Daarom wilde ik de lapo om dat bericht door te gevenquote:
Het is donerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom wilde ik de lapo om dat bericht door te geven
Ik ga zo iets zeggen over jou op de radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom wilde ik de lapo om dat bericht door te geven
Ik wil ook naar de meetquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga zo iets zeggen over jou op de radio
Ik kan het ook niet echt vinden, bij meer informatie staat het niet echt..quote:
Hoezo kan je niet?quote:
Beetje maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
Zit iedereen mij nu uit te lachen omdat ze denken dat ik niet weet dat het doneren is?
Ik kan dus echt nietquote:
Ik drink geen bier, ik ben geheelonthouderquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
ik wil wel, maar atm beetje platzak.. en ik heb zo'n vermoeden dat als ik de 26e tijdens de meet iemand, ik noem geen namen maar het is een bordspel, een tientje geef met de mededeling: is donatie, hij te lam is om het te onthouden en het uitgeeft aan bier
Nee hoor!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
ik wil wel, maar atm beetje platzak.. en ik heb zo'n vermoeden dat als ik de 26e tijdens de meet iemand, ik noem geen namen maar het is een bordspel, een tientje geef met de mededeling: is donatie, hij te lam is om het te onthouden en het uitgeeft aan bier
Waarom altijd als ik een slok taksi neem mono, WAAROM??quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, ik ben geheelonthouder
Ja niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
verbouwing etc? (hoe verloopt ie eigenlijk?)
oke, wanneer je strak staat dan en dan geef je het uit aan snoepjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, ik ben geheelonthouder
=/ dat is zo irritant..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja niet.
Wachten op poen zodat ik überhaupt iets kan gaan doen
ik vraag me ook af hoe het moetquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef mash_ het volgende:
Ik zie nergens die knop?
oh en is van don diablo
Behoorlijk. Maar ja het is niet andersquote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Duidelijk:
Meest aangevraagd:
1. Rick Astley (10)
Never Gonna Give You Up
Hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
Duidelijk:
Meest aangevraagd:
1. Rick Astley (10)
Never Gonna Give You Up
Hihi oa mijn schuldquote:
Heb je nu je zinquote:
Ik heb inmiddels een KUThumeur dus nee ik heb niet mijn zinquote:
Hallowquote:
Wie ga je meeten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga zaterdag school hebben, daarna meeten met een paar fokkers en zondag verjaardag broertje
Pics van je broertjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga zaterdag school hebben, daarna meeten met een paar fokkers en zondag verjaardag broertje
waarom zo boos?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een KUThumeur dus nee ik heb niet mijn zin
Chocolate_Chick, NBT en misschien nog Michhas, Kres & Quincydekoster + vriendinquote:
Zoek even op justin bieber en je hebt mquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van je broertje![]()
Ik ga van het weekend ramen lappen in mn pauperflat
hoi, aangenaam, ik ken jou nog nietquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoek even op justin bieber en je hebt m
1) Soos komt afspraken niet naquote:
Hoi jij ook aangenaamquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoi, aangenaam, ik ken jou nog niet
ik ben het irritantste mannetje van ONZ radio.. dus ja.. dat was het eigenlijk wel
oh en wat voor muziek is jou ding?
Trots?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoek even op justin bieber en je hebt m
Ja? ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef mc-Piel het volgende:
Now I'm feeling so fly like G6!
[ afbeelding ]
ahwwquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Soos komt afspraken niet na
2) nu moet ik gedwongen stoppen met roken of stoppen met eten
3) een vriend die me even negatief verrast met op zich misschien wel een lieve actie maar zo'n actie kan ik gewoon niet lief vinden
4) had ik al gezegd dat ik gedwongen moet stoppen met roken?
En hoe komt dat zoquote:
Nee, van mij mag hij wel een ander kapselquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trots?![]()
Ach beter dan mijn broertje, elk hyvesfoto bashtopic op FOK! open ik met angst dat ik mn broertje erin zie
ja ik ben ff afwezig geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoi jij ook aangenaamZo irritant ben je anders nog niet
Mijn muziek ik voornamelijk Dance
Jajaja ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ahwwmaar stoppen met roken kunnen koelkast en ik je mee steunen... is echt een eitje
ja dat waardeer ik zeker... maar wel het liefst al ik niet luisterquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik ben ff afwezig geweestmaar.. waardeer jij wel terror enzo ?
Hoe oud is je broerje? 30?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trots?![]()
Ach beter dan mijn broertje, elk hyvesfoto bashtopic op FOK! open ik met angst dat ik mn broertje erin zie
wij zijn tenslotte al wat maandjes gestopt!quote:
ff aangepast.,,quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Soos komt afspraken niet na
2) nu moet ik gedwongen stoppen met roken of stoppen met eten
3) een vriend die me even negatief verrast met op zich misschien wel een lieve actie maar zo'n actie kan ik gewoon niet lief vinden
4) had ik al gezegd dat ik gedwongen moet stoppen met roken? OF ETEN !
Awo broeder, baik baik..quote:
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 2 weken geleden (of 1 ) na het eten zoeen last van mijn buik had? Heb ik nu nog, is niet goed hè
Eigenlijk is dit inderdaad niet te vertalen naar het nederlandsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet echt hoe je je als g6 moet voelen
17quote:
Ja wilde ik vorige week al doen maar geen zin/tijd en ik denk gaat wel over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?
Of eindelijk een keer poepenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?
quote:
ja heel stiekum voorbij schuiven... ssstt niet zeggen hoorquote:
Nee eh mattie. Heb 2x gehospiteerd, maar ze willen me niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder, baik baik..
Nog lekker getinychat afgelopen dagengz?
Iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit inderdaad niet te vertalen naar het nederlands..
Hoop het voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wilde ik vorige week al doen maar geen zin/tijd en ik denk gaat wel over.
Nooh vriend wat is deze!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee eh mattie. Heb 2x gehospiteerd, maar ze willen me niet.
Mijn broertje is ouder dan die van Huppelquote:
Oudste zus is 24 jongste is 10quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn broertje is ouder dan die van Huppeldat had ik niet verwacht
Die van 10 voor Darcli graag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oudste zus is 24 jongste is 10
Dat loopt uit elkaar zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oudste zus is 24 jongste is 10
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Weet niet zeker of het zo isquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet herkende
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
Hij moet eerder opletten dat ie niet perongeluk op hem gaat staan![]()
![]()
![]()
inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ook nog een zusquote:
Maar dan kut..quote:
Dat klopt, die van panda is 1000x beterquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klopt, die van panda is 1000x beter
Zelfs die heeft een vriendjequote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf af en toe zelfs verwarrend vindquote:
Ik verwar hem constant met popjequote:
Ja dit dus hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwar hem constant met popje
ja idd door die vis he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Olaquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zijn het andere hartjesquote:
Jij spoort ook niet helemaal he?quote:
soms idd niet helemaal... maar het is nog steeds veiligquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet helemaal he?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een Fokster ook naar de radio laten luisteren
We hebben er een nieuwe rondborstige fan bij
Ik zal zo haar naam noemen
picsss?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een Fokster ook naar de radio laten luisteren
We hebben er een nieuwe rondborstige fan bij
Ik zal zo haar naam noemen
LOLquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met recht zeg je ZUS
Toch zou ik haar schenken
Godverdomme ik haat m'n FOK!instinct...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met recht zeg je ZUS
Toch zou ik haar schenken
PAST NIETquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Godverdomme ik haat m'n FOK!instinct...
PICSS!!!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Dj_Darcli het volgende:
Ik moet aan het werk... flauw he, altijd op het verkeerde moment![]()
Tot straks allemaalen liev zijn voor elkaar
De familie van Huppel vant op bruintjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs die heeft een vriendje![]()
En verrassing. Ik heb 3 zussen en 3 Marokkaanse zwagers nu
Werkzequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Dj_Darcli het volgende:
jawel.. er is genoeg voor jullie allemaalquote:
Werk smakelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Dj_Darcli het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jawel.. er is genoeg voor jullie allemaal![]()
Ja mn zusjes welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De familie van Huppel vant op bruintjes.
Jouw zus is van formaat walvis?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jawel.. er is genoeg voor jullie allemaal![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Muts, doe eens die foto van dat blonde jochie
Voor Darcli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |