Bijvoorbeeldquote:
Ik sliepquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja waar was je vannacht? Waar was iedereen vannacht?
Oh, ik kan wel wat bedenkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet kunnen slapen?
En Pia Zadora dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Aww, in dat geval tot later.
Laat ik hiermee afscheid nemen:
Never let a men down since 1900quote:
Precies, ik mag altijd al het werk doen.quote:
Want voor die tijd werd je gevierendeeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Never let a men down since 1900
Has never let a man down since God removed one of Adam's ribs.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Never let a men down since 1900
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?quote:
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?quote:
Ik kan ook een hoop bedenken, maar heb liever dat jij het zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sliepIk moest om negen uur op kantoor zijn om de afspraak voor die dag te ontvangen
[..]
Oh, ik kan wel wat bedenken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?
Lies! Vrouwen kunnen dat niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?
Dat zal het zijn. Dat handkar impliceerde dat het om zelfbevrediging ging, doet er verder niet toe natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan ook een hoop bedenken, maar heb liever dat jij het zegt.
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Lies! Vrouwen kunnen dat niet.
Schrijf het opquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doen
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met rokenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, een paar ritjes met de bus kosten 50 euro?. Dat is geen wijsheid, dat is rekenen. En ik weet niet alles beter; ik heb wel 10 jaar in een gezin geleefd die een uitkering/minimum loon had. Dus ik weet wel hoe het is om geen geld te hebben voor kleren.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doen
Het schaap met de vijf poten bestaat nou eenmaal niet hequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want voor die tijd werd je gevierendeeld?
Da's een blijvertje dan! Die zijn er niet zo veel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!
Wat kost een pakje tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met roken
Dan houd je dat geld ook in je zak.
Ik maak wel een kloon aan ofzo, dan lijkt het vriendelijker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met roken
Dan houd je dat geld ook in je zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |