ach in haar goede tijden... jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw zus is van formaat walvis?
Pics van je moederquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, mijn moeder komt net mn kamer in, zegt Mono iets over appels, lullen en blaasontstekingen
En anders formaat nog groter?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ach in haar goede tijden... ja
quote:
quote:
Het is ook verschrikkelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef mc-Piel het volgende:
Haha, ik heb geen idee hoe 't voelt om een appel uit te plassen..
Maar dat lijkt me verschrikkelijk..
Awo sahbi, faka met jou dangz?quote:
Wie is Q?quote:
Ik voel ( denkbeeldig) je pijnquote:
het valt mee, maar mag haar er wel eens mee pesten... en koelkast zou haar nog steeds schenken.. dusquote:
Ja maar ik doe het niet, de reden kan ik alleen niet vertellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
het valt mee, maar mag haar er wel eens mee pesten... en koelkast zou haar nog steeds schenken.. dus
ja, probeer het anders nog eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Misschien dat 'ie dan begrepen wordt
Awo rastig a mattie jwzquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk a mattie je snapt die shit toch.
Met foto snapt ze 't toch wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja, probeer het anders nog eens![]()
Je bedoelt soberzo?quote:
Mono is fan van oude trance, en oldschool dancequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Oceanview het volgende:
Ik tune in en hoor goede muziek, ga zo door Mono
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patje is fan van oude trance, en oldschool dance
En ook happy, maar de laatste tijd meer trance enzulks
Mag ik Oceanlab - Sattelite aanvragen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mono is fan van oude trance, en oldschool dance
En ook happy, maar de laatste tijd meer trance enzulks
ik zal het eens proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met foto snapt ze 't toch wel?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef BunnyCookii het volgende:
Hier een post voor het topicen bedankt Mono
quote:
Whollaaa zemmel wanneer kom je kretekje blazen noh a mattiee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts heeft gewoon 3 marokkaanse zwagers![]()
![]()
Dat dit kan in Emmen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Dat dit kan in Emmen.
Terugduwen je endeldarm in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet poepen, maar heb geen zin, wat nu?
Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Dat dit kan in Emmen.
Waarom geen zin? Poepen is heerlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet poepen, maar heb geen zin, wat nu?
Hij wil het langer ophouden, zodat als hij dan vanavond WEL naar het toilet gaat het velen malen beter voelt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waarom geen zin? Poepen is heerlijk
Punt 1, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Whollaaa zemmel wanneer kom je kretekje blazen noh a mattiee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |