Awo rustug mi dushi!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Punt 1, ik ben geen homo.
Tuurlijk, wil ik wel een kretekje doen.
Ik trek het momenteel gewoon zo van youtube afquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef Oceanview het volgende:
Mono ooit gehoord van pirateapp kun je supersnel liedjes mee downloaden
Youtube is slow het is gewoon een hele simpele app waarmee ik soms tot 25mb/s haalquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik trek het momenteel gewoon zo van youtube af
Soulseek doet moeilijk, die gebruik ik normaal voor alle losse muziek.
Daar staan vaak ook de "zeldzame" nummers tussen. Maar het programma kan windows 7 amper aan volgens mij
Bazenprogrammaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef Oceanview het volgende:
Mono ooit gehoord van pirateapp kun je supersnel liedjes mee downloaden
Pirateappquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
Waar downloaden jullie mee (behalve Youtube to Mp3 converter) dan?
Msnquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
Alle muziek die ik draai heb ik gewoon 320kbps omdat ik geen meuk accepteer tenzij ik niets anders kan vinden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ja, zippyshare is indd erg handig, gebruik ik zelf ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
www.4us.vg ( geweldig forum, kun je alles downloaden)
en zippyshare. Gewoon nummer intypen op google en dan zippy erachter typen. Krijg je gelijk de link.
Je weet dat Danny niet zo blij wordt van al die dl linkjes en tips?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
www.4us.vg ( geweldig forum, kun je alles downloaden)
en zippyshare. Gewoon nummer intypen op google en dan zippy erachter typen. Krijg je gelijk de link.
ehm neequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Danny niet zo blij wordt van al die dl linkjes en tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ehm nee??..
Moet ik ze spoileren of weghalen?Eigenaar van Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:
[..]
ehm nee??..
Moet ik ze spoileren of weghalen?Nee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch een grapje he?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee toch?
Dit is toch een grapje he?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee toch?
Dit is toch een grapje he?
Doe die 2 kamelen in die autoquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De pauw, dat is mijn lievelingsdierDat geluid is echt episch.
Doe kalkoen voor huppelquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De pauw, dat is mijn lievelingsdierDat geluid is echt episch.
[..]
ehm nee??..
Moet ik ze spoileren of weghalen?Weglaten is het beste, Danny is de baas van FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Oceanview het volgende:
Gooi er dan gelijk Dash Berlin - Till the sky falls down wil je?
Hoi Sharon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Ik ben vast spuit elf met 'doneren'?
Tevens hallon
Sharrquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Tevens hallon
Man on the run is vetterquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Oceanview het volgende:
Gooi er dan gelijk Dash Berlin - Till the sky falls down wil je?
Ik luister niet zoveel trance, dus ken het ook niet zo goed.quote:
Heeft er dan NIEMAND naar die show van heloef geluisterd waar hij donateren zei?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Tevens hallon
Storten die centenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Tevens hallon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |