5 euro, om en nabij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat kost een pakje tegenwoordig?
nah, ex-scharrel, heeft nu een vriendjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's een blijvertje dan! Die zijn er niet zo veel.
Heb ik al gedaan. Ik zit in m'n hoofd nog steeds aan dat scenario te werken. En ik ben vergeten 'm naar m'n eigen mail te sturen dus ik kan er morgen ook niet mee verder.quote:
Dat kan best twee keer zo duur danquote:
Nooit zo goed als dat je het zelf kan.quote:
De mannen willen je misschien best een handje helpenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Ludootje het volgende:
Nooit zo goed als dat je het zelf kan.
Ik heb nu zoiets van, mannen hier sta me bij maar ik denk dat dat niet gebeurt.
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah, ex-scharrel, heeft nu een vriendje
Kweenie maar als je geen geld heb om eten te kopen dan is elke euro te veelquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat kost een pakje tegenwoordig?
Hey, Tijnbrein is een hele lieve jongen, je hoeft niet zo gemeen te doen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De mannen willen je misschien best een handje helpen
Tenminste.. sommige
In vergelijking met Peu?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?
Misschien kan het kabinet dan ook stoppen met bezuinigen op zorg...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan best twee keer zo duur dan
Wat zei ik voor gemeens dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Ludootje het volgende:
Hey, Tijnbrein is een hele lieve jongen, je hoeft niet zo gemeen te doen!
Die jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?
Hoe kan dat nou, die kan toch alles?quote:
Als die andere 5 euro puur accijnzen zijn wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kan het kabinet dan ook stoppen met bezuinigen op zorg...
En hopelijk lag dat niet aan mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Ludootje het volgende: Poging tot grappig doen, schijnbaar niet geslaagd.
Wel beter voor je zelfvertrouwen dan andersom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die jahij liet weten dat zij zo goed was trouwens, maar dat is een detail
Oh, dan heb ik dat verkeerd gelezen, ik snapte het al nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me een prima compensatiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als die andere 5 euro puur accijnzen zijn wel ja
Wat zei je: ze had een goede meesterquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja zeg, het wordt geen nachtwerk hier hoor, dan kan ik morgen helemaal niet meer opstaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ik ging hem aftaaien. Tot later en Samzz tot straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |