Hoi Japieman.quote:
OVquote:
Ik zei eerst ook altijd donateren maar het klinkt raar. Maar ik lees nu dat je het wel weet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heeft er dan NIEMAND naar die show van heloef geluisterd waar hij donateren zei?
Welke centen?quote:
Ja ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heeft er dan NIEMAND naar die show van heloef geluisterd waar hij donateren zei?
Nee ik gebruik het sindsdien constant eigenlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wel![]()
Jij zit dan echt al lang te wachten tot je dit kan gebruiken
Dat is een lokale dj hier die denkt dat hij vet goed is maar alleen plaatjes "overmixt" met een backspinquote:
Wat een bazendjquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een lokale dj hier die denkt dat hij vet goed is maar alleen plaatjes "overmixt" met een backspin
Hij draait in de lokale kroeg voor 120 euro per avondquote:
pics.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is heel goed in de backspin
120 is toch wel redelijk als amateur?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij draait in de lokale kroeg voor 120 euro per avond![]()
Daar zou ik nog niet eens een cd speler voor inpakken, maargoed.
Geen pics vanquote:
voor een hele avond met je eigen spullen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
120 is toch wel redelijk als amateur?
Hoeveel moet jij hebben dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij draait in de lokale kroeg voor 120 euro per avond![]()
Daar zou ik nog niet eens een cd speler voor inpakken, maargoed.
Toen ik nog met Darcli een drive-in show had gingen we niet op pad voor onder de 700 in elk geval en dat was dus echt basic. Beetje show 1200 euro ex vervoer.quote:
En dat is een normale prijsquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ik nog met Darcli een drive-in show had gingen we niet op pad voor onder de 700 in elk geval en dat was dus echt basic. Beetje show 1200 euro ex vervoer.
Ow ik dacht dat alles gewoon klaar stond ja oke dan nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
voor een hele avond met je eigen spullen?
Mono kennende gaat ie wel door gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet even een half uur later beginnen, drukdrukdruk. DM graag als iemand het eerste halfuur (20-20.30) heeft overgenomen.
Nee, hij moet alles zelf meenemen, opbouwen, afbreken. Nou stelt het niet veel voor, maar toch. Ohja, hij zet alles op het biljart (met plank er over) en noemt zich "drive-in dj ron"quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat alles gewoon klaar stond ja oke dan niet
En als het niet anders kan, doe ik wel half uurtje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono kennende gaat ie wel door gewoon
Baas patje mag welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En als het niet anders kan, doe ik wel half uurtje.
Dat vind ik echt fantastischquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, hij moet alles zelf meenemen, opbouwen, afbreken. Nou stelt het niet veel voor, maar toch. Ohja, hij zet alles op het biljart (met plank er over) en noemt zich "drive-in dj ron"
Mooi opgelost, slotjequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En als het niet anders kan, doe ik wel half uurtje.
Als je wil ga maar door hoor, ik heb geen mic enzo werkendquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, hij moet alles zelf meenemen, opbouwen, afbreken. Nou stelt het niet veel voor, maar toch. Ohja, hij zet alles op het biljart (met plank er over) en noemt zich "drive-in dj ron"
Koelkast heeft wel mic, dan klap ik hem erin!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je wil ga maar door hoor, ik heb geen mic enzo werkend
Die is echt baasquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even een foto van de studio![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zit links, Darcli rechts, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
We wisselen meestal elk uur, maar ik begin vaker links.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij zit links, Darcli rechts, toch?
En hoeveel kost alles zo'n beetje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wisselen tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij zit links, Darcli rechts, toch?
Mono en ik gaan alquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Rockiejj het volgende:
Kunnen Roburtt en ik anders om 20.00?
Ow oke, sickkieequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We wisselen meestal elk uur, maar ik begin vaker links.
Darcli is de knapste, ik ben de leukste
Eeehhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En hoeveel kost alles zo'n beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |