quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou zeggen dat ze wel ooit wel eens de vuilniswagen in worden geladen met z'n achten met die jassen.
Dat is zeker waar, maar ineens 8 lichtgetinte Noord-Afrikaanse medelanders die op je afkomen is behoorlijk intimiderend.quote:
Ineens?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ineens 8 lichtgetinte Noord-Afrikaanse medelanders die op je afkomen is behoorlijk intimiderend.
quote:Denkend aan de topics op fok, begon TS onbeheerst te lachen, zonder er iets aan te kunnen doen , waarna de lichtgetinte Noord-Afrikaanse medelanders naar TS toe kwamen en ruzie begonnen te zoeken.
quote:
Godver nu zag ik het net niet.quote:
Maar wanneer in dit verhaal ben je nou in de supermarkt geweest voor die lasagne, TS?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef kutkabouter het volgende:
TS ging net dus even boodschappen doen voor het eten (lasagne, voor de geïnteresseerden), en liep dus vanaf zijn huis naar de supermarkt.
Onderweg kwam hij een groepje van 8!!, ja 8 lichtgetinte Noord-Afrikaanse medelanders tegen die allemaal een identieke zwarte Nickelson jas met bontkraag aanhadden. Denkend aan de topics op fok, begon TS onbeheerst te lachen, zonder er iets aan te kunnen doen
, waarna de lichtgetinte Noord-Afrikaanse medelanders naar TS toe kwamen en ruzie begonnen te zoeken.
Gelukkig kwam er net een politiewagen langs en die stopten, waarna de lichtgetinte Noord-Afrikaanse medelanders wegrenden, en de politie TS naar huis heeft gebracht, waarvoor hulde.
Hierna heb ik de lasagne in de oven gezet en daarna snel een topic op fok geopend zoals het hoort.
Moraal van dit verhaal: FOK! is slecht voor je gezondheid.
ik las het een minuut geleden maar ben alweer vergeten wat er stond, dus het was vast niet zo interessantquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar wanneer in dit verhaal ben je nou in de supermarkt geweest voor die lasagne, TS?
onderweg naar de supermarkt (voor lasagna) krijg je ruzie, daarna brengt de politie je gelijk terug naar huis, alwaar je lasagna gaat eten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef kutkabouter het volgende:
TS ging net dus even boodschappen doen voor het eten (lasagne, voor de geïnteresseerden), en liep dus vanaf zijn huis naar de supermarkt.
Onderweg kwam hij een groepje van 8!!,
...
Gelukkig kwam er net een politiewagen langs en die stopten, waarna de lichtgetinte Noord-Afrikaanse medelanders wegrenden, en de politie TS naar huis heeft gebracht, waarvoor hulde.
Hierna heb ik de lasagne in de oven gezet en daarna snel een topic op fok geopend zoals het hoort.
Moraal van dit verhaal: FOK! is slecht voor je gezondheid.
Je vergeet het slotje!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Renesite het volgende:
Niet. De Lasagna was duidelijk nog thuis. Of zo.
[/slechtverzonnen]
Volgens mij nog eckt ook.quote:
Steven, wat zeggen gastmodjes altijd?quote:
Moet ik nu of straks betalen (in natura)?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Steven, wat zeggen gastmodjes altijd?![]()
(nee, niet mondje open)
8 afrikanen met Nickelson jas aan welquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef leRomein het volgende:
Bijna in elkaar geslagen zijn is geen klacht waard.
Rot je weer op kuttroll?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad
Maargoed het was natuurlijk allang duidelijk dat dit een verzonnen verhaal is van een zolderkamernerdje die toch uberhaupt niet buiten komt.
Ach gossie. Mochten de zwaailichten ook even aan in de politiewagen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rot je weer op kuttroll?
Voor de duidelijkheid dan maar, het was op de terugweg. Misschien dat dat niet helemaal duidelijk bleek uit de OP. Bij deze dus, en sorry voor de onduidelijkheid. Al vinden jullie dat natuurlijk niet erg, want dan kunnen jullie dit verhaal natuurlijk weer afdoen als verzonnen en lekker op TS zeiken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef Gewoonik het volgende:
Wacht even, kant en klare lasagne?
Dat ze je niet afgevoerd hebben naar het bureau.
zo, even verbeterdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef chroestjov het volgende:
Ja, jammer wel dat die kleine minderheid het altijd verpest voor die grote meerderheid.
Klopt niets van, ga lekker ergens in txt ongevraagd editten.quote:
Haha, gelukkig voor jou heb ik geen rancuneuze persoonlijkheid.quote:
Wat is een topix?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef n0ir het volgende:
De politie was er toen je ze nodig had?
Yeah right! Verzonnen topix.
Precies.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef Stuurver het volgende:
[...]
Die Nickolson jassen zijn waarschijnlijk betaald met belastinggeld
Hoe hebben jullie dit topic gevonden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:00 schreef hussyfan11 het volgende:
ewa meost jij maar neit haten op ons KAHBA
WE VINDEN JUO NOG WLE MATTIE!! WOLLAH!!!
Hoi internetheld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Precies.
TS kan niet eens 8 naffers hebben![]()
De met de grootste bek hoek je en de rest is weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |