Ik ben ook wanhopig, jeweettoch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar je schrijft het zo wanhopig.
Nee joh echt waar???quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben ook wanhopig, jeweettoch.
Wat denk je nou zelf.quote:
quote:
Wel mooi om te horen dat je over me gaat dromen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maargoed, ik ga slapenen dromen over m'n snoepje.
Dan kom je er maar uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Ennee KK pech gehad dan want ik lig al in m'n bed.
Nee ik lig net zo lekker.quote:
Als je dronken bent lig je nog veel lekkerder.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik lig net zo lekker.
Dat komt zaterdag wel weer. Ik ga nu slapen, moet morgen weer de hele dag werken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je dronken bent lig je nog veel lekkerder.
En vrijdag dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat komt zaterdag wel weer. Ik ga nu slapen, moet morgen weer de hele dag werken.
Truste
Als jij dat wil denken....quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel mooi om te horen dat je over me gaat dromen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij dat wil denken....
Ja zolang ik er geen last van heb ben ik blij, dus hij blij, ik blij, iedereen blij.quote:
Als ie je maar niet gaat stalkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zolang ik er geen last van heb ben ik blij, dus hij blij, ik blij, iedereen blij.
Dat hoop ik niet nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ie je maar niet gaat stalkenHoe oud is je 'snoepje'?
Weer zo'n jong kereltje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee.Oud genoeg.
Nee de andere kant op.quote:
Wat? Een vent van 40? Of een jong vrouwtje?quote:
40+quote:
Gewoon een overjarige boytoy of iets voor de lange termijn?quote:
Nog geen idee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon een overjarige boytoy of iets voor de lange termijn?
Ik zal voor je duimenquote:
Ja doe maar.quote:
Om half 3 heb ik weekendquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:16 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen op deze donderdag! weer bijna weekend
Dat je nog op mijn troll opmerkingen ingaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij dat wil denken....
Een troll is nog veel erger hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat je nog op mijn troll opmerkingen ingaat.
Ik kan wel echt hard gaan trollen hoor, al je wilt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een troll is nog veel erger hoor.
ik nu alquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik nu al
tenminste, hoef niet meer naar Eindhoven. heb nog wel genoeg te doen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
Oke, ik ga toch niet dronken zijn vanavond, ik ga als een verantwoordelijke jongeman heel de avond aan ontzettend geweldig fantastisch schoolwerk besteden.
ik geloof er geen reet vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
Oke, ik ga toch niet dronken zijn vanavond, ik ga als een verantwoordelijke jongeman heel de avond aan ontzettend geweldig fantastisch schoolwerk besteden.
Ik hoop dat ik het nog afkrijg een beetje vroeg, want dan kan ik me alsnog gaan bezatten, waar ik nu alsnog mee bezig ben want ik heb net tijdens het studeren al 4 biertjes weggetikt.quote:
and so, my suspiciousness was justifiedquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het nog afkrijg een beetje vroeg, want dan kan ik me alsnog gaan bezatten, waar ik nu alsnog mee bezig ben want ik heb net tijdens het studeren al 4 biertjes weggetikt.+ ik rook op mijn kamer nu, wat ik echt slecht van mezelf vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |