Daarom wilde ik de lapo om dat bericht door te gevenquote:
Het is donerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom wilde ik de lapo om dat bericht door te geven
Ik ga zo iets zeggen over jou op de radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom wilde ik de lapo om dat bericht door te geven
Ik wil ook naar de meetquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga zo iets zeggen over jou op de radio
Ik kan het ook niet echt vinden, bij meer informatie staat het niet echt..quote:
Hoezo kan je niet?quote:
Beetje maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
Zit iedereen mij nu uit te lachen omdat ze denken dat ik niet weet dat het doneren is?
Ik kan dus echt nietquote:
Ik drink geen bier, ik ben geheelonthouderquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
ik wil wel, maar atm beetje platzak.. en ik heb zo'n vermoeden dat als ik de 26e tijdens de meet iemand, ik noem geen namen maar het is een bordspel, een tientje geef met de mededeling: is donatie, hij te lam is om het te onthouden en het uitgeeft aan bier
Nee hoor!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
ik wil wel, maar atm beetje platzak.. en ik heb zo'n vermoeden dat als ik de 26e tijdens de meet iemand, ik noem geen namen maar het is een bordspel, een tientje geef met de mededeling: is donatie, hij te lam is om het te onthouden en het uitgeeft aan bier
Waarom altijd als ik een slok taksi neem mono, WAAROM??quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, ik ben geheelonthouder
Ja niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
verbouwing etc? (hoe verloopt ie eigenlijk?)
oke, wanneer je strak staat dan en dan geef je het uit aan snoepjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, ik ben geheelonthouder
=/ dat is zo irritant..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja niet.
Wachten op poen zodat ik überhaupt iets kan gaan doen
ik vraag me ook af hoe het moetquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef mash_ het volgende:
Ik zie nergens die knop?
oh en is van don diablo
Behoorlijk. Maar ja het is niet andersquote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Duidelijk:
Meest aangevraagd:
1. Rick Astley (10)
Never Gonna Give You Up
Hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Duidelijk:
Meest aangevraagd:
1. Rick Astley (10)
Never Gonna Give You Up
Hihi oa mijn schuldquote:
Heb je nu je zinquote:
Ik heb inmiddels een KUThumeur dus nee ik heb niet mijn zinquote:
Hallowquote:
Wie ga je meeten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga zaterdag school hebben, daarna meeten met een paar fokkers en zondag verjaardag broertje
Pics van je broertjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga zaterdag school hebben, daarna meeten met een paar fokkers en zondag verjaardag broertje
waarom zo boos?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een KUThumeur dus nee ik heb niet mijn zin
Chocolate_Chick, NBT en misschien nog Michhas, Kres & Quincydekoster + vriendinquote:
Zoek even op justin bieber en je hebt mquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van je broertje![]()
Ik ga van het weekend ramen lappen in mn pauperflat
hoi, aangenaam, ik ken jou nog nietquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoek even op justin bieber en je hebt m
1) Soos komt afspraken niet naquote:
Hoi jij ook aangenaamquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoi, aangenaam, ik ken jou nog niet
ik ben het irritantste mannetje van ONZ radio.. dus ja.. dat was het eigenlijk wel
oh en wat voor muziek is jou ding?
Trots?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoek even op justin bieber en je hebt m
Ja? ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef mc-Piel het volgende:
Now I'm feeling so fly like G6!
[ afbeelding ]
ahwwquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Soos komt afspraken niet na
2) nu moet ik gedwongen stoppen met roken of stoppen met eten
3) een vriend die me even negatief verrast met op zich misschien wel een lieve actie maar zo'n actie kan ik gewoon niet lief vinden
4) had ik al gezegd dat ik gedwongen moet stoppen met roken?
En hoe komt dat zoquote:
Nee, van mij mag hij wel een ander kapselquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trots?![]()
Ach beter dan mijn broertje, elk hyvesfoto bashtopic op FOK! open ik met angst dat ik mn broertje erin zie
ja ik ben ff afwezig geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoi jij ook aangenaamZo irritant ben je anders nog niet
Mijn muziek ik voornamelijk Dance
Jajaja ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ahwwmaar stoppen met roken kunnen koelkast en ik je mee steunen... is echt een eitje
ja dat waardeer ik zeker... maar wel het liefst al ik niet luisterquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik ben ff afwezig geweestmaar.. waardeer jij wel terror enzo ?
Hoe oud is je broerje? 30?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trots?![]()
Ach beter dan mijn broertje, elk hyvesfoto bashtopic op FOK! open ik met angst dat ik mn broertje erin zie
wij zijn tenslotte al wat maandjes gestopt!quote:
ff aangepast.,,quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Soos komt afspraken niet na
2) nu moet ik gedwongen stoppen met roken of stoppen met eten
3) een vriend die me even negatief verrast met op zich misschien wel een lieve actie maar zo'n actie kan ik gewoon niet lief vinden
4) had ik al gezegd dat ik gedwongen moet stoppen met roken? OF ETEN !
Awo broeder, baik baik..quote:
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 2 weken geleden (of 1 ) na het eten zoeen last van mijn buik had? Heb ik nu nog, is niet goed hè
Eigenlijk is dit inderdaad niet te vertalen naar het nederlandsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet echt hoe je je als g6 moet voelen
17quote:
Ja wilde ik vorige week al doen maar geen zin/tijd en ik denk gaat wel over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?
Of eindelijk een keer poepenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?
quote:
ja heel stiekum voorbij schuiven... ssstt niet zeggen hoorquote:
Nee eh mattie. Heb 2x gehospiteerd, maar ze willen me niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder, baik baik..
Nog lekker getinychat afgelopen dagengz?
Iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit inderdaad niet te vertalen naar het nederlands..
Hoop het voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wilde ik vorige week al doen maar geen zin/tijd en ik denk gaat wel over.
Nooh vriend wat is deze!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee eh mattie. Heb 2x gehospiteerd, maar ze willen me niet.
Mijn broertje is ouder dan die van Huppelquote:
Oudste zus is 24 jongste is 10quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn broertje is ouder dan die van Huppeldat had ik niet verwacht
Die van 10 voor Darcli graag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oudste zus is 24 jongste is 10
Dat loopt uit elkaar zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oudste zus is 24 jongste is 10
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Weet niet zeker of het zo isquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet herkende
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
Hij moet eerder opletten dat ie niet perongeluk op hem gaat staan![]()
![]()
![]()
inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ook nog een zusquote:
Maar dan kut..quote:
Dat klopt, die van panda is 1000x beterquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klopt, die van panda is 1000x beter
Zelfs die heeft een vriendjequote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf af en toe zelfs verwarrend vindquote:
Ik verwar hem constant met popjequote:
Ja dit dus hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwar hem constant met popje
ja idd door die vis he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Olaquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zijn het andere hartjesquote:
Jij spoort ook niet helemaal he?quote:
soms idd niet helemaal... maar het is nog steeds veiligquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet helemaal he?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een Fokster ook naar de radio laten luisteren
We hebben er een nieuwe rondborstige fan bij
Ik zal zo haar naam noemen
picsss?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een Fokster ook naar de radio laten luisteren
We hebben er een nieuwe rondborstige fan bij
Ik zal zo haar naam noemen
LOLquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met recht zeg je ZUS
Toch zou ik haar schenken
Godverdomme ik haat m'n FOK!instinct...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met recht zeg je ZUS
Toch zou ik haar schenken
PAST NIETquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Godverdomme ik haat m'n FOK!instinct...
PICSS!!!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Dj_Darcli het volgende:
Ik moet aan het werk... flauw he, altijd op het verkeerde moment![]()
Tot straks allemaalen liev zijn voor elkaar
De familie van Huppel vant op bruintjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs die heeft een vriendje![]()
En verrassing. Ik heb 3 zussen en 3 Marokkaanse zwagers nu
Werkzequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Dj_Darcli het volgende:
jawel.. er is genoeg voor jullie allemaalquote:
Werk smakelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Dj_Darcli het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jawel.. er is genoeg voor jullie allemaal![]()
Ja mn zusjes welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De familie van Huppel vant op bruintjes.
Jouw zus is van formaat walvis?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jawel.. er is genoeg voor jullie allemaal![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Muts, doe eens die foto van dat blonde jochie
Voor Darcli
ach in haar goede tijden... jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw zus is van formaat walvis?
Pics van je moederquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, mijn moeder komt net mn kamer in, zegt Mono iets over appels, lullen en blaasontstekingen
En anders formaat nog groter?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ach in haar goede tijden... ja
quote:
quote:
Het is ook verschrikkelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef mc-Piel het volgende:
Haha, ik heb geen idee hoe 't voelt om een appel uit te plassen..
Maar dat lijkt me verschrikkelijk..
Awo sahbi, faka met jou dangz?quote:
Wie is Q?quote:
Ik voel ( denkbeeldig) je pijnquote:
het valt mee, maar mag haar er wel eens mee pesten... en koelkast zou haar nog steeds schenken.. dusquote:
Ja maar ik doe het niet, de reden kan ik alleen niet vertellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
het valt mee, maar mag haar er wel eens mee pesten... en koelkast zou haar nog steeds schenken.. dus
ja, probeer het anders nog eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Misschien dat 'ie dan begrepen wordt
Awo rastig a mattie jwzquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk a mattie je snapt die shit toch.
Met foto snapt ze 't toch wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja, probeer het anders nog eens![]()
Je bedoelt soberzo?quote:
Mono is fan van oude trance, en oldschool dancequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Oceanview het volgende:
Ik tune in en hoor goede muziek, ga zo door Mono
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patje is fan van oude trance, en oldschool dance
En ook happy, maar de laatste tijd meer trance enzulks
Mag ik Oceanlab - Sattelite aanvragen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mono is fan van oude trance, en oldschool dance
En ook happy, maar de laatste tijd meer trance enzulks
ik zal het eens proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met foto snapt ze 't toch wel?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef BunnyCookii het volgende:
Hier een post voor het topicen bedankt Mono
quote:
Whollaaa zemmel wanneer kom je kretekje blazen noh a mattiee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts heeft gewoon 3 marokkaanse zwagers![]()
![]()
Dat dit kan in Emmen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Dat dit kan in Emmen.
Terugduwen je endeldarm in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet poepen, maar heb geen zin, wat nu?
Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Dat dit kan in Emmen.
Waarom geen zin? Poepen is heerlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet poepen, maar heb geen zin, wat nu?
Hij wil het langer ophouden, zodat als hij dan vanavond WEL naar het toilet gaat het velen malen beter voelt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waarom geen zin? Poepen is heerlijk
Punt 1, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Whollaaa zemmel wanneer kom je kretekje blazen noh a mattiee?
Awo rustug mi dushi!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Punt 1, ik ben geen homo.
Tuurlijk, wil ik wel een kretekje doen.
Ik trek het momenteel gewoon zo van youtube afquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef Oceanview het volgende:
Mono ooit gehoord van pirateapp kun je supersnel liedjes mee downloaden
Youtube is slow het is gewoon een hele simpele app waarmee ik soms tot 25mb/s haalquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik trek het momenteel gewoon zo van youtube af
Soulseek doet moeilijk, die gebruik ik normaal voor alle losse muziek.
Daar staan vaak ook de "zeldzame" nummers tussen. Maar het programma kan windows 7 amper aan volgens mij
Bazenprogrammaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef Oceanview het volgende:
Mono ooit gehoord van pirateapp kun je supersnel liedjes mee downloaden
Pirateappquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
Waar downloaden jullie mee (behalve Youtube to Mp3 converter) dan?
Msnquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
Alle muziek die ik draai heb ik gewoon 320kbps omdat ik geen meuk accepteer tenzij ik niets anders kan vinden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ja, zippyshare is indd erg handig, gebruik ik zelf ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
www.4us.vg ( geweldig forum, kun je alles downloaden)
en zippyshare. Gewoon nummer intypen op google en dan zippy erachter typen. Krijg je gelijk de link.
Je weet dat Danny niet zo blij wordt van al die dl linkjes en tips?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
www.4us.vg ( geweldig forum, kun je alles downloaden)
en zippyshare. Gewoon nummer intypen op google en dan zippy erachter typen. Krijg je gelijk de link.
ehm neequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Danny niet zo blij wordt van al die dl linkjes en tips?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ehm nee??..
Moet ik ze spoileren of weghalen?Eigenaar van Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:
[..]
ehm nee??..
Moet ik ze spoileren of weghalen?Nee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch een grapje he?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee toch?
Dit is toch een grapje he?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee toch?
Dit is toch een grapje he?
Doe die 2 kamelen in die autoquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De pauw, dat is mijn lievelingsdierDat geluid is echt episch.
Doe kalkoen voor huppelquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De pauw, dat is mijn lievelingsdierDat geluid is echt episch.
[..]
ehm nee??..
Moet ik ze spoileren of weghalen?Weglaten is het beste, Danny is de baas van FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Oceanview het volgende:
Gooi er dan gelijk Dash Berlin - Till the sky falls down wil je?
Hoi Sharon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Ik ben vast spuit elf met 'doneren'?
Tevens hallon
Sharrquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Tevens hallon
Man on the run is vetterquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Oceanview het volgende:
Gooi er dan gelijk Dash Berlin - Till the sky falls down wil je?
Ik luister niet zoveel trance, dus ken het ook niet zo goed.quote:
Heeft er dan NIEMAND naar die show van heloef geluisterd waar hij donateren zei?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Tevens hallon
Storten die centenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Tevens hallon
Hoi Japieman.quote:
OVquote:
Ik zei eerst ook altijd donateren maar het klinkt raar. Maar ik lees nu dat je het wel weet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heeft er dan NIEMAND naar die show van heloef geluisterd waar hij donateren zei?
Welke centen?quote:
Ja ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heeft er dan NIEMAND naar die show van heloef geluisterd waar hij donateren zei?
Nee ik gebruik het sindsdien constant eigenlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wel![]()
Jij zit dan echt al lang te wachten tot je dit kan gebruiken
Dat is een lokale dj hier die denkt dat hij vet goed is maar alleen plaatjes "overmixt" met een backspinquote:
Wat een bazendjquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een lokale dj hier die denkt dat hij vet goed is maar alleen plaatjes "overmixt" met een backspin
Hij draait in de lokale kroeg voor 120 euro per avondquote:
pics.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is heel goed in de backspin
120 is toch wel redelijk als amateur?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij draait in de lokale kroeg voor 120 euro per avond![]()
Daar zou ik nog niet eens een cd speler voor inpakken, maargoed.
Geen pics vanquote:
voor een hele avond met je eigen spullen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
120 is toch wel redelijk als amateur?
Hoeveel moet jij hebben dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij draait in de lokale kroeg voor 120 euro per avond![]()
Daar zou ik nog niet eens een cd speler voor inpakken, maargoed.
Toen ik nog met Darcli een drive-in show had gingen we niet op pad voor onder de 700 in elk geval en dat was dus echt basic. Beetje show 1200 euro ex vervoer.quote:
En dat is een normale prijsquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ik nog met Darcli een drive-in show had gingen we niet op pad voor onder de 700 in elk geval en dat was dus echt basic. Beetje show 1200 euro ex vervoer.
Ow ik dacht dat alles gewoon klaar stond ja oke dan nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
voor een hele avond met je eigen spullen?
Mono kennende gaat ie wel door gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet even een half uur later beginnen, drukdrukdruk. DM graag als iemand het eerste halfuur (20-20.30) heeft overgenomen.
Nee, hij moet alles zelf meenemen, opbouwen, afbreken. Nou stelt het niet veel voor, maar toch. Ohja, hij zet alles op het biljart (met plank er over) en noemt zich "drive-in dj ron"quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat alles gewoon klaar stond ja oke dan niet
En als het niet anders kan, doe ik wel half uurtje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono kennende gaat ie wel door gewoon
Baas patje mag welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En als het niet anders kan, doe ik wel half uurtje.
Dat vind ik echt fantastischquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, hij moet alles zelf meenemen, opbouwen, afbreken. Nou stelt het niet veel voor, maar toch. Ohja, hij zet alles op het biljart (met plank er over) en noemt zich "drive-in dj ron"
Mooi opgelost, slotjequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En als het niet anders kan, doe ik wel half uurtje.
Als je wil ga maar door hoor, ik heb geen mic enzo werkendquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, hij moet alles zelf meenemen, opbouwen, afbreken. Nou stelt het niet veel voor, maar toch. Ohja, hij zet alles op het biljart (met plank er over) en noemt zich "drive-in dj ron"
Koelkast heeft wel mic, dan klap ik hem erin!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je wil ga maar door hoor, ik heb geen mic enzo werkend
Die is echt baasquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even een foto van de studio![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zit links, Darcli rechts, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
We wisselen meestal elk uur, maar ik begin vaker links.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij zit links, Darcli rechts, toch?
En hoeveel kost alles zo'n beetje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wisselen tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij zit links, Darcli rechts, toch?
Mono en ik gaan alquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Rockiejj het volgende:
Kunnen Roburtt en ik anders om 20.00?
Ow oke, sickkieequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We wisselen meestal elk uur, maar ik begin vaker links.
Darcli is de knapste, ik ben de leukste
Eeehhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En hoeveel kost alles zo'n beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |