since 1900quote:
Precies, ik mag altijd al het werk doen.quote:
Want voor die tijd werd je gevierendeeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Never let a men down since 1900
Has never let a man down since God removed one of Adam's ribs.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Never let a men down since 1900
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?quote:
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?quote:
Ik kan ook een hoop bedenken, maar heb liever dat jij het zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sliepIk moest om negen uur op kantoor zijn om de afspraak voor die dag te ontvangen
[..]
Oh, ik kan wel wat bedenken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?
Lies! Vrouwen kunnen dat niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?
Dat zal het zijn. Dat handkar impliceerde dat het om zelfbevrediging ging, doet er verder niet toe natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan ook een hoop bedenken, maar heb liever dat jij het zegt.
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Lies! Vrouwen kunnen dat niet.
Schrijf het opquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doen
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met rokenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, een paar ritjes met de bus kosten 50 euro?. Dat is geen wijsheid, dat is rekenen. En ik weet niet alles beter; ik heb wel 10 jaar in een gezin geleefd die een uitkering/minimum loon had. Dus ik weet wel hoe het is om geen geld te hebben voor kleren.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doen
Het schaap met de vijf poten bestaat nou eenmaal niet hequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want voor die tijd werd je gevierendeeld?
Da's een blijvertje dan! Die zijn er niet zo veel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!
Wat kost een pakje tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met roken
Dan houd je dat geld ook in je zak.
Ik maak wel een kloon aan ofzo, dan lijkt het vriendelijker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met roken
Dan houd je dat geld ook in je zak.
5 euro, om en nabij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat kost een pakje tegenwoordig?
nah, ex-scharrel, heeft nu een vriendjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's een blijvertje dan! Die zijn er niet zo veel.
Heb ik al gedaan. Ik zit in m'n hoofd nog steeds aan dat scenario te werken. En ik ben vergeten 'm naar m'n eigen mail te sturen dus ik kan er morgen ook niet mee verder.quote:
Dat kan best twee keer zo duur danquote:
Nooit zo goed als dat je het zelf kan.quote:
De mannen willen je misschien best een handje helpenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Ludootje het volgende:
Nooit zo goed als dat je het zelf kan.
Ik heb nu zoiets van, mannen hier sta me bij maar ik denk dat dat niet gebeurt.
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah, ex-scharrel, heeft nu een vriendje
Kweenie maar als je geen geld heb om eten te kopen dan is elke euro te veelquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat kost een pakje tegenwoordig?
Hey, Tijnbrein is een hele lieve jongen, je hoeft niet zo gemeen te doen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De mannen willen je misschien best een handje helpen
Tenminste.. sommige
In vergelijking met Peu?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?
Misschien kan het kabinet dan ook stoppen met bezuinigen op zorg...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan best twee keer zo duur dan
Wat zei ik voor gemeens dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Ludootje het volgende:
Hey, Tijnbrein is een hele lieve jongen, je hoeft niet zo gemeen te doen!
Die jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?
Hoe kan dat nou, die kan toch alles?quote:
Als die andere 5 euro puur accijnzen zijn wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kan het kabinet dan ook stoppen met bezuinigen op zorg...
En hopelijk lag dat niet aan mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Ludootje het volgende: Poging tot grappig doen, schijnbaar niet geslaagd.
Wel beter voor je zelfvertrouwen dan andersom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die jahij liet weten dat zij zo goed was trouwens, maar dat is een detail
Oh, dan heb ik dat verkeerd gelezen, ik snapte het al nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me een prima compensatiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als die andere 5 euro puur accijnzen zijn wel ja
Wat zei je: ze had een goede meesterquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja zeg, het wordt geen nachtwerk hier hoor, dan kan ik morgen helemaal niet meer opstaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ik ging hem aftaaien. Tot later en Samzz tot straks!
Dat kan je wel stellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel beter voor je zelfvertrouwen dan andersom..
Kan 'ie dan ook wat verzinnen dat hij niet kan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
Hoe kan dat nou, die kan toch alles?
Niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat zei je: ze had een goede meester
Uiteraardquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan 'ie dan ook wat verzinnen dat hij niet kan?
* MissMSX mompelt iets over een gouden ringquote:
Ja, die krijg je zo natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX mompelt iets over een gouden ring
Jij hebt een zilveren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over een gouden ring
Leeg dan ook meteen even je 'Verwijderde berichten'-boxquote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Bij techno gaat dat wel goedkomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die krijg je zo natuurlijk nooit.
Ik zie dat Air al geantwoord heeftquote:
Sinds wanneer is zilver gedegradeerd tot kamper?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Zilver, goud. Da's voor kampers en andere paupers.![]()
Platinum is where it's at.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Zilver, goud. Da's voor kampers en andere paupers.![]()
Platinum is where it's at.
Parels is voor tutjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zilver gedegradeerd tot kamper?
Parels dan? Mag dat nog wel of is dat ondertussen ook voor de paupers?
O.a.quote:
Witgoudquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Parels is voor tutjes
Zilver(maar dan wel op een goede manier
)
Ah, tutje. Dat past wel bij prinsesje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Parels is voor tutjes
Zilver(maar dan wel op een goede manier
)
Vooruit denkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
O.a.
Zodat we zeker weten dat we bij een scheiding iig de advocaten kunnen betalen
Omdat zilver ubergoedkoop is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer is zilver gedegradeerd tot kamper?
Parels dan? Mag dat nog wel of is dat ondertussen ook voor de paupers?
Witgoud dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoef in ieder geval geen gouden ring als ik ga trouwen.. past niet bij de rest (zilver)
Zij niet alleen.quote:
Ik vind zilver mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat zilver ubergoedkoop is?
Mwah, parels zijn i.i.g. niet bijster origineel.
Kans verkeken. Bedquote:
Dat vind ik wel mooi. Met goud heb ik niet veel, ondanks dat ik twee nep gouden kettingen heb voor bij een bepaalde outfitquote:
quote:
Ik vind witgoud veel mooier, maar het is en blijft altijd smaakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zilver mooiEn mijn parelketting ook, die jaren geleden van pa heb gekregen
Ik vind witgoud ook mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind witgoud veel mooier, maar het is en blijft altijd smaak
Nou mooi, dat is het andere edelmetaal dat in onze trouwring zit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
Ik vind witgoud ook mooiGeel goud heb ik niks mee
Dat combineert mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou mooi, dat is het andere edelmetaal dat in onze trouwring zit.
Even naar een goudsmit brengen, die kan em even oppoetsen, als dat niet voldoende is, zal die gerhodineert moeten worden (witgoud is eigenlijk een heel dun laagje over geelgoud, wat een aparte gloed geeft).quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog een witgouden ring van mijn allereerste vriendinnetje ooit liggen. Maar hij is helemaal zwart geworden zag ik vd week. Zou poetsen nog helpen?.
Yup, ben er tot op de dag van vandaag nog reuzeblij mee. Met de ring, niet de ketting van je moeder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dat combineert mooiMijn moeder heeft echt een geweldige ketting met die metalen.
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ben er tot op de dag van vandaag nog reuzeblij mee. Met de ring, niet de ketting van je moeder.
Prinsessenhuidje he. Kan alleen maar echte edelmetalen hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
En nog wat van die neppe meuk, maar dat draag ik eigenlijk niet omdat ik er niet tegen kan
Dat past wel bij zilver hequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
*zoekt plaatje van witgoud.
Ja dat mag ook
Het zit gewoon in m'n genenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prinsessenhuidje he. Kan alleen maar echte edelmetalen hebben.
Ik heb het altijd al gezegd.quote:
En ik zit uiteraard met hetzelfde 'probleem' als jijquote:
Zullen wij dan maar gaan trouwens?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
En ik zit uiteraard met hetzelfde 'probleem' als jij
Mja, maar het heeft slechts sentimentele waarde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even naar een goudsmit brengen, die kan em even oppoetsen, als dat niet voldoende is, zal die gerhodineert moeten worden (witgoud is eigenlijk een heel dun laagje over geelgoud, wat een aparte gloed geeft).
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar gaan trouwens?
Zie je het!! het mag niet eens.. ik kan het niet eens spellen
Echt? Ik heb m'n armband nu al tien jaar onafgebroken om, geen zwart spoortje te bekennen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
Zilver is bij mij in no-time zwart. Baggermateriaal dus.
Dan maar niet trouwen (en typte het weer met een -squote:
Ja, echt. Maar dat is bij veel mensen zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
Echt? Ik heb m'n armband nu al tien jaar onafgebroken om, geen zwart spoortje te bekennen.
Komt door zweet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt. Maar dat is bij veel mensen zo.
Jeetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maar niet trouwen (en typte het weer met een -s)
Eerst een andere baan zien te vinden, dan gaan we wel weer verder kijken
Apartquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt. Maar dat is bij veel mensen zo.
Je hebt geen plakboek vol met plaatjes uit bruidsschriften?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
JeetjeMja, ik ben volgens mij ook geen trouw type.
Waar ben je naar op zoek?
Mja, in mijn gezin wel, net als in het gezin van mijn ex. En dat waren indo's. Dus dochterlief heeft er ook al last van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
ApartNiemand in ons gezin heeft er last van.
Nee johquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt geen plakboek vol met plaatjes uit bruidsschriften?
Iets in de ict![]()
Heb wel onlangs een vacature gevonden.. en nu net een opzetje gemaakt voor een solli brief.. spannend allemaalNog nooit écht gesolliciteerd
Je weet al in welke jurk je wil trouwen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee johHet enige wat ik besloten heb is de jurk die ik perse wil en de schoenen die erbij moeten. Ik denk dat het meneer genoeg afschrikt om niet te willen trouwen
ICT ja? Grappig, daar lijk je me niet het type voor
Tegenwoordig heb je ja zoveel allergieën, dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, in mijn gezin wel, net als in het gezin van mijn ex. En dat waren indo's. Dus dochterlief heeft er ook al last van.
Nou ja, alleen het merk/de merkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet al in welke jurk je wil trouwen?![]()
Wat had je dan gedacht?
Uitzendwerk gehad en daarna via mijn afstudeerplek m'n huidige functie gekregen. Wel een sollicitatiegesprek gehad enzo. Maar aan de andere kant wist je dat het al binnen was (was wel verdomd zenuwachtig en wist niks uit te brengenquote:
Oww zo.. haha. Dacht al.. straks heb je een hele jurk in gedachte en is die over 10 jaar uit de modequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, alleen het merk/de merkenEn de schoenen!
Nou, dat weet ik niet precies, maar niet ICT. Vind jou niet zo nerderig overkomen, om eerlijk te zijn
Vooroordelen. De overgrote meerderheid van mijn collegae de afgelopen 20 jaar zou ik toch niet in het hokje "nerd" durven (laat staan willen) plaatsen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat weet ik niet precies, maar niet ICT. Vind jou niet zo nerderig overkomen, om eerlijk te zijn
Als hij genoeg geld heeft nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee johHet enige wat ik besloten heb is de jurk die ik perse wil en de schoenen die erbij moeten. Ik denk dat het meneer genoeg afschrikt om niet te willen trouwen
ICT ja? Grappig, daar lijk je me niet het type voor
Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen hequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww zo.. haha. Dacht al.. straks heb je een hele jurk in gedachte en is die over 10 jaar uit de modedat is alleen maar goed
Natuurlijk!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen he
Ah, zo. Dan is het inderdaad wel wat lastiger denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
Uitzendwerk gehad en daarna via mijn afstudeerplek m'n huidige functie gekregen. Wel een sollicitatiegesprek gehad enzo. Maar aan de andere kant wist je dat het al binnen was (was wel verdomd zenuwachtig en wist niks uit te brengen)
En 1x een gesprek gehad voor een traineeship, maar das toch een ander soort gesprek.
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooroordelen. De overgrote meerderheid van mijn collegae de afgelopen 20 jaar zou ik toch niet in het hokje "nerd" durven (laat staan willen) plaatsen.
Voorkomt wel dat een (schoon)zusje in een duurdere jurk aan komt zettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zeg, ik kies natuurlijk wel merken waarbij ze de jurk letterlijk voor je ontwerpen he
Doodeng. Voor het eerst de stap zetten om echt ander werk te zoeken/vinden enzo. Wat als het de verkeerde keuze is. Door de sollicitatiestop bij Defensie kan ik ook niet terug naar m'n oude job bv of iets anders bij hetzelfde bedrijf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
Ah, zo. Dan is het inderdaad wel wat lastiger denk ik.
Die kans acht ik heel kleinquote:
Ik heb een naam hoog te houden natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk!!
Niets minder voor ons prinsesje he
Ik weet alleen in welke auto ik wil trouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet al in welke jurk je wil trouwen?![]()
Wat had je dan gedacht?
Mijn zusjes kennen die merken niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorkomt wel dat een (schoon)zusje in een duurdere jurk aan komt zetten
Het prototype ICT-nerd kom je wel eens tegen, maar dat is slechts een kleine minderheid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetje
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, het zijn inderdaad vooroordelen... Maar goed, ik vind Cue gewoon geen ICT typetje
dan praat je er te weinig overquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusjes kennen die merken niet eens
Hmm, dat weet ik niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet alleen in welke auto ik wil trouwen
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!
En je bent een Alfista ...quote:
Nee, want ik heb geen zusjes en mn broertje gaat vrijwel zeker eerder trouwen dan ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze houdt ze liever geheim, voor als haar zusjes eerder gaan trouwen.. dan blijft haar jurk uniek .. Snap dat dan!
Dat mag ik toch hopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Het prototype ICT-nerd kom je wel eens tegen, maar dat is slechts een kleine minderheid.
Tja, verkeerde keuzes. Het blijft sowieso een gok als je overstapt naar een nieuwe werkgever. Want gouden bergen beloven ze immers allemaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Doodeng. Voor het eerst de stap zetten om echt ander werk te zoeken/vinden enzo. Wat als het de verkeerde keuze is. Door de sollicitatiestop bij Defensie kan ik ook niet terug naar m'n oude job bv of iets anders bij hetzelfde bedrijf.
Dat jij dat niet wil/doet betekend niet dat je het niet kan indenken voor een prinsesje als Samzz he.. beetje verplaatsen in de persoon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen zusjes en mn broertje gaat vrijwel zeker eerder trouwen dan ik
Ja, maar een hele mooie oude Jag of zo'n amerikaanse jaren 30 auto is geweldig. Aan de andere kant, menig 2300-2500-2600 8C is ook briljant mooi.quote:
Volgens mij vallen die gouden bergen wel mee wat ze beloven. Al zullen ze het rooskleuriger aangeven dan het is. Maar dat doet de toekomstige werknemer vaak ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, verkeerde keuzes. Het blijft sowieso een gok als je overstapt naar een nieuwe werkgever. Want gouden bergen beloven ze immers allemaal.
Ik praat echt nooit over computers in mijn vrije tijd, tenzij er uitdrukkelijk iets gevraagd wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
Dat mag ik toch hopenIk ken maar weinig ICT'ers en die wat ik ken zijn inderdaad totaal niet het prototype. Tot ze gaan praten over hun vak
Nouja, ik zou mn broertje wel vermoorden als die "mijn" trouwauto zou nemen, dus ik snap t wel ergens ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij dat niet wil/doet betekend niet dat je het niet kan indenken voor een prinsesje als Samzz he.. beetje verplaatsen in de persoon.
Iel, ik wil absoluut geen Amerikaanse bakquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar een hele mooie oude Jag of zo'n amerikaanse jaren 30 auto is geweldig. Aan de andere kant, menig 2300-2500-2600 8C is ook briljant mooi.
Maar ik ken jou ook niet in het echtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik praat echt nooit over computers in mijn vrije tijd, tenzij er uitdrukkelijk iets gevraagd wordt.
Bijna niemand kent Techno in het echt volgens mij -O_quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ken jou ook niet in het echt
Ik wil trouwen in een Ferrari 360 Modena Spiderquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar een hele mooie oude Jag of zo'n amerikaanse jaren 30 auto is geweldig. Aan de andere kant, menig 2300-2500-2600 8C is ook briljant mooi.
Ik heb in een jaren 30 auto gezeten waar een maffia baas is vermoord, de kogel zat nog in de bankquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel, ik wil absoluut geen Amerikaanse bak
Een Rolls zou wel tof zijn
True, true.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij vallen die gouden bergen wel mee wat ze beloven. Al zullen ze het rooskleuriger aangeven dan het is. Maar dat doet de toekomstige werknemer vaak ook
Dat hoef ik dus nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in een jaren 30 auto gezeten waar een maffia baas is vermoord, de kogel zat nog in de bank
Google maar eens op Alfa 2300 of 2500 of 2600 wat je wiltquote:
Ook dat is waar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef Cue_ het volgende:
Bijna niemand kent Techno in het echt volgens mij -O_
Volgens mij ook... En ik ben zo benieuwd naar die puppy eyesquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijna niemand kent Techno in het echt volgens mij -O_
Speciaal voor Samquote:
Ik heb het al geaccepteerd dat het nooit zal gebeurenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ook... En ik ben zo benieuwd naar die puppy eyes
Oooooeeeeeeehquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speciaal voor Sam
[ afbeelding ]
Ik ben ook een Alfista hé, uiteraard ken ik ze welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Google maar eens op Alfa 2300 of 2500 of 2600 wat je wilt
Welnee, wij gaan nog wel een keertje eens wat drinken. Ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het al geaccepteerd dat het nooit zal gebeuren
Ga ik meequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, wij gaan nog wel een keertje eens wat drinken. Ofzo.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, wij gaan nog wel een keertje eens wat drinken. Ofzo.
Ik denk dat ik de middelste het mooiste vind... Maar Rollsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Google maar eens op Alfa 2300 of 2500 of 2600 wat je wilt
Ik ga het ook maar verwerken denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het al geaccepteerd dat het nooit zal gebeuren
Spannendquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ho, ambulance ofzo aan de overkant.
Er zijn tientallen carosserie varianten per motor, in die tijd kocht je een motor + chassis bij de fabrikant en dan liet je er een carrosserie omheen bouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de middelste het mooiste vind... Maar Rolls
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef Techno het volgende:
Ja, en dat is louter gebaseerd op jouw posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |