hoi, aangenaam, ik ken jou nog nietquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoek even op justin bieber en je hebt m
1) Soos komt afspraken niet naquote:
Hoi jij ook aangenaamquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoi, aangenaam, ik ken jou nog niet
ik ben het irritantste mannetje van ONZ radio.. dus ja.. dat was het eigenlijk wel
oh en wat voor muziek is jou ding?
Trots?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoek even op justin bieber en je hebt m
Ja? ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef mc-Piel het volgende:
Now I'm feeling so fly like G6!
[ afbeelding ]
ahwwquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Soos komt afspraken niet na
2) nu moet ik gedwongen stoppen met roken of stoppen met eten
3) een vriend die me even negatief verrast met op zich misschien wel een lieve actie maar zo'n actie kan ik gewoon niet lief vinden
4) had ik al gezegd dat ik gedwongen moet stoppen met roken?
En hoe komt dat zoquote:
Nee, van mij mag hij wel een ander kapselquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trots?![]()
Ach beter dan mijn broertje, elk hyvesfoto bashtopic op FOK! open ik met angst dat ik mn broertje erin zie
ja ik ben ff afwezig geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoi jij ook aangenaamZo irritant ben je anders nog niet
Mijn muziek ik voornamelijk Dance
Jajaja ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ahwwmaar stoppen met roken kunnen koelkast en ik je mee steunen... is echt een eitje
ja dat waardeer ik zeker... maar wel het liefst al ik niet luisterquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik ben ff afwezig geweestmaar.. waardeer jij wel terror enzo ?
Hoe oud is je broerje? 30?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trots?![]()
Ach beter dan mijn broertje, elk hyvesfoto bashtopic op FOK! open ik met angst dat ik mn broertje erin zie
wij zijn tenslotte al wat maandjes gestopt!quote:
ff aangepast.,,quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Soos komt afspraken niet na
2) nu moet ik gedwongen stoppen met roken of stoppen met eten
3) een vriend die me even negatief verrast met op zich misschien wel een lieve actie maar zo'n actie kan ik gewoon niet lief vinden
4) had ik al gezegd dat ik gedwongen moet stoppen met roken? OF ETEN !
Awo broeder, baik baik..quote:
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 2 weken geleden (of 1 ) na het eten zoeen last van mijn buik had? Heb ik nu nog, is niet goed hè
Eigenlijk is dit inderdaad niet te vertalen naar het nederlandsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet echt hoe je je als g6 moet voelen
17quote:
Ja wilde ik vorige week al doen maar geen zin/tijd en ik denk gaat wel over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?
Of eindelijk een keer poepenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij. Misschien eens voor naar de huisarts gaan?
quote:
ja heel stiekum voorbij schuiven... ssstt niet zeggen hoorquote:
Nee eh mattie. Heb 2x gehospiteerd, maar ze willen me niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder, baik baik..
Nog lekker getinychat afgelopen dagengz?
Iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit inderdaad niet te vertalen naar het nederlands..
Hoop het voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wilde ik vorige week al doen maar geen zin/tijd en ik denk gaat wel over.
Nooh vriend wat is deze!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee eh mattie. Heb 2x gehospiteerd, maar ze willen me niet.
Mijn broertje is ouder dan die van Huppelquote:
Oudste zus is 24 jongste is 10quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn broertje is ouder dan die van Huppeldat had ik niet verwacht
Die van 10 voor Darcli graag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oudste zus is 24 jongste is 10
Dat loopt uit elkaar zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oudste zus is 24 jongste is 10
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Weet niet zeker of het zo isquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet herkende
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
Hij moet eerder opletten dat ie niet perongeluk op hem gaat staan![]()
![]()
![]()
inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |